za to tebe v tej lebeni nedá pokoja a furt sa tej lacnej plechovice musíš zastávať hoc je jasne vidno, že SOR nemá šancu inde ako na tuzemskom trhu uspieť a aj to s pomocou protekcie a skorumpovanosti. A za ďalšie, keby si ty robil autobusovú dopravu, tak silno, veľmi silno pochybujem, žeby si kupoval niečo od SOR. Silácke reči spoza monitora, na to by ťa bolo, ale keby si mal kupovať SOR, radšej by si preplával Dunaj proti prúdu tak nemaj kecy... ?
Nebudem sa pretekať o to, u koho najazdia viac, ale domnievam sa, že tie čísla sú v zásade porovnateľné. Samozrejme hodnotím denný výkon, keďže globálny výkon v NR ovplyvňuje to, že v SN sa klbáky v zásade nevypravujú a taktiež nie sú nočáky.
Ak však hovoríme o bežnom pracovnom dni, prvý "celodenný" klbák vyráža z vozovne o 4:26, posledný sa vracia o 23:28. Keď si zoberiem denné výkony celodenných klbákov a podelím ich počtom 12 vozov, ktoré tieto služby vykonávajú, tak mi vychádza, že "celodenný" nitriansky klbák ubehne denne v priemere 213 km a v službe je v priemere 15 hodín. Nemyslím si preto, že by sme sa tam s nimi maznali.
Samozrejme, toto je taký výpočet narýchlo a sú v ňom zanedbané také veci, že voz má občas údržbu na dielni, kedy pochopiteľne nejazdí a pod.
no radosť si mi nepokazil, 1 v PO a 3 v KE... ibaže ak uprednostníš kvantitu pred kvalitou tie prachy vyserieš aj tak za opravy a náhradné diely + ešte máš vrásky na čele pri riešení problémov. Nie je lepšie investovať jednorázovo do kvality než do kvantity jednorázovo a potom ešte priplácať? Potom majú tak či tak prázdnu kasu iba s tým rozdielom, že po cestách im mohli pri tom istom stave jazdiť kvalitnejšie a komfortnejšie autobusy.
Mohu se zeptat, z čeho usuzuješ, že jsou v prdeli? Ten článek na "24" je z 6. 8. 2010! Pokud je mi známo, trhlinky před 4. dveřmi byly v Soru opravené a od té doby s kloubáky NB18 větší problémy v Praze nejsou.
Nechcem Ti kaziť radosť, ale tých 12-metrových Solarisov je trocha viac - http://tinyurl.com/solaris-12-kosice ? A prečo ho nikto nekupuje? Neponúka takú výhodnú cenu, aby si ho mohli dovoliť aj menšie podniky. Tam určite uprednostnia kvantitu pred kvalitou.
Domnievaš sa, že má zmysel snažiť sa na túto tému objektívne a racionálne diskutovať práve s Dunčom ? ? Pokiaľ neprijmeš dogmu, že SOR je fuj, tak si platený agent Libcháv ? .
to, že má celodennú službu je pekné ale koľko km, vlastne najazdí ten SOR za taký týždeň v NR a BA? Podľa mňa je v tom podstatný rozdiel. Mi snáď nechceš povedať, že u vás tie SORky vychádzajú o 4 ráno z vozovne a končia niektoré aj o pol noci službu, príp. aj nočné žeby mali?! Podľa mňa sa SOR snažil vyrobiť tie Bratislavské a Pražské SORky čo najrýchlejšie nakoľko to je nemalý balík autobusov, zatiaľ čo na dva Prešovské mal času a priestoru to vyrobiť.
V MHD Nitra jazdí:
- 9 ks SOR NB 18, z toho 9 ks jazdí na celodenných poradiach
- 13 ks Van Hool AG300 z toho 3 ks jazdia na celodenných poradiach a 10 ks na delených
K občasnému operatívnemu prehodeniu vozov na linky a poradia, ktoré bežne nejazdia, samozrejme dochádza, ale aj tak by ma zaujímalo, z čoho je vyvodená veta o tom, že pomaly viac jazdia second-hand Van Hooly.
Ešte prosím do štatistiky doplniť 2 prešovské SOR NB 18, ktoré jazdia na rozdiel od nitrianskych 7 dní v týždni a tiež od rána do večera a nemajú žiaden problém z tých, ktoré má Bratislava.
SOR sa buď začne viac snažiť alebo mu už nepomôžu ani mafiánske styky s dopravcami. Však už nevedia kam z konopí, tak klamú a zavádzajú. Raz povedia pre Slovenské médiá, že takéto problémy inde nemajú na margo problémov v BA, potom pre CZ denníky a webportály uvedú, že takéto problémy majú iba v Prahe a povedia, že v BA, NR či Tábore jazdia v pohode, ibaže nepovedia, že v NR jazdia iba PO-PI a podaktoré dni iba v špičkách a že pomaly viac jazdia second-hand Van Hooly ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Ak však hovoríme o bežnom pracovnom dni, prvý "celodenný" klbák vyráža z vozovne o 4:26, posledný sa vracia o 23:28. Keď si zoberiem denné výkony celodenných klbákov a podelím ich počtom 12 vozov, ktoré tieto služby vykonávajú, tak mi vychádza, že "celodenný" nitriansky klbák ubehne denne v priemere 213 km a v službe je v priemere 15 hodín. Nemyslím si preto, že by sme sa tam s nimi maznali.
Samozrejme, toto je taký výpočet narýchlo a sú v ňom zanedbané také veci, že voz má občas údržbu na dielni, kedy pochopiteľne nejazdí a pod.