Reply on: Vladimír #16347:
No neviem, mne to tak v k9xx neprislo sorry. Prisiel mi tam presne taky rozdiel ako medzi K2 a K2S. Ale stale lepsie, ako vraky, co tu jazdia. Kludne ti odpustim , ale neviem co si tym xcel povedat. Ved v prispevku #16320 som pisal defacto to, co ty. A mne osobne sa lepsie jazdi vo VP vozox ako NP - su pohodlnejsie - pre mna.Svojim prispevkom #16341 som xcel len povedat, ze aby ludia zacali xodit MHD a nie autami, tak v tom MHD musi mat pocit podobny, ako vo vlastnom aute.
Z
Pridavam zaujimavy link-z neho je aj ten predosly, co som posielala vcera :o)
Nazor na oba testovane CB priamo z terenu:kratky je v pohode, ale dlhy netahaaaa...
Objektivne nemozem posudit, zatial som nemala moznost zviezt sa Skoda
Robila som minuly tyzden malu "sondu v terene" - nazory vodicov busov na nizkopodlazaky.Vysledok:skepticke
V mnohom sa priklanam-moj osobny zaver je ten, ze ci sa kupi pre prevadzku v BA nizkopodlazak alebo klasicky "schodikovy" voz, stav povrchu nasich vozoviek ho premeni na srot skor, ako pocasie, vandali alebo posobenie inych "uslachtilych" sil
Povrch v Devine je uz roky v ubohom stave-tam je doslova nemozne zaroven dodrzat limit a byt ohladuplny k vozu! Tam ma vodic iba na vyber-bud jedno, alebo druhe! Urobme priklad: Petrzalka po zakupeni nizkopodlazneho klboveho autobusu (je jedno, akeho typu-je to len ilustracia) ho vypravi na vikendovu premavku linky 29. Je to fajn, lebo na Devin sa vozia aj zahranicni navstevnici, cize podnik sa dobre prezentuje. Ale-zabocime na vjazd do Devina a je NEMOZNE prejst bez ujmy na vozidle pri takych vytlkoch!!! A dodavam, ze vodic nesie HMOTNU ZODPOVEDNOST za zverene vozidlo! Bolo by velmi zodpovedne, keby sa do vypisania tendra zladila spolupraca medzi DP a spravcom komunikacii - mam na mysli to, ze kym DP zakupi nove autobusy, bude aspon cast ciest (aspon tych najhorsich) v dobrom stave. Veci by to pomohlo na nezaplatenie!!!
Myslite, ze je mozny takyto druh spoluprace? Ved obe zlozky-domnievam sa-maju ako spolocneho menovatela Magistrat. :o)