Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #160347:
Odkiaľ máš, že tam bude stáť len vlak do Kútov? Podľa mňa tam budú stáť aj vlaky Praha - BA - NZ Budapešť, keďže inak trasované byť nemôžu, ak nerátam odklon Břeclav - Wien - Bruck - Kitsee - Petržalka. A stanica bude musieť ostať prejazdná aj pre nákladné vlaky.
Prispejem aj ja svojím návrhom k organizácií MHD počas plánovanej výluky na Predstaničnom námestí.
Električky :
2 : ŽST NOVÉ MESTO - Vazovova - Obchodná - Nám.SNP - NÁM.Ľ.ŠTÚRA a späť (K2)
3 : RAČA - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - RUŽINOV a späť (2xT)
4 : KARLOVA VES - tunel - Špitálska - ZLATÉ PIESKY a späť (2xT)
7 : ako dnes L17, premávka 6:30-8:30, 14:00-18:30 (K2)
9 : predĺžená z Karlovky do DÚBRAVKY (2xT)
11 : bez zmeny (2xT)
12 : bez zmeny (2xT)
13 : bez zmeny (K2)

Trolejbusy :
L201 : ... Gagarinova - Miletičova - Šancova - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS - Prievozská - Gagarinova - ...
L202 : opíše okruh v meste opačne ako L201, tým pádom budú na trase Hodžovo nám. - AS zaistené kĺbové trolejbusy, je však potreba vybudovania odbočky Šancova - Štefánikova a opačne pri SAV
L203,204 a 205 : bez zmien
L206 : (6/8/8//12) NOÚ/NÚSCH - Kramáre - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS a späť, kĺbové trolejbusy aspoň každý druhý spoj, ak ostanú po rozdelení na L201 a 202
L207 : bez zmeny
L208 : všetky poradia sólo, odklonená zo Šulekovej na Rajskú
L209 : zrušená
L210 : ... Šancova - Pražská - Kramáre - Vojenská nemocnica a späť (10/12/12//15), sólo trolejbusy
L212 : Zimný štadión - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť (10/12/12//15), postačia sólo trolejbusy

Autobusy :
spojiť L34 a 84 = uvoľní sa miesto v obratisku Prokopa Veľkého
L32 : predĺžiť po Šancovej až k Trnavskému mýtu a spojiť s L53 s i=12/20/15//20
L61 : odklon na Prokopa Veľkého
L74 : od na Trnavskom mýte pri ceste do mesta zastaví ako L31 v smere na SU a bude pokračovať k zast. Povraznícka odkiaľ odbočí na Vazovu a pôjde ďalej ako L31 a 39 na Trnavské mýto a odtiaľ bude pokračovať do Vlčieho hrdla.
L93 : odkloniť na Prokopa Veľkého, tu by mali vozidlá pár min prestávky

MHD k ŽST Nové Mesto sa mi riešiť momentálne nechce lebo ani neviem koľko vlakov bude kde končiť a koľko vozidiel bude k dispozícií na zmeny v doprave, navyše už čas pokročil a mne sa chce ?

P.S.: NAD za električky na Štefanovičovej je nemožná akonáhle sa začne budovať vjazd do tunela, v ktorom pôjde električka pod Predstaničné nám., nakoľko bude Štefanovičova v úseku Žilinská - Šancova neprejazdná, takže s NAD nech si hlavu nikto neláme.
Reply on: 810zssk #160367:
Aj to a zároveň mi nenapadá miesto, kde tú linku rozumne točiť okrem Kollárka, no ťahať tam ďalšiu linku sa mi veľmi nechce.
Reply on: AAA #160365:
Moze byt, akurat nerozumiem opodstatneniu 32 na Jelacicovu. Akoze nahrada za 74?
Reply on: AAA #160365:
Pardon, že to tu pridalo trikrát, ale mi to nejak zblblo.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predĺžená cez Šancovu na Jelačičovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špičky

Nočné spoje:
Všetky spoje zo západnej časti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovičovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ďalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné nočné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Nočné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaè;ièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky

Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaèièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky

Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
Reply on: Ruslan #160361:
Na jesen zacne vela prsat, fukat a zase mame zimu 😃
Reply on: Petto #160356:
do MS v hokeji to určite nezačnú. V lete sa budú vyhovárať na veľké horúčavy, takže tipujem tak najskôr na jeseň. ?
Reply on: Petto #160358:
Mozno by uplne stacili nejake normalne automaty 🙂
Reply on: kecho #160323:
nuž dajme tomu, že by sme nad SORom prižmúrili silne oči, tak nechajme nech čas ukáže, či je dnes na mieste sa SORu zastávať alebo nie. Myslím, že Igor tiež nepredpokladal tieto problémy a vystupoval dosť suverénne v obhajobe značky SOR. Zatiaľ čo ja si stojím za tým, že SOR síce môže vedieť vyrobiť trvanlivé vozidlá kategórií 8.5, 9.5, 10.5 a 12, tak kĺbový autobus nezvláda nakoľko si ten podľa môjho odhadu vyžaduje iný prístup ku konštrukcií než klasické bezkĺbové autobusy, keďže podľa mňa ten kĺb ako aj dĺžka vozidla zaťažujú jeho konštrukciu.
Reply on: 810zssk #160357:
Zo Sokolskej ( kde som dal aj presmerovanu 93,61,201 ) cez 1.nastupiste alebo ak sa ponecha chodnik k HS popri el.trati,ale vyusti dakam inam - na 1.nastupiste priamo

Nebolo by zle,keby sa namiesto tych fast-foodov na nastupistiach urobili tiez nejake pokladne na predaj cestovnych listkov. Hoc mne je to je jedno, ja ich nepotrebujem, ja uz kupujem cez internet listky
Reply on: Petto #160355:
A ako sa k nim bude liezt? 🙂 Nevylucujem, ale povodne sa myslim ratalo s vylukou...
Vieme už oficialny termin zacatia prerabania Hlavnej stanice ? Bol termin jar 2011
Reply on: 810zssk #160354:
Ved to ze nevieme, co presne idu robit , nastupistia zostanu cele predpokladam , ved ich teraz prerabali . Podla mna sa to spravi na dve fazy, najpr zburaju novostavbu a s nou aj tie spodne "kassy" a zostanu len "kassy" blizsie k 1. nastupistu.

Na ZST NM jednoznacne L96 cisto klbaky so zachadzkami + 196 celotyzdenne celodenne s
posilova L10 zo ZST NM do centra v preklade s L1
Reply on: Petto #160351:
Aha.. no pochybujem, ze tam ponechaju vacsinu vlakov. Kde by si to chcel odbavovat?
Reply on: Petto #160351:
Ale vsak ja o majstrovstvach nic nepisem. Ide o to, ze pocas reko stanice pojde zrejme cast vlakov na ZST NM a teda tam budu zvysene prepravne naroky.
Reply on: roman2 #160344:
Ono sa na NOU klbak vytoci , no nesmie tam stat kopa dalsich vozov .....ved za cias tusim 207,209/7 chodil pravidelne voz 6701 k NOU a prežil to bez skrabancov
Reply on: 810zssk #160347:
ja som riesil len situaciu zony HLAVNA STANICA . Lebo je to navrh este bez zohladnenia Majstrovstiev
Pridanych vozov by zase az tolko nebolo , pri 61,93 a 84 ide len o minimalne predlzenie o 1-2 zastavky
Pridane vozidla
1-2 na L32
1-2 na L93
1 na L84
1 na 61
2-3 na L201

ubudne:
5 z 209
3 z 210
1 z 74
nieco aj pri elektrickach ubudne a to sa moze dat na posilovku

HS predsa nebude uplne zrusena , tak preco spominas Kuty ? ? Podla mna tam bude ponechana vacsina vlakov na hlavnej zeleznicnej trati v SR - BA-ZA-KE

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.