Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #159606:
Voľby budú v roku 2014.
Dokedy ešte bude "pauzovať" informačná tabuľa na Molecovej? Rok ako pod Novým mostom vtedy, alebo ju plánujú sfunkčniť ešte tento rok? ?
dokoncenie:
...ale aj tak sa obcas hodi...

sorry ?
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/docasna-neaktualizacia-vyhladavaca-dopravnych-spojeni/
Celkom by ma zaujimali tie prevadzkove dovody 🙂 Sice ten vyhladavac nie je velmi pouzitelny (1. lebo cp.sk je ako taky pre MHD dost nevyhovujuci a krepy, 2. chybaju tam niektore prestupne body, napr. ked si date hladat ZST Vinohrady - Pezinok tak Vam to najde len vlaky a nie busy z Bratislava, Predmestie)
Reakcia na: ufo #159598:
budiš, ale takt tam na rýchlikoch nie je asi to ani nie je v spektre záujmov ZSSK a ŽSR. Im stačí, že rýchliky BA-ZA-KE sú v takte a zvyšok ich netrápi, hlave aby si zvyšok Slovenska docestoval do BA v pohode, zvyšok si môže trhnúť ?
Reakcia na: S499.1023 #159600:
ňahaj tak synku ? nech ti poviem, čo poviem, má to zmysel? ?
Nedávno sa tu veľa diskutovalo o kĺbových autobusoch a o problémoch s nimi. Keďsom bol v decembri v Japonsku, prekvapilo ma, že v žiadnom z miest ako je Fukuoka, Kumamoto, či Tokio som nevidel jeden jediný dlhý kĺbový autobus. Keďže všetky busy sú krátke, jazdí ich o to viac a v kratších intervaloch. Treba síce viac vodičov, ale v Japonsku všeobecne vládne prezamestnanosť.

Tie autobusy sú navyše vo všetkých mestách úplne rovnaké, akoby ich pre celé Japonsko vyrábal jediný výrobca. Neviem však aký - na vozidlách som nenašiel značku výrobcu a ani moji japonskí pritelia mi nevedeli povedať, kto ich vyrába.
Reakcia na: no.ev.di. #159586:
Máš obraz o využití tých gemerských lokálok alebo tých osobákov Jesenské - Rožňava? Alebo si to navštívil v živote len prstom po mape a vagínuješ z princípu?
Reakcia na: ufo #159598:
Nie Tornaľa ale Turňa teda
Reakcia na: Mike #159588:
Ohľadom Čadca - Makov sa ruší len úsek Turzovka - Makov. Je tam síce veľa autobusov, ale chodí plné všetko, aj busy aj vlaky, koncepcia síce žiadna, ale zrušením vlakov by tam vznikol ešte väčší bordel. (Vo vlakoch počet cestujúcich okolo 200 ľudí).

Re #159586 no.ev.di.: Jesenské - Tornaľa už malo byť zrušené dávno, tam Os vlakmi nikto nechodí. Tam majú význam akurát rýchliky, keby chodili v 2h takte.
Inak ma pobavilo, ze chcu rusit "cast spojov" na trati BA-NM - BA-Pe.. to ku****ky usetria ked skratia cast z tych az 4 spojov (ktore jazdia len v PD) po BA-NM ?
Reakcia na: kecho #159574:
ked uz vytrhavat z kontextu, tak potom "A zaujimave je, ze ked na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod (z toho co som sledoval)" ?

Re #159592 no.ev.di.: mozno, ze prave toto skrtanie je priprava na vstup dalsich sukromnych prepravcov ala RegioJet ?
Reakcia na: AAA #159589:
Tiez mi to tak pride... ale v poslednej dobe to vidim naplnene (aj v prac. dni doobeda), tak to aspon nejaky zmysel ma, aj ked to na seba nezarobi.
Reakcia na: Mike #159588:
Neviem co na tej trati jazdi, ale ak jeden sukafon za dve hodiny tak by boli mentalny invalidi ak by si tam objednali vlak.
Reakcia na: Juraj21 #159578:
Hm, ešte som si to nebol podrobnejšie pozrieť... prosím Ťa, napíš túto pripomienku, postreh, priamo na magistrát a DPB, zaujímala by ma ich odpoveď.

Neprijateľné je podľa mňa riešenie pre chodcov - lomený chodník so zábradlím pri vjazde do podzemnej garáže.
Reakcia na: Mike #159588:
možno sa dočkáme ale toho, že sa dopravy na týchto tratiach chytí nejaký dopravca, ktorý to dokáže za menej, rýchlejšie, modernejšie a hlavne s intervalmi. Inak ako to, že Regio Jet sľubuje interval na trati 131, keď ZSSK dostalo od ŽSR pridelené polohy vlakov tak, že tam interval nie je? To si je nádejný budúci dopravca taký istý, že mu ŽSR pridelí také polohy vlakov? Pokiaľ viem tak trať stále patrí pod ŽSR...
Reakcia na: Mike #159588:
Mám dojem, že je tam novela, ktorá to objednávanie samosprávnym krajom posúva od 1. 1. 2012.
Reakcia na: Mike #159588:
je inak zaujímavé ako ochotne škrtajú vždy železnice spoje a nie autobusári ? namiesto toho aby sa šlo logicky a ekologicky tak sa ide naopak. Nepoviem, že nedáva to zmysel nikde na Gemeri, aj keď aj tam sú niektoré spoje používané. Minimálne ľudia na trati 162 vedeli oceniť priamy vlak do Lučenca. Inak podľa tej mapky čo vidím, že odpadlo a kde budú iba diaľkové spoje, tak to dáva dokopy viac ako 5%. Podľa mňa do pol roka aj keby sa železnice posrali, tak na 128,143,144 a 145 tam budú musieť dopravu zaviesť. Inak je zaujímavé, že zas sa to ide robiť narýchlo bez nejakého vypracovaného projektu, ktorý by zaviedol taktovú dopravu. Chyba je to, že ŽSR prideľuje polohy vlakov ako keby tipova športku a ZSSK to príjme, resp. nerieši sa to na ministerstve prečo ŽSR nie je schopné prideliť polohy vlakov aby bola taktová doprava.
Reakcia na: 810zssk #159583:
Takže ak to dobre chápem, tak 901 aj nočáky boli a sú dotované.
Reakcia na: no.ev.di. #159586:
Prečo odstaviť dopravu na trati Čadca Makov môže iba mentálny invalid? Vieš koľko paralelných autobusových spojov tam chodí, v akej frekvencií a za akú cenu?
Áno, logicky by sa mali škrtať autobusy, nie vlaky. Ale autobus ide priamo do bočných dolín a na kopanice a keby išli vlakom musia na ten bus prestúpiť. Ja to neobhajujem, len chybu hľadaj tam, že kým busy si objednával samosprávny kraj, vlaky ministerstvo. OK na tento rok si už aj vlaky (konkrétne pre tú trať) objednáva samosprávny kraj, tak im napíš či sú mentálni invalidi 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.