Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
..a napokon, ani nevidim dovod busy redukovat. Nech zacnu tym, ze poskytnu kvalitnu vlakovu alternativu a ak sa to podari tak sa tie busy zoskrtaju pre nizku vytazenost.
Reply on: 810zssk #159397:
brzdi, brzdi! Vieš na koľko má so SADDS podpísanú zmluvu kraj? Nevieš, neviem to ani ja a ak to je podobná búda akú na násušilo bývalé vedenie VÚC tu aj so SADDS, tak "ďakujem pekne" ?
Reply on: no.ev.di. #159399:
Tak ale nenadavaj na SADky.. na ich mieste by si tie vykony bral tiez.

A este raz: SADke je jedno ktore vykony robi. Ak jej namiesto X km medzi BA a DS daju spravit rovnake X km medzi inymi bodmi, ma to hlboko v pazi..
Reply on: 810zssk #159396:
to viem, nemusíte mi to opakovať... stále hovorím o tom, že čo si dokážu SADky vydupať... za normálnych okolností v normálnom štáte by som nepitval to či sa dopravcovi bude páčiť alebo nie... ale niesme v normálnom štáte a už vôbec nie za normáĺnych okolností.
Reply on: no.ev.di. #159393:
O tom čo, kam, za koľko jazdí v prímestskej AD, rozhoduje VÚC.
Reply on: no.ev.di. #159393:
Jezisi kriste, ked to budu SAD DS a SL odmietat, tak tie linky proste bude jazdit niekto iny, urcite sa najde dost ochotnych dopravcov (trebars aj samotny RegioJet - kupia par SORiek* a budu sa krutit po tych dedinach). Podstatne je, aby si to niekto objednal.

* ano, dal som ich tam just aby som ta nastval 😛
Reply on: no.ev.di. #159391:
Dunci, este raz: SAD DS o tom NEROZHODUJE.
Reply on: zakaznik #159386:
Pekneee, keby to zodpovedalo realite tak tlieskam 🙂 Paci sa mi ako maju vyriesene poobednajsie posilove vlaky v spicke smerom z Bratislavy (ze nie su v preklade, ale ide najprv expresny a kratko na to normalny vlak) 🙂

Akurat v smere z Komarna tomu rano chyba nejaky takt, ale to uz je drobnost 🙂
Reply on: no.ev.di. #159393:
alebo si zozenu licenciu pre svoje Studetn Agency busy 🙂
Reply on: Joyki #159392:
ak nabudúci rok má ten vlak premávať a SADDS s SL bude sabotovať spoluprácu v podobe odmietania zvážnych liniek k vlaku tak rovno ten projekt s frekventovanejšou dopravou na trati 131 môžu zabaliť.
Reply on: no.ev.di. #159391:
RJ odkiaľ čaká ludí do vlakov? Podľa mna v tých vlakoch bude sedieť max 30-40 ludi. Ako doteraz, lebo busové prípoje už teraz vidím, že NEBUDÚ.
Reply on: boxcar #159387:
nemaj strach, ja tipujem, že hodinový takt tam má šancu iba za predpokladu, že z dedín na trati 131 nepôjde žiadny autobusový spoj, alebo iba ak tak v hodinovom intervale, pričom tam bude dokopy previazanosť s vlakom 30min. Inak ako, tak, že sa SADDS uskromní na výkony v BA kraji to nevidím.
Reply on: Peto3700 #159389:
Historické vozidlo má byť iba #3702
Bude teda 3700 ponechana ako historicke vozidlo, alebo poputuje do srotu???
Reply on: zakaznik #159386:
cez víkend v hodinovom takte? o tom sa iným obciam v okolí BA môže snívať..
RadimJet: Návrh cestovného poriadku na trati
Bratislava - Dunajská Streda - Komárno
http://railpage.net/uploads/files//cp131zsr.pdf
Reply on: kohutik10 #159384:
Vsak spravy z historie mozu byt, aj ked stranka vznikne neskor. Ked to sem niekto dal, je jedno, kedy ta stranka vznikla.
Reply on: Vladimír #159378:
Ale jak to že keď si tu dám staršie správy tak z oblasti MHD sú aj správy z roku 1992 (veď si pozri).
Reply on: TeBeCe #159380:
L82 je na prd. To čo sa ňou niekto odvezie, tak iba preto, že zrovna nejde 84,88 alebo 99 v úseku Farského - Nový most, ale o nejakom systematickom využívaní nemožno hovoriť. S intervalom 20min je nadväznosť iba s L83 a 84 počas poobednej špičky. Keby bola prevádzka vyslovene za účelom potrieb divadla Aréna, tak by linka premávala iba od 16 do 23. Do Sadu J.K. chodia ľudia poväčšinou pešo od Farského alebo Auparku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.