do Rusoviec keby chodilo niečo po železnici a podarilo by sa obnoviť bývalú zastávku pri priecestí, tak to vidím maximálne na interval 20-30 minút s nasadzovaním súpravy s kapacitou rovnou 813+913. Ono zas by sa celá dedina nešla potrhať za vlakom ale využiť by ho využíval dakto určite. Mohli by tam prestupovať kľudne aj ľudia cestujúci z Čunova, ktorí by si chceli ušetriť zachádzku cez Jarovce a potom iba prestúpiť na bus na Panónskej v smere do centra. Prestupovali by iba tí, ktorí by moc chceli a šetrili by čas tak. Zas vytiahnem staré otrepané, ale mohli by tie vlaky potom kľudne pokračovať až cez Rajku do Hegyeshalomu (vybrané spoje) a obsluhovať celý ten "slíž" Petržalka - Rusovce - Rajka - Hegyeshalom kde sa už potom hravo dá prestúpiť na vlaky smer Gyor a L801 by mohli zrušiť. Otázne je však, koľko cestujúcich na seba doteraz "namotala" L801 a či by to malo perspektívu v dlhšom časovom horizonte na medzinárodnú vlakovú regio linku ?
Mňa by veľmi zaujímalo, kto to vlastne ten Drahovský je a aké má zamestnanie. Pretože aby pomaly odbavovanie sa na zle umiestnených značkách a 40 paragrafoch jedného zákona (z pohľadu práva sú tie ustanovenia dôležité asi ako dopravný poriadok dráh) z niekoho robilo experta na dopravu, pochopiť nedokážem.
Nadarmo to nie je, ale jedným z najtrpkejších sklamaní môjho života po nastúpení do praxe bolo práve odhalenie úzkeho prepojenia politických záujmov s dopravnými riešeniami.
Myslím, že oveľa prínosnejšie by bolo stavať plnohodnotnú 1000 mm trať, ako niečo prekombinované len kvôli tomu, že niekde vedľa Rusoviec ide železničná trať (jednokoľajná, s 25 kV, s telefonickým dorozumievaním a pomerne vyťažená nákladnou dopravou-to už keby potom niekto chcel tie električky až do Rusoviec, je lepšie a asi aj lacnejšie a efektívnejšie postaviť novú trať pre električky...).
K príspevku #161214: ja som jeden z tých ktorý nie je z BA.Cestujem z Malinova SL do Vrakune do školy.Keď idem zo školy do mesta tak musím mať celosieťový PCL.Využívam ho všade do každej mestskej časti ak potrebujem a tak nemusím cvakať lístky ?
Jedine čo by ešte mohli zaviesť je rozšírenie o tretie pásmo teda Chorvátsky Grob/Čierna Voda.Ak by bolo to zjednotenie pásem do jedného v dohľadnej dobe tak je to jedno.Ale iba ak... ?
Aký ďalší. Však aj takýto rozchod už v BA cca 20 rokov máme. Na obratisku v Gaštanovom hájiku. ?
Re #161214 PetoMHD: "Pre človeka ktorý nie je z BA, pre niekoho kto sa nevyzná v MHD..."
Myslíš, že toto je skupina cestujúcich, ktorí si kupujú PCL? ?
Re #161216 no.ev.di.: A preto sa treba viac a aktívne zaujímať o dianie okolo seba, aby si politici nemysleli že im všetko prejde, lebo stádo tupých oviec tomu aj tak nebude rozumieť. Hubovaním na tomto fóre sa nič nezmení. Pozir, Drahovský si na blogu o citovaní zákona o premávke na pozemných kominikáciách a o dopravných značkách vypracoval na "dopravného experta", Slávik sa so svojou hubou a prezentovaním vlastných názorov mene (a teraz ho odcitujem) "vlastníkov Petržalky" stal hovorcom takmer celej Petržalky... atď.
Som teda strašne zvedavý, koľko tuná diskutujúcich príde zajtra do Cik Cak Centra a koľkí tam aj čosi k veci povedia. Lebo takto to zas bude len o Slávikovi a pár dôchodcoch čo tam budú apriori proti všetkému (a budú sa sťažovať ako od Technopolu na Hlavnú stanicu musia cestovať cez Rusovce, alebo ako strašne dlho sa cestuje linkou 99 z Ovsišťa na Antolskú). ?
V novinách píšu ako inak nezmysly Na novú cenu celosieťovej električenky sú dva návrhy. Prvý hovorí o zvýšení o 5%, druhý o 11% v porovnaní so súčasnou cenou celosieťovej PCL. Cenu si tak môžete vypočítať aj sami. Na BMK bude 10% zľava z tej novej ceny (prepočívať na % sa mi to už nechce).
tým pádom vyvstáva otázka či má vôbec zmysel sa tu zaoberať dopravou, resp. snažiť sa jej porozumieť, lebo aj tak si môžu znalcovia dopravy jazyky odkrútiť a ruky upísať nadarmo keď politici rozhodnú inak odborné poznatky a vecné pripomienky k doprave sú akoby hrach o stenu hádzal.
Asi tak. Proste oni v rámci svojho rozpočtu nové trolejbusy za prioritu považovali, vaši mali priority inde. Preto oni majú a vy nie. A nie nejaké bláboly o tom, kto na koho dopláca a kto má viac.
Rušenie pásiem celkom schvaľujem. Pre človeka ktorý nie je z BA, pre niekoho kto sa nevyzná v MHD, alebo pre niekoho kto cestuje po celom meste nie len po centre, okolí a Petržalke to bude len výhoda. Samozrejme až na to zdražovanie, ak to bude o 20% tak to už je naozaj dosť veľa.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.