neviem čím premýšľaš ? L31,39 a 208 sú riadne využívané ľuďmi po celej trase s tým, že nejedná o žiadne "vajcobusy" ktoré majú 30-minútový interval! L139 premáva tiež dosť využitá. Vždy na ňu čaká niekto na CSU alebo na Molecovej! S L89 chodia ľudia iba ak nejde práve L99, poviem ti tak, že človek keď vidí, že by mal 15min čakať na L89, keď príde v strede medzi odchodmi, tak radšej pôjde do Sadu alebo k cintorínu pešo. L31/39 využívajú študenti, ľudia čo chodia z nábrežia, v Ružinove a v centre. L208 je pre mnoho ľudí záchranou keď už sú L201 a 202 narvané, tak balíky poberá práve L208! L89 poberá aké balíky mi povedz!
toto je opäť prípad kedy debílek vytiahne prípad z víkendu, kedy jazdí L21 každých 20minút ale ostatné časy ako napr. cez pracovné dni sú mu ukradnuté ?
ja neviem, nesprávneho sa veru pýtaš ... keby sa našlo miesto kde by pri Eurovee stála L78
Re #163104 Ruslan: takéto kravy píšu do Bratislavských novín! ? fakt sila! z chuti by som jej za to totálne drzé tvrenie, že od Farského pod Nový most cestuje aj 35minút treskol po hube! Potom jej manžel asi nevie cestovať, lebo môže íšs 84+88/91/191 alebo 99+88. Neviem o akých 35min dotyčná hysterka točí, ale môžme sa pripraviť na sériu sprostých článkov v BA novinách, keď budú obyvatelia DD vyplakávať za L35 a 135 a fňukať, že L133 nechodí každých 6min ? DPB môže rovno vypnúť telefóny, lebo geriatria a ostatní zhýčkanci im uši obžerú ?
"Linka 82 bola od Farského pod Novým mostom za 8 minút, zatiaľ čo teraz treba niekoľkokrát prestupovať a cesta trvá aj 35 minút" - Niekolko jeden krat? A tych 35 minut tiez neviem kde vyratala.
..."Ako je možné, že do druhej najväčšej mestskej časti, Devínska Nová Ves, chodí autobus každých 20 minút a na Dlhé diely každých 6 minút, navyše je zrýchlený (čiže niektoré zastávky vynecháva)!"
?
"Linka 82 nebola plne využitá, pretože to bola celkom nová linka a ľudia si na ňu ešte nezvykli. Manžel ňou cestoval každý deň do práce a nebol sám, počet cestujúcich postupne stúpal, chcelo to len čas. Nie je pravda, že chodila vždy prázdna, v čase špičky viezla niekoľko desiatok ľudí."... ?
Podla mna nezvysovat cestovne by bola totalna kravina.. tie ceny su dost nizke a redukovat sa uz viac-menej neda (ano, su tu DD a niekolko zbytocnych minibusov, ale zas aj vyrazna potreba navysovania v niektorych castiach).
Tiež by sa mohli zaviesť zastávky na znamenie celoplošne. Viac by sa ušetrilo hlavne večer a skoro ráno a aj cestujúci by nemuseli tápať, či je zastávka na znamenie, alebo nie.
prečo šafko? a čo takto otočka wustenrot-(na križovatke pri allianzi rovno, na ďalšej potom doľava)-nbsnd-wustenrot? alebo wustenrot-landererova-prístavná-svätoplukova-nivy?
v rámci úspor by mohla byť L78 odklonená na Šafko, tým pádom by stála pri Eurovee a bolo by cez pracovné dni posilnené spojenie Eurovea - Ružinov a nemusela by tam chodiť L66 a L78 by prestala voziť z/do Petržalky vzduch konečne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.