Ludia chcu priamu linku, lebo nemaju dovod cestovat elektrickou, ktora je pomala, vysokopodlazna, zastarana a prestup na molecke je na 2 veci.
Pokial odstranis nedostatky elektriciek osobne nemam problem so zrusenim 133. Ale momentalne nechci po mne, aby som zo 133 presedlal na elektricky, ak mi cesta abusom trva 15 minut a elektrickou 25-30 (podla toho ci mi ujde/kedy vyjdem z domu/kolko cervenych chyti a podobne). Akonahle to bude 15 vs 15 ci lepsi pomer pre elektricku, nebudem jediny, kto zvazi ako cestovat ?
ja viem čo chcem, ale ty zjavne nie. Bedákaš,že nemáte terminál a tiež, že dakto je proti L133. Vysvetli mi, že načo ti je dobrý terminál na Molecke, keď sa chcete voziť do mesta bez prestupu?
bohužiaľ to vyzerá tak, že aby to bolo objektívne tak fakt by nemohol na tom robiť nikto z DD, lebo náhodou by tam bolo 10-20 ľudí a už by drístal, že je plná. Nuž nič, spravím to asi sám, že si tam hodinu a pol. posedím, raz na Molecke, potom pod mostom a potom opačne poobede.
ja si nemam dovod cvrknut, ty sa tu psychicky rucas ?
Krom toho nie si normalny - tak 1 clovek nam da linku a TY pic*jes na celu MC! Normalne mam chut ti povedat co si o tebe myslim, ale to by ma asi miestny admini zabanovali. Pre takeho trkvasa sa ale nebudem zbytocne rozculovat.
A popravde, ty si VERNA KOPIA slavika, len este horsia ...
Re #161509 Petto: obcas sa divim, ci by tu nemal byt nejaky IQ test ci limit na pocet prispevkov denne - usetril by sa spam a ja by som si mozno usetril nervy nad blbostou a nenavistnym pristupom niekoho ?
Ja si myslím, že je potreba L133 upraviť. Mohla by mať upravenú trasu, tak ako písal Valec, alebo by ju mohli zrušiť úplne.
Vidí sa mi zbytočné, aby zastavovala na zast. Lafranconi a Nový most, keď tam stoja električky, aspoň by boli viac využívané.
Len na okraj spomeniem,ze zapchy su na nabrezi iba v rannej spicke zhruba od 7:30 do max. 9.00. Nieedy stojime uz od Chatama , niekedy az od polovice useku Chatam-NM
každý vidí čo chce, otázne je teraz, že čo je pravda... treba si spraviť nejaký vlastný prieskum, dohodnúť sa štvorica, dvaja sa postavia na Molecku tam bude sledovať koľko ľudí privážajú linky z DD a koľko ľudí pokračuje ďalej v L32 a 133 v smere do meste a dvaja pod Novým mostom budú zberať údaje koľko ľudí priváža L133 a koľko ich pokračuje. Poobede zas toto isté ale v opačnom smere.
aby si si necvrkolz tých električiek, má ich aj Rača, Ružinov, Nové Mesto, centrum aj Dúbravka a nie len Karlova Ves! Sa tváriš ako keby tie električky vlastnila nejaká špeciálna prevádzka DPKV či čo a trepela tým len KV ? Či teraz preto,že tam chodia 20-30 ročné električky tak máte automaticky nárok na linky odšadiaľ - všade?! Alebo teraz má mesto vrátiť späť nové SORky a MBCC aby boli v KV spokojní? Kvôli rozmarom vašej MČ už jeden populistický buzík terorizoval celý DPB, takže aj by stačilo vaších rozmaznaných požiadaviek na DPB a riešiť dopravu na DD odborne a nie štýlom "my chceme L133, dajte nám ju", (nejak podobne vystupuje aj jeden "odborník/domovník" v oblasti riešenia NSMHD - ja chcem metro/vlak dajte mi ho). Načo potom chcete vlastne prestupný terminál na Molecovej keď tam nechcete prestupovať vlastne?! Chcete jazdiť kapacitnou L33 k električkám a mať prestupný terminál alebo chcete mať priamu linku do centra a Molecku v dnešnom stave? Rozhodnite sa tam na "kopčeku" čo chcete vlastne!
Tak jasné, na Molecovej by malo obratisko väčší prínos (úplne najlepšie by boli električky na DD).
Hľadiac na súčasný stav - 133 nejazdí práve vtedy, kedy by mala najväčší význam. Problém je jedine cez rannú špičku 2 hodinky. Ale to nie je argument, prečo v sedle, poobede a cez víkendy preháňať ľudoprázdne súpravy električiek hore Karlovkou.
Zapchy - ZAZIL SI ICH REALNE? Lebo ja nie! A to jazdim kazdy den so 133. Cize tento argument si strc dakte
Tvoj znamy - a moj znamy jazdi autom naco sa trepat 95 do mesta - kecy kecy kecy ?
To iste sa da povedat o 95 - naco na safko a malu scenu vozi tych par ludi? Nech konci niekde inde, napr. ako 801. Vsak prestupit mozu aj oni (a to som ju videl prazdnu rano pocas spicky aj poobede) ?
Krom toho pametam dobu, ked si plakal, ze mate 13 rocne abusy a ty nas nutis jazdit 30 rocnymi elektrickami ... ?
Dobré by to nebolo. Pri súčasnom tempe výstavby v západnej časti mesta bude do cca 10 rokov KV zaprataná autami tak, ako pre výstavbou Sitiny. Takže akýkoľvek (hoc aj expresný) trolejbus bude zasa stáť v kolónach. To sa mi už ako rozumnejšie javí, vybudovať na Molecovej (oproti kostolíku) menšie obratisko električiek. A jednu z tých liniek ukončiť v sedle/celodenne tam.
Re #161501 no.ev.di.: Pre Karlovku a Dúbravku (cca 70 tis. obyvateľov) to zjavne nestačí. A myslím, že na tom nie je nič zvláštne, keďže DD majú 20 rokov, teda je tam množstvo stredo a vysokoškoských študentov, ktorí denne dochádzajú do škôl.
takto by sa dalo postupovať aj napr. pri L59, môžme zredukovať električky na Račianskej a posilniť L59 ? o tej "rýchlosti" L133 by som si dovolil zapochybovať, keď sú na nábreží kolóny tak sotva bude rýchlejšia L133. Aj známy čo cestuje z DD na EUBA, tak ide električkou radšej a pod mostom presadá na L88, L133 nepoužíva. Ešte aj percentuálne tu dakto vypísal, že časť ľudí ide s L133 trasu DD - Molecova (20%) a väčšina vystupuje pod Novým mostom (60-70%), čiže pre 10-20% ľudí to ťahať na Euroveu?! Vieš čo by ma ešte zaujímalo? Že či sa nájdu aj takí ľudia, (keď teda básniš aká je L133 super) ktorí vystúpia z električky v Karlovke a prestúpia na L133?! Teda či tú linku využívajú aj ľudia z iných častí KV alebo je to iba taká mánia Dlháčov, ktorým sa nechce prestupovať, príp. prejsť sa pešo od Šafka k Malej Scéne? Mimochodom od Molecky sa dá elinou dostať k L70 a L50, ktoré v slušnom intervale chodia k ASMN, kde je teda problém?
Ak sa predĺži električka do oblasti Nív, nie je trocha navyše tam ťahať súbežne aj trolejbus z Dlhých dielov?
Ak majú električky pri intervale cca 1,7 minúty nedostatočnú kapacitu a cieľom je okrem iného dostať do MHD (resp. do električiek) ďalších ľudí, v tom prípade môžeme uvažovanie, že električky majú byť NS (pokiaľ nebude aj spojka Dúbravka - Hlavná stanica) skončiť. ?
Ja si myslím, že 133 v rannej špičke pomáha električkám kvôli nedostatočnej kapacite a mimo rannej špičky je pre obyvateľov DD rýchlejšia vďaka absencii prestupu na Molecovej a ponúka možnosť ušetriť na električkách, ktoré v úseku Molecova - KV vozia viac vzduch ako ľudí (4,9). Je to myslím dosť zreteľne vidieť, keď dôjde električka z mesta na Molecovu.
Preto do budúcnosti by bolo dobré počítať s trolejbusovou traťou po nábreží k napr. ASMN.
Kym tam bude elektricka, teba uz budu trapit akcie v lidli a budes chciet priame spojenie do kazdej diery v BA ? Ten trolejbus je perspektivnejsi.
Re #161494 no.ev.di.: Vies preco ludia vyuzivaju 133?
- Su rychlejsie pod novym mostom a na malej scene (ich netrapi, ze to nestoji vsade, ale ze to tam je skor)
- Vozidla su moderne, nizkopodlazne a atraktivnejsie ako Často-Klamané-Deti T3/T6/K2(S)
- nestoja pri kazdej vrbe (kolizne body/semafory atd). Pri abusoch mas v podstate zelenu vlnu ak ide spravnym tempom resp. je par miest, kde abus nestoji a elektricka ano, pri elektrickach to mas "podla nalady"
Kym sa toto nezmeni, tak sa aj na hlavu mozes postavit, nikto ti nebude prestupovat zo 133 na elektricky
Ad L133:
Myslím, že aj odporcovia tejto linky uznajú, že jej existencia aspoň v minimálnom rozsahu ráno je nutná kvôli nedostatočnej kapacite električkových liniek. Poobede by z tohto dôvodu nemusela byť, ale keď už rieši vzťahy s lokalitami kde sa nedá na jeden rozumný prestup dostať, tak budiš. V tom prípade by som ale navrhoval nasledovnú zmenu.
Upraviť linku 133 nasledovne:
Nová budova SND - Landererova - Marianum - Autobusová stanica - Wustenrot - Malá scéna - Molecova - Janotova - Baníkova - Segnerova - Molecova - Malá scéna - Wustenrot - Autobusová stanica - Košická - Landererova - Nová budova SND
Dôvody:
+ prestup na hrane z L33 (základný štandard cestovania),
+ nejazdí zbytočne pod drôtmi na DD (plus pre odporcov tejto linky),
+ skutočný expres z Karlovky na Mlynské Nivy (plus pre obyvateľov KV a DD),
+ keďže nestojí pri zastávkach električiek, nepotrebuje kapacitu pre tých, ktorým je zaťažko prestúpiť (plus pre obyvateľov KV a DD ktorý naozaj potrebujú cestovať ďalej ako pod Nový most),
+ interval by (myslím) postačoval kľudne 12/-/15//- (možno s nejakým vloženým spojom v čase navyššej spičky, alebo kapacitejšie vozidlo na tieto poradia) (plus pre celú BA, keďže sa ušetria výkony),
- neobsluhuje celé DD (čo si myslím, že by nemusel byť až taký problém),
- budú nadávať tí čo si zvykli (ale takí sa vždy nájdu, holt ekonomika je ekonomika). ?
Podľa potreby by asi bolo nutné mierne zahustiť interval na L33.
na čo budeme platiť za trolejbusovú trať súbežnú s električkovou traťou mi nevieš povedať prosím ťa? Nebolo by lepšie predĺžiť električku od Šafka cez Dostojevského k ASMN? Ale nezakopal som pod zem tvoj návrh definitívne, ak by sa rozhodlo, že by jedného dňa v úseku Nový most - Patrónka nahradil L30 a 37 trolejbus a zároveň by sa pri obsluhe Slávičieho údolie (dnes L31+39) počítalo s trolejbusom a nie električkou, tak potom by aj trolejbus mohol z DD ísť po nábreží na ASMN, otázne je či by nebolo lepšie ten t-bus z DD seknúť po Nový most a radšej predlžovať na ASMN električku. Problémom dnes je, že nevieme pre čo sa mesto v prípade Slávičieho údolia rozhodne... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Ludia chcu priamu linku, lebo nemaju dovod cestovat elektrickou, ktora je pomala, vysokopodlazna, zastarana a prestup na molecke je na 2 veci.
Pokial odstranis nedostatky elektriciek osobne nemam problem so zrusenim 133. Ale momentalne nechci po mne, aby som zo 133 presedlal na elektricky, ak mi cesta abusom trva 15 minut a elektrickou 25-30 (podla toho ci mi ujde/kedy vyjdem z domu/kolko cervenych chyti a podobne). Akonahle to bude 15 vs 15 ci lepsi pomer pre elektricku, nebudem jediny, kto zvazi ako cestovat ?