http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/22596
Dodávka celoročnej motorovej nafty a nafty s nízkym bodom tuhnutia - zimnej motorovej nafty vrátane prevzatia 3 čerpacích staníc a prevádzkových miestností pri čerpacích staniciach obstarávateľa
Ktoré súčasné OCL majú svoje najlepšie roky za sebou? Pokiaľ mám prehľad, DPB dokupuje OCL priebežne, takže ich skutočný vekový priemer sa ani zďaleka nebude blížiť veku najstarších kusov.
Vymeniť komplet funkčný tarifný systém kvôli elektronickým JCL je tak donebavolajúci nezmysel, až to bolí. Je hádam zrejmé, že nejde o žiadny lacnejší predaj JCL, ale vadou súčasných OCL je, že nie sú od správnej firmy.
Nie su znicene, preto ze su brutalne odolne (druha vec je, ze EMTresty podobnej konstrukcie v KE nefunguju, ale tam tusime cim to asi bude).
Co sa tyka platby kartou bez PIN kodu - to musis riesit so svojou bankou, ta stanovuje aka forma autorizacie je preferovana. Mne na BMK napriklad vzdy pyta PIN (podpisom asi ani nevie autorizovat), ale taka Visa Electron od SLSP mimo SR vzdy pyta podpis namiesto PINu.. je to uuplne normalne
20 a 50 EUR bankovky by sa ti mali spristupnit ak platis vyssiu sumu.
jasne,ze ak budu tbusy pre BA, budu identicke s BB. Akokeby si nepoznal DPB, on aby si specifikoval nieco co chce a ako chce v interieri ??? Co poznas 1.den DPB ?
Ja jedno riesenie mam , je to sice len podesta ale taka, ktora ti vyrobi aspon zopar NP sedadiel . Riesi to tak aj Solaris v tbusoch
- Cize 1.rad sedadiel za soferom klasicky ako teraz ( v smere jazdy )
- 2. rad sedadiel by bol rieseny ako v tedome cize za 1.napravou a nie na 1.naprave ( preto su sedadla zo schodom v SORe ) - v proti smere jazdy bez schodu
- 3.rad v smere jazdy bez schodu
- 4.rad v proti smere jazdy bez schodu
- mozno dalsi 5.rad bud v proti smere alebo v smere jazdy bez schodu
ale poznám... len je to celkom aktuálne. Myslím, že ten interiér je dosť na nič pre mestskú dopravu. Môžme sa modliť aby nedošli do BA 30Tr SORky a keď by mali dojsť tak sa môžme modliť ešte viac aby nemali taký interiér ako tie Banskobystrické, lebo to pôjde dole s kapacitou.
Ja nedokážem pochopiť jedno: Len neďaleko slovenských hraníc v Rakúsku majú na železničných staniciach tie červené dotykové automaty (aj s ovládaním v slovenskom aj v českom jazyku) a ešte som nevidel ani jeden nefunkčný vplyvom vandalizmu. Podobne aj vo Viedni v staniciach metra a podchodoch. Akurát tak počmárané objekty som videl..
Ale nepáči sa mi, že platiť platobnou kartou sa na tých automatoch dá bez zadávania PIN kódu! Super, že berú nielen mince, ale aj bankovky (5 €, 10 €). Berú niektoré aj 20 € a 50 €? Od ktorého výrobcu sú tie automaty?
Ešte mi napadlo k pripravovanému RegioJetu na trať 131 do Komárna: Čo myslíte - budú niektoré stanice na znamenie? Na trati medzi stanicami "Parndorf Ort" a "Eisenstadt" sú niektoré stanice/zastávky na znamenie a Talenty tam premávajúce s tým nemajú problém..
Ak to porovnáme s minulým rokom tak:
Tento rok nebude asi nebude jazdiť linka X30 Eurove - Nový most - ZOO - Patrónka - Vojenská nemocnica a neviem prečo nenasadia aj historické autobusy tak ako minulý rok.
A čo sa týka L31 tá predsa jazdí štandartne cez víkend do 23:00 ?
Takže BB dopravný podnik sa úplne vysral na pohodlie cestujúcich v BB a vykašľal sa na precíznosť pri požiadavke na interiér aby v ňom bolo aj pohodlie pre stojacich. Ak do 30Tr nastúpi vozíčkar, tak je problém, lebo okrem neho sa tam už moc ľudí na státie nezmestí. SOR si teda dodáva čo chce lebo zákazníci majú na háku.
Marek1978