Kdyby nedošlo k puči, tak už je dávno doprava do Petržalky vyřešená. Jenže pro "nejlépe" rostoucí kapitalistickou ekonomiku středovýchodní Evropy, pro to další "Švýcarsko" je problém napojit i jen TrT z DD na Tr síť ve městě.
spojitosť s L89 majú iba tú, že premávajú v Bratislave a zhodou okolnosti majú konečné pri cintorínoch. Ibaže podstatný rozdiel tu je ten, že zatiaľ čo L31,39 a 208 využívajú stovky až tisíce ľudí, L89 možno iba pár desiatok, možno by ti stačilo na porátanie ľudí, čo by ju využívali systematicky tých 20 prstov čo máš, ale ak slúži na také veci, že ak nejde L99 zrovna a náhodou ide L89, tak takú linku netreba živiť. Niečo podobné jak s L27 a 83, kde ľudia cestujú neraz také trasy čo by mohli spraviť s L83 ? L89 by kľudne mohol obsluhovať minibus a nikomu by to žily netrhalo ?
20min? to ani zo srandy radšej nehovor. Ako tak pozorujem návyky cestujúcich, tak je to fakt otras ? radšej dajú prednosť kope liniek s 15min a horším intervalom ako menšiemu počtu liniek s krátkym intervalom ? potom už mi je jasné, prečo keď som šiel v L133 tak zarovno s nami šlo kapacitné dvojča na L4 celkom voľné a keby tí ľudia srali na L133 a šli s L4, tak by ešte furt v nej bolo dosť miesta.
praveze 1.odchod byva najplnsi , pretoze LOLOVIA cakaju aj 20 minut pod mostom na 1.odchod ?
poobedna spicka by mohla byt z NB SND od 13.39 do 18.15 , sucasne je 14.15-18-09
myslím, že sa tam zapracujú nejaké skoršie odchody v 12min int., čiže 13:51 a 14:03. Aj keď, išiel už niekedy aj prvou L133 v smere z mesta a bolo v nej iba 30 ľudí cca.
Ak si myslel Dispečérske fórum - tak tam neboli žiadne konkrétne informácie o zmene liniek 35, 36 a 135. Jediné čo bolo spomenuté je 12 minútový interval na L133 a celodeené kĺby na L70. Ak si mal n mysli iný web tak pošli link.
ja tie spojenia nevymýšľam, oni normálne existujú a "neopruzuj" znamená "neotravuj"
Re #163128 Peon: včera som si vystúpil na Homolovej schválne, že koľko to trvá na Cabanovu a Tranovského. Na Cabanovu to boli 3min normálnou chôdzou a na Tranovského keď som to strihol skrz schody to bolo 6min. Podľa mňa by radšej mohla L27 ísť od Tranovského cez Popovovu a Brižitskú ulicu okolo Dúbravského kostolíka a rovnako aj pri ceste naspäť, tak by L27 zastavila na Tranovského ako je druhá zastávka, resp. kúsok od nej, čo by bolo lepšie ako je dnes umiestnená prvá Cabanova. Na ul. Pod záhradami som inak za tie dva dni čo som tam chodil videl nastúpiť iba jedného chlapíka, ktorý si došiel pokecať so šoférom, nastúpil v smere k LIDL-u a vystúpil na Žatevnej ? najhoršie na tom všetkom je, že keď sa robila L27 tak sa myslelo klasicky sproste populisticky, aby spravili odvoz geriatrií do LIDL-u namiesto toho aby obslúžili Jadranskú, Horársku studňu, Koprivnickú, Bezekovu, Hanulovu, Jura Hronca a Tavárikovu osadu ale "na kolenách" zbúchali hentaký paškvil ?
Keď chodievam cez Novú Dedinku tak sú dve miesta kde sú vždy odparkované autobusy SL. Jedno je pri Obecnom úrade a druhé pri krčme Stop ?
Potom sú aj tie obce,ktoré ti písal Valec,že vodič dochádza zo svojim vozidlom zo svojho bydliska do obce kde začína službu.
Myslím,že tak chodia aj vodiči zo Senca(garáž pri stanici) do Tomášova/Nového Života/Zlatých Klasov/Čataja...
Tam kde sa im nepodarí zohnať vodiča, tak tam je buď nocovňa, alebo vodič dochádza (častokrát aj s vozidlom). Mimochodom, obehy vozidiel sú zámerne spracované tak, aby vyhovovali vodičom, teda aby končili tam kde vodič býva, resp. vo vedľajšej obci.
A nocovne, tak podľa počtu končiacich spojov / parkujúcich vozidiel to vyzerá na Plaveký Peter, Častú, Jánovce, Zlaté Klasy a zrejme aj Šamorín.
Nechápem jedno v Slovak Lines a u iných dopravcov - ako sa im podarí zohnať vodičov zrovna z obcí, kde končia posledné spoje, príp. zo susedných obcí?
Na noc necháva vodič bus pred svojim domom či bývajú v niektorých obciach aj parkoviská pre autobusy? Vraj existujú aj nocovne cestovného personálu. Kde v okolí Bratislavy sú nejaké?
no.ev.di.