mozno iba nevies/nepoznas o inych... btw pokial si dobre pamatam, tak svojho casu mal napriklad vodic 2141 doma odlozenu jednu automaticku prevodovku z vyradeneho voza pre pripad zeby sa v tom "jeho" voze ta prevodovka pokazila :-))
hehe zase si musim obhajit svoj nazor.....:-P
Ani jeden jediny vodic okrem tych co maju 1803 a 1808 sa tak dobre nestaraju o voz!!!!!!!!!!!!!!!
Staranie neni len cista podlaha a pekne disky,ale aj vlastnosti toho autobusu...:-)
Re #17193 Tomas: no jo, ved ale rovnako to vyzera aj s karosami - kde tu obcas natrafis na neaku, o ktoru sa vodici staraju a je v dobrom stave a ostatne vydane na milost a nemilost okolitemu prostrediu sa rozpadaju... tak to mas za jedno
btw, je jedno ci hrdza zacina z toho ze su niekde skrabnute alebo preto ze su zle natrete, vysledok je zvycajne ten isty...
No ja tiez poznam zopar ikarusov co troska hrdzaveju,ale je to preto,lebo niekde skrkli a okolo toho miesta to tam trosku hrdzavie....
Ale keby si si isiel vyskusat 1803 a 1808 tak by si asi zmenil nazor na Ikarusy 435...Bo tie vozy su zatial udrziavane...Teda iba tieto ostatne 435 su v dezolatnom stave:(
čo sa týka búchania si hlavy, tak najväčší humus bol trolejbus Škoda-Sanos, ten ako keby bol robeny pre Pigmejov a starý ľudia ho museli tiež milovať keď mal asi 25 cm vysoké schody
no neviem, mne sa v poslednom case uz na zopar tak slusne rozheganych ik435iek podarilo natrafit, netvrdim ze su take vsetky ale postupne sa zoserbluju... (ak by si xcel robit prieskum, tak ja vacsinou jazdim dlhymi vozmi z 2hej DPA...
Q: a co by v bratislave po 3.5 roku neklepalo, neskripalo, nehrkotalo a nehrdzavelo ? Myslim ze v situacii co tu je by sa asi rozpadol aj ten mercedes co tu takmer vsetcia ospevuju....
Ze su SORy dobre? Prevez sa 3501kou - co je 3 a pol rocny voz a uz chyta syndrom Karosy - vsetko sa tam klepe, skripa, hrkoce, hrdzavie... Dnes som nim isiel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tomas