Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #16302:
Uzsie listky su v Brne. Nie som si isty, ale myslim, ze v Prahe su este stale tie siroke. To by ti musel povedat m@rtin...

Inak ked sa bavime o tahani, resp. netahani, ten Mercedes netahal o moc lepsie, ako radovy Ik415. Z tychto autobusov, co tu boli bol paradoxne najlepsi Solaris. Paradoxne preto, lebo s poliakmi som si vzdy spajal znacky ako Jelcz a pod 🙂 Solaris je ale nieco ine a okrem toho ze mal inteligentnu kombinaciu motora a prevodovky mal aj celkom uchadzajuci interier, co sa o Shitare nedalo povedat vobec a o ShityHnise to plati podobne (minimalne teda kratky, v dlhom som zatial nesiel). Avsak taha-netaha. Ono so smradlavymi gumokolmi je to tazke. Aj ked bude mat silny motor a tahat do kopca, ajtak nebude do velmi prudkeho stupania tahat tak dobre a tak plynule ako trolejbus. Na druhu stranu, taky nafto- resp. plyno-gumokol stale pali uhlovodiky a do kopca ma omnoho vyssiu spotrebu, teda spali viac uhlovodikov, teda vypusti viacej humusu!!!
Prosím vás, kde majú zajtra jazdiť tie citybusy. Teda na akých linkách s akými poradiami a najlepšie aj odchodmi z konečných, lebo to neviem. Diky.

Vladimír: Ja si tiež myslím, že eliny málo zvonia. Malo by to byť tak ako ty píšeš. Hlavne pri odchádzaní a vchádzaní do zastávky.
Reply on: Andy #16302:
Mám tomu rozumieť tak, že CityBus 12m je pre cestujúcich zadarmo? A to ho dali do Grobu? Myslím, že Grobania sú z mála tých, čo si bratislavskú MHD nevedia vynachváliť ;-D
Reply on: Vladimír #16301:
Ten klbak ma take oznacovace, co maju v Brne(aj v Prahe?).. Teda zlte, len diera na listky uzsie nez nase, bez displeja a casu.. Ma taku velku dopytovu krabicu.
Kratky nema ziadne oznacovace
Reply on: Andy #16299:
To mi je jasné. Naposledy som sa takým (ako je ten váš krátky) viezol dnes napoludnie 😉

Neviete však niečo bližšie o majiteľoch týchto autobusov? Ten sólo je zjavne v pražskom alebo brnenskom nátere, ale ten klbák?
Reply on: Vladimír #16298:
mozno niekto prisiel na to, ze ludska praca je lacnejsia ako pohonne hmoty a tak miesto motora na naftu posadili do podpalubia cernochov a tym sa prave nechcelo padlovat 🙂
Reply on: Vladimír #16298:
Inac ten kratky je plne nizkopodlazny, a ten dlhy tusim pri 2 dverach(nie som si presne isty)
Reply on: si #16297:
🙂

Re #16294 Andy: Hmmm... ťažko sa vyjadriť, kde bude pes zakopaný. Pražské CityBusy ťahajú celkom slušne - žeby nejaký iný motor alebo čo?
Reply on: Vladimír #16296:
no ved vravim ze asi mu tam chyba vetranie na nohy, lebo CB nema diery v podlahe 🙂
Reply on: si #16292:
Sorry, to som nepochopil. Hádam diery v podlahe nemá CItyBus! 🙂
Jeden klbovy a jeden kratky.
Reply on: Vladimír #16291:
"Netaha to!" - to bola prva odpoved na otazku ze ako sa s tym jazdi 🙂 Vraj Mercedes bol lepsi (pochopitelne).. Podotykam, ze ide o klbovy CityBus.
Reply on: Andy #16290:
Teraz som trochu zmätený... Koľko tých CityBusov vlastne v BA jazdí???
Reply on: Vladimír #16291:
asi diery v podlahe cez ktore sa vacsina tych starych crepov co tu premavaju vetra 🙂
Reply on: Andy #16289:
A čo takému bratislavskému vodičovi na CityBuse tak vadí? (ak sa smiem spýtať)
Ja pridavam jednu fotku z digitalisu:
http://www.imhd.sk/~andy/CityBus.htm
Reply on: Vladimír #16288:
Vsak bol potom na konecnej tak nasraty, ze on by najradsej bol, keby s tym zajtra nemusel jazdit, ze to za nic nestoji..
Reply on: Andy #16287:
Nebude to tým, že vodič CityBusu chcel, aby ho Ik435 predbehol? 😉 CityBusy sú totiž dosť živé vozidlá...
Inac tie Karosy CityBus su dobre serble.. Na 63 na Prazskej nas predbehla 435ka uplne v pohode....
zopar dnesnych fotiek citybusu z linky 63

http://efkaaa.host.sk/bus/citybus/citybus.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.