Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)
L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené
L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predĺžená cez Šancovu na Jelačičovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špičky
Nočné spoje:
Všetky spoje zo západnej časti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovičovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ďalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné nočné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Nočné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)
L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené
L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaè;ièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky
Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)
L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené
L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaèièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky
Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
nuž dajme tomu, že by sme nad SORom prižmúrili silne oči, tak nechajme nech čas ukáže, či je dnes na mieste sa SORu zastávať alebo nie. Myslím, že Igor tiež nepredpokladal tieto problémy a vystupoval dosť suverénne v obhajobe značky SOR. Zatiaľ čo ja si stojím za tým, že SOR síce môže vedieť vyrobiť trvanlivé vozidlá kategórií 8.5, 9.5, 10.5 a 12, tak kĺbový autobus nezvláda nakoľko si ten podľa môjho odhadu vyžaduje iný prístup ku konštrukcií než klasické bezkĺbové autobusy, keďže podľa mňa ten kĺb ako aj dĺžka vozidla zaťažujú jeho konštrukciu.
Zo Sokolskej ( kde som dal aj presmerovanu 93,61,201 ) cez 1.nastupiste alebo ak sa ponecha chodnik k HS popri el.trati,ale vyusti dakam inam - na 1.nastupiste priamo
Nebolo by zle,keby sa namiesto tych fast-foodov na nastupistiach urobili tiez nejake pokladne na predaj cestovnych listkov. Hoc mne je to je jedno, ja ich nepotrebujem, ja uz kupujem cez internet listky
Ved to ze nevieme, co presne idu robit , nastupistia zostanu cele predpokladam , ved ich teraz prerabali . Podla mna sa to spravi na dve fazy, najpr zburaju novostavbu a s nou aj tie spodne "kassy" a zostanu len "kassy" blizsie k 1. nastupistu.
Na ZST NM jednoznacne L96 cisto klbaky so zachadzkami + 196 celotyzdenne celodenne s
posilova L10 zo ZST NM do centra v preklade s L1
Ono sa na NOU klbak vytoci , no nesmie tam stat kopa dalsich vozov .....ved za cias tusim 207,209/7 chodil pravidelne voz 6701 k NOU a prežil to bez skrabancov
ja som riesil len situaciu zony HLAVNA STANICA . Lebo je to navrh este bez zohladnenia Majstrovstiev
Pridanych vozov by zase az tolko nebolo , pri 61,93 a 84 ide len o minimalne predlzenie o 1-2 zastavky
Pridane vozidla
1-2 na L32
1-2 na L93
1 na L84
1 na 61
2-3 na L201
ubudne:
5 z 209
3 z 210
1 z 74
nieco aj pri elektrickach ubudne a to sa moze dat na posilovku
HS predsa nebude uplne zrusena , tak preco spominas Kuty ? ? Podla mna tam bude ponechana vacsina vlakov na hlavnej zeleznicnej trati v SR - BA-ZA-KE
Petto