Myslím, že ak také vozítko pojme výrazne viac cestujúcich, môžeme mu tú spotrebu navyše odpustiť. Zvlášť ak by nám teoreticky ušetril nejaký nutný ďalší voz do výpravy, ktorý by tiež niečo spotreboval
Kde som tvrdil ,ze treba v Presove dvojklbaky? Potrdil som len Vladimirove slova,ze vytazenost t-busovych liniek je ako v BA. Mna tam dost otravovalo skore ukoncovanie prevadzky dennych liniek. Odchody prvych nocnych byvali neskutocne narvate.
OT netýkajúci sa dunča -
už sa má naozaj od pondelka meniť tá 35/36/135 do jednej linky + int 133 alebo sa to zase odsúva?
rovnako sa ešte neoficiálne nevie, odkedy budú Citelisy na 99ne?
?
1) poviem ti na to, iba to čo ty mne : zisti si!
2) stačí/nestačí = mne je to jedno, spíšte na imhd.sk/po petíciu za dvojkĺbové trolejbusy alebo žiadajte električku, mne je Preshow úplne ukradnutý, čo tam jazdí, ako jazdí a prečo jazdí, neriešim, nemá to zmysel a na MHD v BA to nemá už vonkoncom žiadny dopad, takže duplom mi je MHD PO ukradnutá. ?
Ty si tu už dostal banov aspoň päť banov. Lenže ty si taká vtierka a tak sociálne slepý, že si vždy znova a znova zaregistruješ nový nick a zase sa nasilu tlačíš tam, kde ťa nechcú.
1) Dvojkĺbák potrebuje jazdu rovnaký priestor ako jednokĺbák. A šo sa jednokĺbáku týka, zopakujem svoju tradičnú, tisíckrát opakovanú otázku: Ako to, že na obratisku Ružová Dolina (Trenčianska) som často mal problém otočiť sa so sólo trolejbusom, hlavne ak mal riadenie Csepel a bolo trocha zavzdušnené, zatiaľ čo som NIKDY nemal problém otočiť sa so Sanosom alebo s 15Tr?
2) Myslíš, že taký dvojkĺbák pri tom pohybe dvoma-tromi svetlami za sebou zožerie viac ako kĺbák a sólo? Treba si uvedomiť, že fyzika nepustí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk