Pokiaľ viem, 350 nie sú požičané, ale robia výkony na ČD v rámci vyrovnávky (podobne ako brnenské plecháče jazdia s R do Bystrice).
Požičiavajú si aj typy HDV, o ktoré by nemali núdzu, keby pri rozdelení všetko nad rámec turnusovej potreby a minimálnej zálohy neprešlo do majetku Carga (napr. 750), keby ich nepredávali súkromníkom (750.056), keby neboli zrušili štvornápravové motoráky, keby...
1. "spolocnosti opat spojit"
Veď sa o tom hovorilo, ale to nestihli, tak je zasa na stole prichmatizácia.
2. "Osobne si myslim, ze ministerstvo v rukach SDKU to robilo pre niekoho"
Aj ja.
"Inak tie rusne ma zaujimaju. Ake si musia poziciavat?"
Z dieselov zvyčajne bardotky, občas kocúry (Dráha 6/2008). Z elektrík občas vidím na Os alebo R cargácke eso či laminátku.
aha, tak upravim. Poziciavaju si aj typy HDV, o ktore by ZSSK nemalo nudzu, keby nemalo svoje HDV poziciane u susedov? Teda ak sa stale 350 prenajimaju CD?!
Neviem s istotou napisat cia je to iniciativa. Mozno ZSSK, nakolko im hufne odchadzali strojvodcovia k sukr. nakl. prepravcom. Tak odtial mozno veju vetry...
Pokiaľ zahraničného návštevníka, ktorý je v BA jeden deň budeš tabuľami navigovať na električku, tak na ňu na 50% pôjde. A mám rokmi odpozorované koľko ľudí chodilo z hokeja pešo na Trnavské na linky na rôzne smery (aj električky) a pár desiatok chodilo aj na Odbojárov. A tí čo potom hokeji chodili spojmi smer Trnavské, tak mnohí na Trnavskom prestupovali na električku. Ale vlastne ja viem, že ty od PC vieš robiť linkové vedenia celého sveta, takže s tebou sa hádať nebudem. Inak som počul, že ti dali ponuku aj zo Švajčiarska na úpravu linkového vedenia v Berne, lebo takého odborníka čo vie podľa mapy robiť linkovania po celom svete, potrebujú. ? ? ? ?
A uplne som zabudol. Poziciavaniu HDV Cargo aj s Cargo vodicom bude asi minulost, nakolko ma prist k rozdeleniu skusky vodic HDV na os. a nakl. dopr. Takze vznikne dalsi zadrhel.
pravdu máš, ja pravidelne cestujem BA - PK a radšej idem vlakom, kde zaplatím 80 centov. Autobus je drahší, od Nového roku stojí cesta to PK namiesto 1.10 € tuším okolo 1.30 €.
To nasadia podla mna na dialkove linky, nie na primestske. ?
ja ajtak radsej idem na vlak, ako na nejaky debilny cerveny bus. Nadalej nie som ochotny platit 90 centov za jednosmernu cestu do BA. ?
1)To mas samozrejme pravdu. No pri rozdelovani prepravcu na nakladneho a osobneho predsa islo o privatizaciu toho nakladneho. S tym sa v dzurindovej vlade nikto netajil. Ked to ficko zastavil, tak bud mal najst toho rovnocenneho partnera o ktorom furt vypravali s Vaznym (CD cargo) alebo riesit nadbytocnost jedneho generalneho manazmentu a spolocnosti opat spojit.
2) ano aj tu mas samozrejme pravdu. No podla toho ako bola schvalena restrukturalizacia zeleznic, tak tieto veci sa idu napravat. Otazka je preco to ti diletanti na MDPTSR nevedeli urobit poriadne na prvykrat. Osobne si myslim, ze ministerstvo v rukach SDKU to robilo pre niekoho. Zabezpecene toky financii zo statu na dlhe roky znamenaju tucne provizie.
Inak tie rusne ma zaujimaju. Ake si musia poziciavat?
Ámos
1)To mas samozrejme pravdu. No pri rozdelovani prepravcu na nakladneho a osobneho predsa islo o privatizaciu toho nakladneho. S tym sa v dzurindovej vlade nikto netajil. Ked to ficko zastavil, tak bud mal najst toho rovnocenneho partnera o ktorom furt vypravali s Vaznym (CD cargo) alebo riesit nadbytocnost jedneho generalneho manazmentu a spolocnosti opat spojit.
2) ano aj tu mas samozrejme pravdu. No podla toho ako bola schvalena restrukturalizacia zeleznic, tak tieto veci sa idu napravat. Otazka je preco to ti diletanti na MDPTSR nevedeli urobit poriadne na prvykrat. Osobne si myslim, ze ministerstvo v rukach SDKU to robilo pre niekoho. Zabezpecene toky financii zo statu na dlhe roky znamenaju tucne provizie.
Inak tie rusne ma zaujimaju. Ake si musia poziciavat?