tak gratulujem k tvojej spokojnosti... až na to, že tí čo tam robia, tak sa im chce z KDHákov grcať. Títo kreténi idú po krku všetkým a všade dosadzujú svojich ľudí, ešte aj šéfov oddelení vyhadzujú, Ficovci aspoň boli čo k čomu a okrem tých pár najvyšších tam nechali ľudí z Dzurindovej vlády, resp. nedosadzovali stoj čo stoj svoje bábky.
Cena za parkovné v „Zóne 1“ je stanovená pre osobné autá na 4 €/deň, pre autobusy 10 €/deň. V čase od 08:00 do 24:00h je cena pre autobusy 6 € a v čase od 24:00 do 08:00h 4 €.
Cena za parkovné v „Zóne 2“ je stanovená pre pre autobusy 10 €/deň. V čase od 08:00 hod do 24:00 hod je cena pre autobusy 6 € a v čase od 24:00 do 08:00h 4 €.
Parkovisko v Zóne 3 je bezplatné.
Super, fantasticky motivuju ludi vyuzivat tie zachytne parkoviska. Ak to takto bude napr. v BID tak to bude vyhra... najlepsie je ze bezplatne parkovisko otvoria az ked su platene plne (co vdaka tejto genialnej politike nebude nikdy), to je tak Slovenske.
Dunčo Všadesombolprstompomape Všetkoviem, predný odborník na konštrukciu kĺbových autobusov, nárazovú bezpečnosť a design. Už z teba spravili riaditeľa VW Bratisalva? Mimochodom, keď už si tu - dnes som mal jednanie na ŽSR. Bez ohľadu na to, čo tvrdia tvoji rodičia, tá firma sa oproti predchádzajúcemu vedeniu výrazne zmenila k lepšiemu.
tak možno sa to prekope. Každopádne, bolo by lepšie posunúť odchody L89, tak ako si písala, t.j. aby šla v smere na cintorín od ŽST Petržalka cca 3-4 minúty. Keď si spomenula, že to nie je konečná podoba linky, tak ma napadlo, že ak by sa podarilo zobojsmerniť Viedenskú cestu možno bude onedlho trasa L89 vyzerať takto : Divadlo Aréna, Viedenská cesta, Rusovská cesta, ŽST Petržalka, Kúpalisko Matador, Gogoľova, Dargovská, Kaukazská, Hrobárska, Nábrežná, Dargovská a späť cez Gogoľovu ku kúpalisku a ďalej k divadlu. Minibus, by tam však bohate postačil, aspoň pri tomto stave, ako je linka vyťažená a akú má trasu. Aj tak je pre väčšinu ľudí najvýhodnejšie časovo ísť L80,83,84,88,91,93,94 a 191 na zast. Aupark a odtiaľ prejsť do Sadu J. Kráľa ? Možno po zmene trasy tam bude k veci aj kratší interval. Pre nadväznosť s L80 a 88 by som navrhoval 24min interval. Znie to na prvý pohľad blbo, ale aj takto linky jazdia (v Brne cez prázdniny takto jazdí od 6:00 do 19:30 trolejbus L29 a v sedle aj autobus L50 aby sa prekladal s L29) a má to zmysel, určite by to pri takejto lokálnej linke nebol žiadny problém ?
Info stánok na Petržalskej stanici sa akosi minul účinku, okolo obeda som musel navigovať skupinku 4-5 Rusov na H3, že musia ísť podchodom a cez prechod na bus H3 priamo na štadión. A potom tam ešte behala nejaká skupinka turistov a lúštili na zástávke L80,89 a 99 ako cestovať. Podľa mňa by mala byť v hale veľká tabuľa, ktorá by ľudí navigovala na linku H3. Jednotné veľké unifikované tabule formátu A1 alebo A3, jedna v hale, druhá v podchode, tretia pri prechode pre chodcov aby vedeli kam presne ísť.
ibaže chlape, to je auto vs. autobus, Karosa keby takto vzala auto, tak je nepraskne predné sklo ako SORu, takisto ani Ikarus, či Citelis by nemal prasknuté sklo. Spomeň si ako na sračku polámaná vpredu bola SORka čo sa zrazila s Karosou. To vyzeralo jak keď kartónovú krabicu auto prejde ?
L 89 sa nemôže otáčať na daných uliciach, lebo ked sa premýšlalo nad týmto zámerom, bola jedna ulica zúžená a počas preskúšania, či by tade vtedy ešte L180 prešla, tak neprešla.Teraz je tá ulica už ok, ale asi tú otázku nikto znovu neotvoril.
Čo sa týka posunutia odchodov, ja som písala, bolo mi odpovedané niečo v zmysle ako... že toto ešte nie je konečná verzia linky.
ten úsek k sadu ma ani netrápi, ten viem, že nie je využívaný a tí dvaja cestujúci, ktorí ho používajú, to nestojí za reč. Mna šve, že sa pozerá na L89 ako na celok nevyužitú, pričom,čo podľa mna nie je. Ja trošku nechápem pohľad, že ak ľudia nevypadávajú z autobusu, tak linka je nevyužitá.
Spiatočný cestovný lístok vlakom z Prahy do Košíc stojí 44,- EUR (aj vďaka Jančurovi) a Košičan je výrazne komfortnejší ako ĺubovoĺný autobus. Autobus pre mňa na túto vzdialenosť nie je alternatívou k autu, vlak je. Problém je v časových polohách vlakov, cigánskych zlodejoch v nočných vlakoch a v negarantovanom a kolísavom komforte vo vlaku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.