Aj ma to napadlo keď som to písal ? čo narobíš, šestina, je šestina. Čo by sme za to dali, takých 20 - 30 nových električiek. Holt, nemáme byť takí snaživí a vyskakovať nad priemery európskeho socialistického spoločenstva ☺
Pre jazdu do PPS platí pohraničné ujednanie, nehovoriac už vôbec o tom, že v Petržalke máme "rakúsky" šturc a pol koľaje. Taklisto tam jazdia 1014 a 1116.
Ale pohraničnou stanicou pre Maďarsko sú Rusovce.
Asi preto, že všetkým je jasné, že START asi nebude vyhadzovať peniaze na kompletný schvaľovací proces Talenta na SK.
Ale práve teraz ma napadlo, čo by tam mohlo jazdiť - legendárne Marfuše, však Maďari nevedia, čo s nimi ? .
nechápem ale prečo je reč o V43 a 63, keď do Rajky čo sa týka osobnej dopravy jazdí iba raz za deň (ráno) Bzmot a elektrické jednotky, a práve tie majú jazdiť do Petržalky. Predsa si Maďari nebudú znižovať štandard cestovania na spojoch Gyor - Mosonmagyárovár - Hegeyshalom - Rajka len kvôli 6-7 párom vlakov do Bratislavy a prejdú z nasadzovania moderných súprav na vlaky z 2-3 vozňov ťahané V43 alebo 63 ? V43 a 63 ale na Slovensko jazdili no už to je nejaký ten rok minulosť (wikipédia hovorí, že od GVD 2004/05 sem prestali chodiť V43 a od 2005/06 aj V63)
Pretože vtedy, keď sa V43 a V63 schvaľovali, sme žiadne správne orgány na tieto veci nemali a správnym orgánom boli ČSD, priamo podriadené ministerstvu.
Mňa skôr fascinuje, že keď v tom majú modré gumy bordel, tak trpí dopravca.
Odo mňa tiež teraz chcú, aby som si nechal novo schváliť lokomotívy, ktorých tu za socíku jazdili hromady a, čo je najlepšie, dve také prevádzkujú priamo ŽSR!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier