odporučím ti prv než mi napíšeš, si dať hodinu pauzu a potom mi napísať reakciu na príspevok.
Re #165744 S499.1023: opýtam sa teda, že čo štát spravil pre to aby boli využívané tie vlaky? Nie je problém zas v tom, že štát sa tomu jednoducho nevenuje tak ako v prípade SAD vs. ZSSK a teraz nevie vypáčiť od autobusáckej mafie čísla na spracovanie dokumentu, ktorý stanoví, kde bude nosná vlaková a kde autobusová doprava? My vysvetli teda akoto, že v Maďarsku napr. jazdia vlaky aj do zapadnutých oblastí ako sú na severe Maďarska malé dediny v takte 2h, akoto, že MÁV to vie vykryť?
Aha, ale zatiaľ čo v Marcheggu sa vymieňajú slovenskí sprievodcovia a tuším aj rušňovodiči s rakúskymi a opačne, tak v Kittsee sa nič také nejde pokiaľ viem (idú až do Petržalky).
Firma ÖBB Personenverkehr nie je držiteľom bezpečnostného osvedčenia diel "B" pre Slovenskú republiku. Preto premáva presne len po štátnu hranicu, ďalej premáva ZSSK.
Ty si myslíš, že ZSSK ruší premávku narvatých vlakov? Ty tu neustále papuľuješ na Fica ako rozdával, ale do čiernej diery železnice by si sypal peniaze horom-dolom. Tak si tam láskavo syp svoje.
Ale tak radšej nech tam pošlú cielene nejakú súpravu ktorú môžu zničiť, aby tŕpnuť, že ktorým vlakom pôjdu naspäť a či budú ničiť vozne MÁV, DB, ČD, alebo ZSSK?
"ýstavba v predpokladanej cene 2,265 mil. € bez DPH bude spolufinancovaná z Operačného programu Bratislavský kraj." V takýchto štrukturálnych fondoch platí prijímateľ pomoci 5% celkovej ceny, a disponibilnosť týchto prostriedkov musí vopred garantovať.
Do Petrzalky chodi nejaky zahranicny dopravca? Podla mna tam momentalne premava len ZSSK s vozidlami OBB a obavam sa ze v buducnosti tam bude premavat ZSSK s vozidlami OBB a MAV.
810zssk