Škody vzniknuté závadami sú taktiež nárokovateľné. Môže to byť nedodržanie podmienok. Ani tebe by sa nepáčilo, ak by si nemohol využívať to, čo si si kúpil a vznikali by ti škody tým, žeby si si musel požičiavať náhradu.
Dnes malo zastupitelstvo rozhodovat o zastupcoch mesta v dozornych radach spolocnosti s ucastou mesta.. zial, material na webe nie je, takze treba pockat na zverejnenie uzneseni (dufam, ze uz zajtra)
V zasade suhlasim s tou zarukou, lenze ked ma DPB stale riesit / odstavovat zavady na SOROCH , nemyslis ze to spravi problemy dopravcovi vo vyprave ? Stastie teraz,ze prislo tolko novych vozov do DPB, no o rok ked sa vyradia dalsie Ikarusy ci CNG vrakosy a prejavi sa dalsia zavada na SOROCh , co bude jazdit ???
Neviem na kolko rokov ma BA zaruku, ale viem ze Praha ju ma predlzenu .
Čo na tom, že nie sú otestované? Myslím, že ak sa vhodne nastavia podmienky súťaže (referencie, základné imanie, nároky na servisné stredisko/strediská a pod.), nemôže byť problém vyhnúť sa akýmkoľvek problémom. Nehovoriac o záruke na vozy. Myslím, že žiaden výrobca si nedovolí dodať sto autobusov v pochybnej kvalite. Ak mu to niekto nedovolí, samozrejme...
Pokal viem,tak to mali byt sory povodne pre Prahu ale tym,ze Praha ten tender zrusila tak Bratislava vraj vypisala nejaky tender.Ale ci to je este aktualne neviem.
Nechcem nijak obhajovat noevdiho, lebo ma cele forum odpise . No vtomto suhlasim s nim , nemali sa kupovat tie SORY v tak hromadnom pocte , vobec to nie je otestovane vozidlo ( hoc sa testoval v BA ten zazracny voz v starej aj vynovenej verzii )
A nemozes porovnat BA a Prahu, ktore teraz vyhradne nakupuju rad NB18 so zvyskom CR,SR, ktore nakupuju zvacsa rad BN,C a CN, ktore su uplne inak konstruovane ako NBčka a su spolahlivejsie.
dik a nesom sedliak ale punkac61 mam meno ked uz a dik za info ja len preto lebo do presova maju prist troleje sor a tma nepisu boch vie aku chvalu o nich ze vraj nie su dobre tka ja nwm
ram alebo klp mali slomene/pokasene len njektore ( viem o 4225 a 2850 ) no prevetifne boly stjahnute vsetki s premafky na istu dobu no uš su fšetky vonku
Dávnejšie sa tu objavila správa z vestníku kde sa písalo o tendri na nákup tuším 43 kusov 12m busov, ktorý vyhral opäť raz SOR s NB12-tkami, nevie niekto čo to malo byť, či je to ešte reálne.
pozri, ak SOR vyhrá bez akejkoľvek dopomoci skrz nadštandardné vzťahy tak niesom proti ale ak to ide tak, že najprv DPB odflákne tender na 240 klbákov, tvári sa, že akože im to vadí pričom veľmi dobre vedeli čo robia a potom prihrajú 100ks tender SORu, tak toto mi vadí. Ak by SOR vyhral čiste hoc aj 240ks zakázku, nebol by som proti. Je inak zaujímavé, že jak je možné, že keď sa prešetrila súťaž na Rajka-busy, tak SOR došiel o zakázku a v repríze ju dostal Irisbus a zrazu aj invalid-busy dostal Irisbus. Jedno šťastie podľa mňa pre SOR, že stihli ten tender ešte za Ďurkovského. Ešte mi začni tlačiť kaleráby do hlavy, že za Ďurkovského tu niečo bolo čisté, však po odchode Záhradníka len na koľko pochybení sa došlo v rôznych tendroch, tak myslíš, že tendre na klbáky či už ten 100 alebo 40ks boli čisté?
Trocha ťa opravím. Na Slovensku sú 4 12-metrové Solarisy. Jeden v Prešove, ako spomínaš, ďalšie tri v Košiciach. V Košiciach je celkovo 41 SU 12/15/18 (3/35/3).