Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #160404:
Podľa mňa riešite blbosti, lebo ešte ani nevieš, či bude dočasný vchod na HLST cez Sokolskú. Podľa mňa skôr nie, keďže sa tam má budovať mimoúrovňová križovatka.

Možno bude cez Žabotovu. A kým sa vybuduje nová konečná pre gumokolnú HD, tak stará môže ostať (v upravenej podobe) na Predstaničnom.
Reply on: N/A #160398:
pri S499 si sa zrovna netrafil...
Reply on: N/A #160398:
? ? ?
Reply on: MatejBA #160397:
32 na Trnko sama o sebe nie je zla, ale preboha ludia, rozmyslajte aj nad tym, ze DPB si vozy nevytiahne z klobuka. Stylom tu pridame toto, tu hento, tam ono a neuberieme nikde to vie robit kazdy. Akurat to nebude fungovat.

L32 k NUSCH zmysel ma, navyse na Kramare by sa posilnila doprava, takze by sa dalo prestupovat. Teoreticky si este viem predstavit 32 po trase DD - nabrezie - Mlynska dolina - Kramare - Brnianska - Hrobonova - Lovinskeho - Mlynska dolina - nabrezie - DD. Cize by pribudla moznost prestupu na Hrobonovej.
Reply on: N/A #160403:
Vsak on prave kritizoval, ze objednavatel taku zmluvu podpisal, co je na tom nepochopitelne?
Reply on: AAA #160401:
?
Reply on: Martin Fundárek #160392:
Na Novom Meste by sa mali kasy dat dobudovat, Lamac by mohol byt rieseny cez velmi vela automatov (ale niecoho normalneho co vie vydavat aj miestenky, medzinarodne listky a berie bankovky, karty, atd. - nie tie oranzove krabice od EMTestu). Totizto, predstav si co sa stane ked ti zastane IC v nedelu vecer na hlavnej stanici a vsetkych budes hnat von cez Sokolsku. To skratka infrastruktura nezvladne.

Preto by som navrhoval na stanici zastavovat len minimum vlakov. Prestup Zahorie - ostatne smery je naozaj potreby, to by som riesil posilovymi vlakmi Hlavna stanica - Nove Mesto (nie velmi stastne riesenie, ale funkcne).
Reply on: AAA #160401:
Sak v poriadku.Len neviem preco potom fundarek nad tym "fasuje".Objednavatel taku zmluvu podpisal a moze si kto chce "fasovat" kolko chce.Je tam dohodnuta odchylka z konecnej do -59 s. a basta.Neviem co tu rozoberame.Ja ked cestujem,tak som na zastavke aj 5.min.pred planovanym odchodom.A podla mojich skusenosti len velmi malo vodicov tuto povolenu odchylku z konecnej vyuziva,aj napriek tomu ze jazdia na linkach na ktorych je taka blba chronometraz,ze uz na druhej alebo tretej zastavke ma aj -2,3,4.
Reply on: N/A #160400:
Tak keď ľudia čo robia chronometráže to robiť nevedia, nech idú k lopate a nech tam zoberú iných.
Reply on: N/A #160399:
Objednávateľ je mesto. Ale to je úplne jedno kto to je. Jednoducho, keď si niekto niečo objedná, tak logicky má trvať na tom, aby sa to vykonalo čo najlepšie.
Reply on: Martin Fundárek #160391:
Odmietat mozes co chces.Je to tvoje pravo.Takisto ani tebe nebudem vysvetlovat ze preco zastavkove CP niesu smerodajne pre vodicov.Bodka.
Reply on: AAA #160335:
A kto je podla teba objednavatel?Ty ako cestujuci?Hmmm.
Reply on: S499.1023 #160343:
V com je to nezmysel?Mozes si skusit zajazdit podla chronometraze aka je v BA MHD,potom mozes sudit a vynasat sudy.Nemas o jazdeni ani sajnu,zaujimaju ta iba CP na zastavkach a tie niesu vobec smerodajne pre vodicov.Preco,to ti neprezradim.
Reply on: no.ev.di. #160378:
no musim povedat, ze napad L32 po Trnavske pocas opravy Hl. St. nie je az taky sprosty 🙂

Re #160385 Mike: L32 k NUSCH je blbost, dost ludi prestupuje aj na Sokolskej a pripadne aj na Hl. St. na dalsie linky.
Reply on: roman2 #160344:
Presne tak som plánoval 96-ku aj ja, ale 196 by som nerušil, lebo nemá zmysel, aby bol v úseku ŽST. N. Mesto - Letisko 10 min. interval.
K nočákom: pôvodne som plánoval dať N95 tiež len po Zochovu ako N93 a N21 z ASMN ako N37, len sa mi zdalo, že by toho potom bolo na ASMN veľa.
Reply on: roman2 #160344:
Kĺbak sa pri NOÚ otočí, zažil som to na vlastné oči, keď jeden čas cez víkendy chodili na 209 25Tr, ale vtedy tam nestála 22-ka, je dosť možné, že tá by zabránila kĺbaku otočiť sa.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #160385:
Tá Jelenia nemá chybu, celkom rád by som videl, ako taký Capacity prechádza tým esíčkom na Dobšinského ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #160387:
Prepáč, ale je to volovina. Predovšetkým: kapacita kás HS aj po zbúraní prístavku bude oveľa vyššia, než v Lamači, na Vinohradoch či Novom meste. Ja by som to videl takto:
1. zaviesť BID, aby sa znížili nároky na kasy,
2. pridať pár automatov (napr. priamo na peróny),
3. Os vlaky z Kútov viesť priamo do NZ a naopak, bez veľkých prestojov na HS,
4. IC a taktové R na Košice (po 2 hodinách) nechať na HS, posilové (do Žiliny a piatky) prehodiť do Petržalky,
5. niektoré Os od Galanty a Trnavy prehodiť na Nové Mesto,
6. zastavovať s EC/IC AJ na Vinohradoch, aby tí, ktorým je to bližšie alebo inak výhodnejšie (napr. kvôli menšej dochádzkovej vzdialenosti z MHD počas prestavby), nezaťažovali zbytočne HS.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: N/A #160321:
Kde čítaš, že požadujem jazdu presne na sekundu? Odmietam jazdu s náskokom, meškanie nemožno vylúčiť. Takže čítaj, čo píšem, a potom reaguj.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.