tým pádom vyvstáva otázka či má vôbec zmysel sa tu zaoberať dopravou, resp. snažiť sa jej porozumieť, lebo aj tak si môžu znalcovia dopravy jazyky odkrútiť a ruky upísať nadarmo keď politici rozhodnú inak odborné poznatky a vecné pripomienky k doprave sú akoby hrach o stenu hádzal.
Asi tak. Proste oni v rámci svojho rozpočtu nové trolejbusy za prioritu považovali, vaši mali priority inde. Preto oni majú a vy nie. A nie nejaké bláboly o tom, kto na koho dopláca a kto má viac.
Rušenie pásiem celkom schvaľujem. Pre človeka ktorý nie je z BA, pre niekoho kto sa nevyzná v MHD, alebo pre niekoho kto cestuje po celom meste nie len po centre, okolí a Petržalke to bude len výhoda. Samozrejme až na to zdražovanie, ak to bude o 20% tak to už je naozaj dosť veľa.
Neboj zachvíľu ju i tak budeš pravdepodobne kupovať lebo sa majú rušiť pásma a má vzniknúť len jedno a cena by sa teda mala pohybovať cca tak ako stojí teraz pre obe pásma + 20% navrch. Resp. v prípade BA karty bude zdraženie ževraj len 8%.
no jo to som si aj myslel.....tak to je ale celkom kravina, jednu zastavku pred prvym pasmom by mala platit aj jednopasmova, je to hlupost kupovat si viacpasmovu ked sa potrebujem dostat poslednej zastavky druheho pasma.... ?
A premáva lokálka Wien - Baden po 760 mm trati s predhistorickými vozidlami a cestovnou rýchlosťou 10 km/h, pričom technologicky nie je možný lepší ako hodinový interval?
Keby mala Bratislava dostať z rozpočtu späť toľko, koľko doňho odvedie, tak by nejaké dane, prerozdeľovanie, štát a rozpočet nemuseli existovať, že?
Možno TVOJI kamaráti zo zaostalejších regiónovmajú sprosté kecy na Bratislavu, moji nemajú - vrana k vrane sadá.
zdravim,
chcel by som sa spytat ako je to s platnostou jednopasmovej cipovej karty. Bydlisko mam nanestastie tak ze je to prva zastavka druheho pasma. Ked teda prechadzam z prveho pasma do druheho a vystupim hned na prvej zastavke tak by to malo byt ok nie ? ale ako to je ked svoju cestu chcem zacat jednu zastavku pred druhym pasmom s tym ze dalsia zastavka je v prvom pasme. Musim si kupit teda dvojpasmovu cipovku ? Ak hej tak to radsej uz prejdem peso do prveho pasma a tam nastupim
Mohli by to vybudovať ako trať tram-train, len by to bolo extrémne drahé najmä pre mesto (špeciálne vozidlá, vozovňa a pod..) Odhliadnuc od toho ako by sa vyriešilo, kto bude prevádzkovateľ tej dráhy a pod..
..to zase budu plytke tunely a ine lolopiip na programe dna ? To radsej nech 250 melonov daju na sucastnu trat a jej predlzenie zo ZP do Race resp s Vajnorkej na Raciansku pripadne napojenie Vajnorska - Zahradnicka , alebo predlzenie do DNV..tam to ludia chcu a ziaden lolo tam nebude kricat ? ? ?
Presne ? OPBK, Prioritná os 1: Infraštruktúra; Opatrenie 1. 2: Regionálna a mestská hromadná doprava.. dá sa to nájsť na nete...
to sú také detaily čo majú ísť v súvislosti s BID a skutočne zopár vecí môže využiť aj DPB, a. s. ale...
A teraz pointa: http://www.mdpt-opd.sk/11666
Prioritná os 4 – Infraštruktúra integrovaných dopravných systémov
...
Technická pomoc
Jediný oprávnený žiadateľ:
Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR
V rámci tohto malo ísť celé TEN-T 17 na území Ba. teda malo... od posledného rozhodnutia ešte Vážneho zistili že za EU prisľúbených 600 mil. € vedia spraviť iba úsek predmestie - Filiálka (akože prvá etapa) a poťažmo napojenie Letiska spolu so žst na Letisku.., teoreticky druhú koľaj petržalka - kittsee.
Ale po poslednom rozhodnutí Fígeľa, že z tohto všetkého v tomto období zrejme nebude vôbec NIČ (lebo ich presunie na diaľnice), chce podľa dnešných vyjadrení za 250 mil. € Ftáčnik postaviť el. trať Bosákova - Janíkov Dvor.
Fajn, ale to by sa najprv musel zmeniť oprávnený prijímateľ pomoci že by nim mohlo byť aj mesto BA.... .........
A naco tam budu 2 rozchody? To tu budeme mat uzkorozchodne, aj sirokorozchodne elektricky a obe budu premavat po jednej a tej istej trati v Petrzalke? A naco by mala chodit elektricka do Rusoviec, ked je tam vlakove spojenie z modernej Petrzalskej stanice?
"Operační program Praha - Konkurenceschopnost" dávam do pozornosti názov operačného programu...
V našich podmienkách sú úplne iné operačné programy.. podstatné je ale VŽDY kto je oprávnený prijímateľ a potom aké sú oprávnené aktivity...
a potom, alebo predtým sa môžme baviť kto tie operačné programy a najmä zoznam oprávnených aktivít nastavoval..
Vedla. Podstatou sucasneho navrhu su elektricky na uzkom a na normalnom rozchode, ktore budu moct napriklad prejst na zeleznicu do Rusoviec. Trat v Petrzalke nebude zeleznicna, ako sa doteraz uvazovalo, ale cisto elektrickova s dvoma rozschodmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.