nie, ale môžem ti povedať, že pred 18 rokmi nechodili ľudia domov z práce (zo ŽSR) jak vypľutí. Teraz pri tejto vláde a predošlých dvoch to boli galeje.
Vyberam z literatury: 3-4 rocne dieta -
Vnímanie nadalej charakterizuje synkretizmus. Dieta nedokáže podrobne analyzovat vnímaný objekt, rozclenit ho na casti a potom ich spojit do uzavretého celku. Postrehuje globálne, obrysovým a povrchným spôsobom. V predmetoch a javoch vyclenuje tzv. silné vlastnosti, ktoré mimovolne upútavajú pozornost a možno ich lahko postrehnút. Sú to vlastnosti vonkajšieho vzhladu.
No ty si uz vtedy vnimal ako funguje zeleznica a jej zamestnanci ? ? Ze by sme tu mali dalsieho Sheldona? Hm...., NIE ?
no ano to je typicke diletanstvo minulej vlady. Tie spolocnosti musia byt oddelene. Mozu byt v jednom holdingu, no musia fukgovat ako samostatne spolocnosti. Resp. spravca infrastruktury musi byt oddeleny od prepravcov. Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie a zaroven aby neboli mozno dotacie statu do nakladneho prepravcu.
Rozdelenie nebolo moznostou ale nutnostou. Ale to by si ty ako znalec zelenicnej problematiky mal vediet. (to ja napriklad viem o zeleznici takmer h...o, no toto su absolutne zaklady)
Toto rozdelenie je nariadenie EK z dovodu liberalizacie zeleznicneho odvetvia.
Tak sa napriklad musel rozdeli aj SPP.
ja neviem čo je na tom zázračné ? tebe sa zád zázračné asi všetko... Áno spojil by som tie tri spoločnosti dokopy, plánovalo sa to spraviť už za minulej vlády no nejak sa nič nekonalo... ?
takze ty si pamatas ako vyzerali zeleznice v tvojich 3-4 rokoch. V skutku zazracne dieta ?
V kazdom pripade si mi neodpovedal... Chces opat spojit ZSR, ZSSK a ZSCS do jedneho celku?
Re #162657 AAA: Ano sam poznam sikovneho cloveka u ZSR priblizne v tom veku co si napisal. No ten sa dobrovolne dal napisat na zoznam prepustenych a chce ist do sukromneho sektora... Ako bude uspesny sa uvidi...
odporúčam ti dve veci :
1. nebav sa s tým kreténom
2. zohnať nejaký videozáznam z diskusie k NSMHD v Cik-Cak centre na Fedinovej a ten postúpiť konkrétnym psychiatrom aby posúdili reakcie a vystupovanie pána Slávika, čím sa jeho účinkovanie skončí - naša nová celebrita ?
On sa ma opyta, ci pri kupe auta kupujem auto hrrr (podla neho projekt elektricky) alebo ci si vyberam dlhsie (jeho polo-vlak).
Ja som kontroval, ci si kupuje auto s kolesami (elektricka - kompatibilne s tratami v BA) alebo s dopravnymi pasmy (vlak - nekompatibilne s tratami v BA)
On reagoval ze som mu neodpovedal a ze ma pravdu a ze mam vsetko prestudovat este raz.
Také relatívne okamžité opatrenie, čo by sa dalo urobiť, je ako píšeš, ale ešte to doplním:
- Jednak posunúť N61 kúsok dopredu.
- Skrátiť jazdnú dobu N72 smer Čiližská->Hodž. o 1 min., na Nivy by mala prichádzať už v X:15, potom na Hodž. X:20.
- Odchod N47 z Hodž. by sa dal tiež pokojne posunúť o 2-3 min. dopredu, aby bol lepšie zabezpečený prestup z autobusov.
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci - títo reprezentujú marginálny počet ľudí
2. ľudia, ktorí sa snažia politikárčiť"
- Budaj: "tabuľky môžeme dať, realita je iná"
- električka je to, že keď sedím v Prahe v Slávií na káve a ide mi štvorka, tak poviem "platím" a ešte ju stihnem
- Schlosser: "ale z Rajky sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!
z Rusoviec sa budú môcť dostať na Hlavnú Stanicu!"
- prof. Kováč: "prosím niektorých občanov, aby sa umravnili".
Zaujímavé výroky zo včerajšej diskusie, niektoré brepty, iné nadľahčené konštatovania skutočnosti:
- Ftáčnik: "vlak by išiel prvým tunelom v histórií Bratislavy"
- Nesrovnal: "dôjde rýchlovlak z Paríža a bude sa stretávať s Dunajmi"
- Ftáčnik: "občan Slávik systematicky torpéduje všetky snahy, ktoré sa nerovnajú metru"
- Kríž: "dve skupiny ľudí, ktoré sú proti riešeniu v Petržalke:
1. popletenci, tmári a spiatočníci
(Sorry, ak to tu už bolo) V Banskej Bystrici je na testovaní prototyp kĺbového autobusu TEDOM C18 G. Oproti starším plynovým autobusom tejto značky má zapustené plynové flaše na streche, čím sa podarilo znížiť výšku vozidla o 20 cm. Autobus poháňa motor TEDOM CITY s výkonom 260 kW... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos