každý trolejbus prevádzkovaný v súčasnosti musí mať držadlo na vstupných dverách izolované od karosérie umelohmotnými koncovkami a na prahu prvého schodu musí byť nalepená rohová guma bez prerušenia čiže nie z viacerých kusov a prvý schod taktiež izolovaný.Prvý schod sa podrobuje spolu s držadlom napäťovou skúškou cca 2500V po dobu 1min.Nesmie prerážať.Akékoľvek iné prevedenie bez izolácie a držadlo bez umelohmotných koncoviek je hrubé porušenie predpisov a prípadný poškodený vyhrá súdny spor bez problémov.
No po 8:00 sú už všetci v škole/práci tak aj preto.Keď ľudia zbadajú "mikrovlnku" tak predstava tlačenice v nej ich hneď odradí.Radšej si počkajú na nejaký spoj z okolitých dedín(najčastejšie Čataju,Veľkých Uľan respektíve Jelky) a odvezú sa v niečom "luxusnejšom" ? Ja som cestoval dva roky zrýchlenými spojmi pravidelne každé ráno tak viem o čom hovorím.Celý Senec sa "sťahuje"do Bratislavy od 5:30 do tej ôsmej hodiny a to sú iné masakre ? Môj spoj bol 6:30 od aut.st Senec neskôr keď začali prvé ranné "rýchliky" brať cestujúcich z výjazdu z garáže tak z odchodom SNP(spred domu mi to išlo) 6:18.Na Nivy bol príchod cca okolo 7:30.Podľa CP by tam však mal byť asi 7:10.
Ten minibus (Senec a okolie nazýva ako: "mikrovlnka") chodí zo Senca do BA ako Zr spoj o 8:45. Tiež nepochopiteľné, ale tak až tak veľká tlačenica už teraz ani nie je. Mierne cítiť pokles počtu cestujúcich v autobusoch.
Zaspal si dobu! Za Mitsubishi L300 už viac ako 4 roky jazdil Renault Master. Po vyše 300 000 tis. km bolo toto vozidlo dané do opravy, čo s ním bude, uvidíme. Felície si asi prespal tiež, od roku 2007 sú na dopravnom dispečingu Citroeny C3. Teraz dochádza k ďalšej obmene. Kľudne sa pýtaj ďalej.
WTF SORky 8.5 alebo 9.5?To akože SL kúpi nejaké od DPB či vypíše súťaž na dodávku,ktorú "nečakane"vyhrá SOR "Lechtavý" ? Takých vodičských drbov tu už bolo... ☺
Však vlak zo Záhorskej ráno ide až do BA. Popoludní späť do Zohoru ide motor v závese za iným Os (z dôvodu poplatku za ŽI).
Re #158605 Mike: Minimálne (a tuším aj maximálne) sú 2. Ak sa nemýlim, pôvodne boli zaradené v BA (ak nie, tak minimálne jazdili na linkách do BA), po dodaní SORiek ich schovali do Malaciek. V minuloročnom CP boli (zas minimálne jeden) na pravidelnom turnuse do Plaveckého Petra.
Re #158607 AAA: To vieš, železničné obehy. Každopádne, v Kútoch by už mali byť len 813-913 a z Komárňanskej trate asi nie je čo zobrať. Či bude ZSSK jazdiť aj po 1.1. sa dodnes nevie, tak načo sem na tých pár dní tahať 810tku z druhého konca republiky.
tie Varia si tiež užili svoje. 2ks začínali v roku 2000/2001 na linkách MHD v Malackách. Neskôr zvykol jazdiť prímestskú trasu Malacky-Pernek-Baba, ked istú dobu linka MA-PK bola rozdelená na MA - Baba, Baba-PK..
Jeden ks Granus som videl cca 1 mesiac dozadu na stanici v MA, neskôr ešte v nasadení na MA-Studienka.
ja som s tym chodieval za frajerkou... pri mojich 195 cm som bol celú cestu sklonený... A keď s tým šiel po D1 tiež mi všetko nebolo jedno... A to nehovorím, že všade bol prach, špina a nejaké metle či lopaty či čo
Tá Karosa aj tie Granusy slúžia ako záloha za nejaký SOR C12,prípadne Karosy Axer, C 954, LC 735,934,935.Nie je to však pravidlo.To musí byť fakt prúser keď ich vyšlú.Väčšinou zavolajú nejakého vodiča na blízku a ten ide hradiť.Tam tie iba zaberajú priestor tak nech sa ich zbavia konečne.Tiež by mohli odpratať aj tie pojazdné vraky LC 735.Tie zase najviac jazdia na linkách smerom na Pezinok.
Ano tie Varia jazdia aj medzi Sencom-Svätým Martinom(videl som aj SORku),ale aj Senec-Veľký Grob(s času na čas) alebo ešte smerom na Kráľovú pri Senci.Mne sa zopárkrát stalo,že sa objavil na zrýchlenom spoji Bratislava-Senec.Zakaždým to bolo okolo obeda.Na ASMN to veľa ľudí ofrflalo"že to čo je" a nenastúpilo a to isté na Bajkalskej a Zlatých pieskoch.No čo aspoň sme sa v tom mini buse netlačili. Sedelo nás tam asi 6 ľudí. ? Mne sa napríklad páčia.Jedno z nich má ? -ové pohodlné mäkké sedadlá.Jediné mínus je,že cítiť a počuť každú jamu. ☺ Aj tú najmenšiu ? ? Jazdné vlastnosti sú super ? Rýchle,malé a obratné čo viac si môžeš priať ?
Valec
Re #158605 Mike: Minimálne (a tuším aj maximálne) sú 2. Ak sa nemýlim, pôvodne boli zaradené v BA (ak nie, tak minimálne jazdili na linkách do BA), po dodaní SORiek ich schovali do Malaciek. V minuloročnom CP boli (zas minimálne jeden) na pravidelnom turnuse do Plaveckého Petra.
Re #158607 AAA: To vieš, železničné obehy. Každopádne, v Kútoch by už mali byť len 813-913 a z Komárňanskej trate asi nie je čo zobrať. Či bude ZSSK jazdiť aj po 1.1. sa dodnes nevie, tak načo sem na tých pár dní tahať 810tku z druhého konca republiky.