Re #158620 roman2: bral by som tú prvú možnosť, aspoň by odtiaľto zmizli
Re #158632 no.ev.di.: lebo sor, tak nevadí sa poriadne zadĺžiť, veď vyžierať to bude niekto iný...
Re #158638 dopravak123: podľa mňa keby bol ten pôvodný tender 240 s pôvodnými podmienkami, tak ho sor zrejme nevyhral (ani sa neprihlásil), lebo tam pýtali referencie, navyše si nepamätám, či by mali rovno kúpiť 240 alebo či by ich nemali iba zazmluvniť.. niečo na spôsob tender na 100 ks pre SOR a spravila sa zmluva na kúpu 60 - a ajhľa zrazu "sa našli" (požičali) ďalšie peniaze na ďalšie imitácie busov... navyše by nebol tender "na mieru" na MBCC, takže aj odtiaľ by ostali peniaze... a tak za rovnaké prachy by z pôvodného tendra zrejme bolo viac busov ako teraz...
Nenašli sa, zadĺžili sa až po uši. Preto sa divím (nie prvýkrát), ako jedným dychom hovoríš, že "škoda zmareného tendra na 240 autobusov". Na tie by niekto peniaze ukradol, alebo len tak venoval? Asi budeš nejaký novodobý ekonóm... Mať holú riť, ale hrať sa na pracháča.
Ano, pred napr. dvoma rokmi to bolo nejako takto, ako hovoríš. Teraz už spoje do BA len každých 15-20 min. ani to nie až tak naprásknuté, ako to bolo pred niekolkými rokmi. Väčšina ide autom, ale dosť pekne cítiť, že Senčania začínajú chodiť na ŽST na R o 7.10 hod. alebo o 5.45, alebo na raňajšie Os vlaky. ?
V tomto roku sme sa dostali k tomu, že autobusy zo Senca ráno neodchádzajú naprásknuté, ale len tak pekne krásne obsadité. (na úkor vlakov: v pondelok v Senci nie a nie nastúpiť)
?
zaujímalo by ma, že akým zázrakom našli na viac než 100 autobusov tento rok peniaze ? škoda, že tender na 240ks bol zmarený ? by sme tu mohli mať jednu značku a aj viac kusov...
každý trolejbus prevádzkovaný v súčasnosti musí mať držadlo na vstupných dverách izolované od karosérie umelohmotnými koncovkami a na prahu prvého schodu musí byť nalepená rohová guma bez prerušenia čiže nie z viacerých kusov a prvý schod taktiež izolovaný.Prvý schod sa podrobuje spolu s držadlom napäťovou skúškou cca 2500V po dobu 1min.Nesmie prerážať.Akékoľvek iné prevedenie bez izolácie a držadlo bez umelohmotných koncoviek je hrubé porušenie predpisov a prípadný poškodený vyhrá súdny spor bez problémov.
No po 8:00 sú už všetci v škole/práci tak aj preto.Keď ľudia zbadajú "mikrovlnku" tak predstava tlačenice v nej ich hneď odradí.Radšej si počkajú na nejaký spoj z okolitých dedín(najčastejšie Čataju,Veľkých Uľan respektíve Jelky) a odvezú sa v niečom "luxusnejšom" ? Ja som cestoval dva roky zrýchlenými spojmi pravidelne každé ráno tak viem o čom hovorím.Celý Senec sa "sťahuje"do Bratislavy od 5:30 do tej ôsmej hodiny a to sú iné masakre ? Môj spoj bol 6:30 od aut.st Senec neskôr keď začali prvé ranné "rýchliky" brať cestujúcich z výjazdu z garáže tak z odchodom SNP(spred domu mi to išlo) 6:18.Na Nivy bol príchod cca okolo 7:30.Podľa CP by tam však mal byť asi 7:10.
Ten minibus (Senec a okolie nazýva ako: "mikrovlnka") chodí zo Senca do BA ako Zr spoj o 8:45. Tiež nepochopiteľné, ale tak až tak veľká tlačenica už teraz ani nie je. Mierne cítiť pokles počtu cestujúcich v autobusoch.
Zaspal si dobu! Za Mitsubishi L300 už viac ako 4 roky jazdil Renault Master. Po vyše 300 000 tis. km bolo toto vozidlo dané do opravy, čo s ním bude, uvidíme. Felície si asi prespal tiež, od roku 2007 sú na dopravnom dispečingu Citroeny C3. Teraz dochádza k ďalšej obmene. Kľudne sa pýtaj ďalej.
no.ev.di.