Reply on: m@rtin #16677:
pred uz dlhsim casom sme sa tomu viaceri venovali a vygenerovali sme sumu asi 8 mld; s tym ze sme vsetko nadsadzovali a radsej dali 2x vyssiu sumu ako by nas mohol niekto skritizovat za "podcenenie" nakladov Re #16679 Spectre: to bude asi aj moj problem, odkedy dali na 201ku klbaky tak 90 - 95 % sa vozim v 15tr(m)kach a neake kratke vozy (nedajboze z trnavky) sa mi ujdu len veeeeeeeeeeelmi zriedka...
Turbo
Zalezi od konkretneho voza. Minule som nastupil pri Zimaku do nejakej 204 - cislo neviem. Ale bol to des. Staticky menic pri neonke piskal ako besny, RABA zavijala, k tomu este smrad bufetakov iducich z trnavky (dobre, to je iba na linkach 204 a 205). Ale velmi ma to sklamalo. Dvere pri kazdov zatvarani trieskali a miestami to tak klepalo, ze som mal pocit ze sa veziem v Karose. Nastastie takych trolejbusov nie je az tak vela. Ale dost ich je v zlom technickom stave.
Ty asi narazas na vandalizmus, ktory sa prejavuje na elektrickach. Ano, vozy su spinave, pocarbane, niekedy im vrzgaju mechy (7xxx) a hucia MG-cka - 7813+7814 (pripadne mlaskaju LS - 7053 ), ale vacsinou nie su na tom az tak zle, ked sa daju modernizovat na rozne K2S a pod., pricom ich zivotnost je dalsich 10 az 15 rokov a ako BA poznam, tak budu jazdit este 30 rokov. Co sa mi vsak moc nepaci.
Takze, to, ze ta tramvaj je pocarbana je vizitka toho, ze DPB na to kasle. To, ze trolejbus ma zhnity ram uz je vizitka nielen DPB, ale aj vozidla. Aj tramvaje su zhnite, napr 7703 musela byt naposledy vyradena, ale nemam taky pocit ze by na tom boli az tak zle ako trolejbusy. Najma vdaka T6A5, K2S a popripade T3G a vybranym vozom T3SUCS a T3SU. Ale pri trolejbusoch vela na vyber nie je - 20 ks 15TrM, zopar 15 Tr a 14 Tr. A tym to konci.