Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #160279:
prosím ťa, pri tomto tempe a kvalitách IPR stanicu uzavrú asi v čase stavania koľají cez Starý most...
Reply on: no.ev.di. #160296:
A ešte pre teba, milý Danko, niečo z webu DP Aréna, kde autor opľúvania spoločnosti SOR aj tebou linkovaného videa, zneuznaný odborár pán Pavel Ďuran, sám o sebe píše:

"protože nejsem technik a problematice konstrukce autobusů rozumím obdobně jako pověstná koza jistému druhu zeleniny"

a vyjadrenie spoločnosti SOR:
„Dovolte mi trochu dovysvětlit problém, protože mé prohlášení pro server DP-ARÉNA bylo uveřejněno v trochu jiném kontextu, než jaká je realita. Naše vozidla NB 18 City
nemají
v principu problém se slabou pevností rámů, jak je uváděno i na konkurenčních portálech.
Ve finále se jednalo o ne zcela vyhovující nastavení pérování náprav pro specifické provozní podmínky Prahy a Bratislavy. Pérování u jednotlivých kol ne zcela správně reagovalo na přejezdy překážek (např. tramvajových pásů) a docházelo tak k namáhání rámu především u zadního vozu.“

Lenže to ty, Danko, nikdy neuznáš, lebo tvoja dovjstavová logika pozná iba SOR = FUJ.
Reply on: no.ev.di. #160296:
Nenávistnému pľuvačovi na spoločnosť Danielovi Žákovi možem odpovedať len toľko - ja a ďalší ľudia vieme, kto je DP Aréna a vieme, ako takéto video može zaposobiť na laikov typu Dunčo (rozprqacované opravy pred finálnou úpravou a podobne).. Takže nemám čo dodať, dieťatko, pľuj si ďalej.
Reply on: Solider #160304:
Lenže - poznáš asi mentalitu našich vodičov a tiež policajtov. Ak sa niekde technicky dá prejsť, aj keď je to zakázané, tak prejdú. A kašlú na značku "LEN PRE MHD". A policajti na to kašlú tiež. Možno na to nekašlú vtedy, keď potrebujú doplniť kvótu pokút ... ?
Reply on: TomJ #160301:
Zatiaľ to vyzerá tak, že pešibusom k najbližším zastávkam.
Reply on: Ruslan #160299:
Zopár áno, ale všetky určite nie, Ináč - je to lokalita dosť vzdialená centru, teda nevyhovujúca.
Reply on: dopravak123 #160300:
Zaujímavé zmýšľanie. Dnes, keď sú tam betónové kvetináče a nejaké VDZ, tade bez okolkov prechádzajú policajti, kadejaké Prešporáčiky, či občas dispečeri. A 'no problem' to je, pretože výrobné náklady na doplnkovú značku "okrem MHD" sú minimálne.
Reply on: Ruslan #160302:
Rozmýšlal som nad tým, ale to potom budú musieť posilniť MHD na Nové Mesto. A električky zostanú ako sú alebo aj to sa pomení?
Reply on: TomJ #160301:
že, by časť vlakov presunuli na ŽST Nové mesto? ?
Reply on: 810zssk #160279:
Nepozeral som, ako to chcú riešiť, keď začne rekonštrukcia Predsataničného námestia, ale ak ho uzavrú úplne, ako bude riešená doprava na/z vlakov?
Reply on: 810zssk #160294:
Žiadny no problem. Odkazujem Ťa na môj predchádzajúci príspevok o Námestí SNP, resp. o organizácii dopravy na námestí. Ak by sa uvoľnilo SNP pre nočnú dopravu, bolo by treba upraviť zábrany (betónové hranty na kvety, vodorovné značenie a pod). To by ich niekto pred nočnou dopravou dal preč a po jej ukončení zase naspäť? Buď sa tam obnoví cestná doprava (kvôli nočákom) úplne, alebo vôbec.
Reply on: 810zssk #160294:
na ŽST Nové mesto by sa nočáky nezmestli? Tam môžu stáť na zastávkach z oboch strán. (tak ako L50, 196, alebo tak ako L58).
Reply on: 810zssk #160293:
To je práve to, čo bude treba v prípade takéhoto variantu nočnej dopravy domyslieť - doriešiť. Keď tak na to pozerám, nie je veľa miest - námestí - plôch, kde by sa dala aspoň časť nočných spojov organizovať. No - uvidíme, aké budú návrhy, čo na to Magistrát, občania, atď...
Ešte trochu zaspamujem pre tých, ktorým ušiel jeden link :

Dotazy a odpovědi. Zdroj: Dopravní podnik Bratislava:
1. Môžete špecifikovať o akú technickú poruchu pri tomto type autobusu išlo? My máme totiž informáciu, že problém bol s točňou. Vraj tam boli nejaké slabé liatinové prvky, ktoré praskali a museli sa údajne spevňovať rámy. (Technické problémy potvrdil aj hovorca primátora Andrassy, ktorý hovoril s pánom Derkayom)
Ako uviedol včera pan Ing. Derkay , výrobca uskutočnil kontrolu vozidiel v rámci záruky. Podobne postupoval výrobca podľa mojich informácií aj v Prahe. Predmetom servisného zásahu bolo nastavenie pérovania náprav zadnej časti vozidiel s ohľadom na š pecifické podmienky Prahy a Bratislavy (kvalita ciest, prejazdy električkových pásov a pod.), pri ktorých dochádzalo k namáhaniu rámov nízkopodlažných vozidiel.
2. Koľkých autobusov sa tieto poruchy týkajú?
Nemožno hovoriť o poruchách. Výrobca kontroluje vozidlá po odjazdení určitého počtu kilometrov v rámci prevencie. Pre nás ako pre dopravcu je podstatné, že vozidlá sú prevádzkyschopné a bezpečné.
3. Skončili sa už spomínané opravy v záruke? Lebo pán Andrassy mi povedal, že nie. Kedy sa skončia? A kedy odišli do Libchav?
Momentálne všetky vozidlá flotily SOR BN 18 sú v prevádzke.
4. Aká je záruka, že sa podobné nekvalitné autobusy už nedostanú do Dopravného podniku v Bratislave? Máte na to nejaké kontrolne mechanizmy? Aké?
Nemožno hovoriť o nekvalitných autobusoch. DPB, a.s. prevádzkuje vozidlá od českého výrobcu SOR už viac ako desať rokov. Vozidlá sa podľa relevantných štatistických údajov hodnotia ako jedny z najspoľahlivejších. Čo sa týka kontrolných mechanizmov pri nákupoch vozidiel sú determinované zákonom o verejnom obstarávaní, pričom kľúčových hodnotiacim kritériom musí byť najnižšia cena. Prihliada sa aj na referencie výrobcu ako na vedľajší hodnotiaci parameter. Podobne bolo postupované aj v uvedenom medzinárodnom tendri.
5. Môžete vyčísliť stratu, ktorá vznikla stiahnutím autobusov z MHD? Stačí mi aj odhad alebo interval.
Strata nevznikla. Na kontroly vozidiel je vyhradený plánovaný čas v rámci pravidiel údržby vozidiel MHD v Bratislave tak, aby nebola ohrozená pravidelná výprava podľa platných grafikonov.
6. Za koľko DP BA nakúpil v medzinárodnom tendri spomínané autobusy?
Cena jedného autobusu bola 272 000 Euro (bez DPH)
Pozrite si toto video o Pražských SORkách. Je tam nemálo záberov, ktoré dokazujú, aké "kvalitné" sú autobusy SOR

http://www.youtube.com/watch?v=StQWVdLU5qQ&feature=player_embedded#

Teraz som zvedavý čo na to video povie obhajca spoločnosti SOR pán Igor Jeřábek ?
Reply on: no.ev.di. #160291:
Tak z hľadiska rozjazdov na všetky smery sa javí najvhodnejší dovjuzol Kollárko-Hodžko a v prípade, žeby práve pruhy na Kollárku slúžili v noci len pre MHD možno by to aj kapacitne postačovalo.
Reply on: no.ev.di. #160290:
Mne osobne pride SNP idealne. Proste by odbocili ako elektricky - tak ako to svojho casu robila N95, alebo NAD na 13ke. No problem.
Reply on: dopravak123 #160289:
A prestupovat sa bude ako? Viac prestupnych miest si viem len tazko predstavit...
Reply on: 810zssk #160282:
Pri medzimestskej doprave má vôbec vyhľadávač od Ipropu nejakú konkurenciu (okrem webu ZSSK pri vlakoch)?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.