1. A čo Ti tých 59 s. pomôže v tých prípadoch, keď sa to nedá stíhať (ale určite to nie je väčšina)? 2. Keby sa tá chronometráž predĺžila, tak by si si určite vymyslel nejaký jurajkovský argument preto, prečo musíš jazdiť s náskokom.
Mozes mi ozrejmit ako robia ti pracovnici tie chronometraze?Od stola?Alebo sa boli niekedy fyzicky aj povozit so stopkami v rukach?Nerobis ich nahodou ty?No daj. ?
Nuz,ale ja nerobim ani chronometraze ani zakony.A ta tvoja logika je tiez asi uzasna.Som zvedavy ci by si ty na takej zastavke zastavil,kde chodci nemozu bezpecne vystupit a nastupit.Nikto sa ta nebude pytat ze preco a za co.Ak ti tam zrazi cestujuceho auto,alebo ak spadne a zlomi si nohu kvoli tomu ze nemohol bezpecne vystupit priamo na chodnik,tak ta utopia a nikto sa ta nezastane.Ja v prvom rade chranim seba,potom cestujucich a ti ktori nemohli kvoli tomu vystupit a nastupit nech sa idu stazovat.Je mi to uplne jedno.
S veľkou radosťou ho tam prídem vlastnoručne postaviť ? ? ?. A ešte by som zohnal tie vykurovacie piecky čo bývajú na zimných terasách kaviarní/reštaurácii ? ?
S istotou ti mozem povedat ze chodec pred elektrickou prednost nema. V tom prispevku co si posielal link vsak neviem ci si vodic druhej elektricky pocinal spravne, ze nezastavil ked videl vo svojej drahe chodca, ktory mal prakticky dalsi pohyb blokovany druhou elektrickou. Ale tak kto vie ako to skutocne bolo...
Ale v sucasne platnej vyhlaske cestnej premavky sa pise ze chodec nema prednost pred vozidlami s vynutenou prednostou v jazde (zachrnka, hasici, policia) a pred elektrickami (kvoli ich podstatne dlhsej brzdnej drahe.
Dá sa to riešiť aj bez nových zastávok, hoci tá trasa by bola potom trochu klukatá: z Petržky by išla tak ako dnes na TM, potom by odbočila doprava a išla po Trnavskej a Tomášikovej na Nové Mesto a naspäť rovnakou trasou. Bolo by to síce rýchlejšie po Vajnorskej, al to by bol podla mňa zbytočný súbeh s električkami a navyše by 68-ku plnili aj "Polusofili".
Ono 68 by mohla ist na ZST NM aj keby sa zachovala zastavka na TrMy, akurat by museli vybudovat nove nastupiste (ist z Mileticovej na zastavku 53 sa mi nezda rozumne riesenie - jedine, ze by ju posunuli kusok dopredu).
Odkloniť 68-ku z Trnavského mi nepríde ako najlepší nápad a to, či linka 96 bude alebo nebude zachádzať na Nové Mesto, prípadne či bude alebo nebude prehodená z Rožňavskej na Vajnorskú môže byť Avionu úplne jedno, lebo jeho obsluhu by to nezmenilo, maximálne by sa o 5 minút predĺžila trasa.
Tie odbocenia by neboli problem (uz dlho sa nad nimi uvazuje), ale kedze sa ta krizovatka bude prerabat tak je to nezmysel robit predtym.
201 teda jedine na Kramare, pricom v takom pripade urcite strati opodstatnenie linka 209. Ak by sa zaroven potiahol nejaky bus zo SAV k Vojenskej nemocnici cez Patronku (nahrada 32) tak by sa mohla zaroven skratit 212 po Hodzko a tym usetrit vozy pre potreby 201.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik