Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dokedy ešte bude "pauzovať" informačná tabuľa na Molecovej? Rok ako pod Novým mostom vtedy, alebo ju plánujú sfunkčniť ešte tento rok? ?
dokoncenie:
...ale aj tak sa obcas hodi...

sorry ?
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/docasna-neaktualizacia-vyhladavaca-dopravnych-spojeni/
Celkom by ma zaujimali tie prevadzkove dovody 🙂 Sice ten vyhladavac nie je velmi pouzitelny (1. lebo cp.sk je ako taky pre MHD dost nevyhovujuci a krepy, 2. chybaju tam niektore prestupne body, napr. ked si date hladat ZST Vinohrady - Pezinok tak Vam to najde len vlaky a nie busy z Bratislava, Predmestie)
Reply on: ufo #159598:
budiš, ale takt tam na rýchlikoch nie je asi to ani nie je v spektre záujmov ZSSK a ŽSR. Im stačí, že rýchliky BA-ZA-KE sú v takte a zvyšok ich netrápi, hlave aby si zvyšok Slovenska docestoval do BA v pohode, zvyšok si môže trhnúť ?
Reply on: S499.1023 #159600:
ňahaj tak synku ? nech ti poviem, čo poviem, má to zmysel? ?
Nedávno sa tu veľa diskutovalo o kĺbových autobusoch a o problémoch s nimi. Keďsom bol v decembri v Japonsku, prekvapilo ma, že v žiadnom z miest ako je Fukuoka, Kumamoto, či Tokio som nevidel jeden jediný dlhý kĺbový autobus. Keďže všetky busy sú krátke, jazdí ich o to viac a v kratších intervaloch. Treba síce viac vodičov, ale v Japonsku všeobecne vládne prezamestnanosť.

Tie autobusy sú navyše vo všetkých mestách úplne rovnaké, akoby ich pre celé Japonsko vyrábal jediný výrobca. Neviem však aký - na vozidlách som nenašiel značku výrobcu a ani moji japonskí pritelia mi nevedeli povedať, kto ich vyrába.
Reply on: no.ev.di. #159586:
Máš obraz o využití tých gemerských lokálok alebo tých osobákov Jesenské - Rožňava? Alebo si to navštívil v živote len prstom po mape a vagínuješ z princípu?
Reply on: ufo #159598:
Nie Tornaľa ale Turňa teda
Reply on: Mike #159588:
Ohľadom Čadca - Makov sa ruší len úsek Turzovka - Makov. Je tam síce veľa autobusov, ale chodí plné všetko, aj busy aj vlaky, koncepcia síce žiadna, ale zrušením vlakov by tam vznikol ešte väčší bordel. (Vo vlakoch počet cestujúcich okolo 200 ľudí).

Re #159586 no.ev.di.: Jesenské - Tornaľa už malo byť zrušené dávno, tam Os vlakmi nikto nechodí. Tam majú význam akurát rýchliky, keby chodili v 2h takte.
Inak ma pobavilo, ze chcu rusit "cast spojov" na trati BA-NM - BA-Pe.. to ku****ky usetria ked skratia cast z tych az 4 spojov (ktore jazdia len v PD) po BA-NM ?
Reply on: kecho #159574:
ked uz vytrhavat z kontextu, tak potom "A zaujimave je, ze ked na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod (z toho co som sledoval)" ?

Re #159592 no.ev.di.: mozno, ze prave toto skrtanie je priprava na vstup dalsich sukromnych prepravcov ala RegioJet ?
Reply on: AAA #159589:
Tiez mi to tak pride... ale v poslednej dobe to vidim naplnene (aj v prac. dni doobeda), tak to aspon nejaky zmysel ma, aj ked to na seba nezarobi.
Reply on: Mike #159588:
Neviem co na tej trati jazdi, ale ak jeden sukafon za dve hodiny tak by boli mentalny invalidi ak by si tam objednali vlak.
Reply on: Juraj21 #159578:
Hm, ešte som si to nebol podrobnejšie pozrieť... prosím Ťa, napíš túto pripomienku, postreh, priamo na magistrát a DPB, zaujímala by ma ich odpoveď.

Neprijateľné je podľa mňa riešenie pre chodcov - lomený chodník so zábradlím pri vjazde do podzemnej garáže.
Reply on: Mike #159588:
možno sa dočkáme ale toho, že sa dopravy na týchto tratiach chytí nejaký dopravca, ktorý to dokáže za menej, rýchlejšie, modernejšie a hlavne s intervalmi. Inak ako to, že Regio Jet sľubuje interval na trati 131, keď ZSSK dostalo od ŽSR pridelené polohy vlakov tak, že tam interval nie je? To si je nádejný budúci dopravca taký istý, že mu ŽSR pridelí také polohy vlakov? Pokiaľ viem tak trať stále patrí pod ŽSR...
Reply on: Mike #159588:
Mám dojem, že je tam novela, ktorá to objednávanie samosprávnym krajom posúva od 1. 1. 2012.
Reply on: Mike #159588:
je inak zaujímavé ako ochotne škrtajú vždy železnice spoje a nie autobusári ? namiesto toho aby sa šlo logicky a ekologicky tak sa ide naopak. Nepoviem, že nedáva to zmysel nikde na Gemeri, aj keď aj tam sú niektoré spoje používané. Minimálne ľudia na trati 162 vedeli oceniť priamy vlak do Lučenca. Inak podľa tej mapky čo vidím, že odpadlo a kde budú iba diaľkové spoje, tak to dáva dokopy viac ako 5%. Podľa mňa do pol roka aj keby sa železnice posrali, tak na 128,143,144 a 145 tam budú musieť dopravu zaviesť. Inak je zaujímavé, že zas sa to ide robiť narýchlo bez nejakého vypracovaného projektu, ktorý by zaviedol taktovú dopravu. Chyba je to, že ŽSR prideľuje polohy vlakov ako keby tipova športku a ZSSK to príjme, resp. nerieši sa to na ministerstve prečo ŽSR nie je schopné prideliť polohy vlakov aby bola taktová doprava.
Reply on: 810zssk #159583:
Takže ak to dobre chápem, tak 901 aj nočáky boli a sú dotované.
Reply on: no.ev.di. #159586:
Prečo odstaviť dopravu na trati Čadca Makov môže iba mentálny invalid? Vieš koľko paralelných autobusových spojov tam chodí, v akej frekvencií a za akú cenu?
Áno, logicky by sa mali škrtať autobusy, nie vlaky. Ale autobus ide priamo do bočných dolín a na kopanice a keby išli vlakom musia na ten bus prestúpiť. Ja to neobhajujem, len chybu hľadaj tam, že kým busy si objednával samosprávny kraj, vlaky ministerstvo. OK na tento rok si už aj vlaky (konkrétne pre tú trať) objednáva samosprávny kraj, tak im napíš či sú mentálni invalidi 😃
Reply on: Mike #159585:
v 2009 aj chvíľu prestala premávať L133 podľa toho či ani k tomu nedošlo, lebo buzi-záhradník zasiahol?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.