nedá sa ozaj kúriť v novších autobusoch aj tak, aby v nich bola teplota tak 10-15 stupňov počas zimy? Podľa mňa kúriť až keď je -5 je blbosť, lebo keď je napr. okolo nuly, celú noc stojí vozidlo vo vozovni a nekúri sa v ňom, tak je v ňom jak v ľadovni. A dokazovať DPB zo strany cestujúceho, že bolo -5 vonku a oni sa môžu škriepiť, že bolo -4 a prd sa vyrieši sťažnosťou. Čo sa týka toho kúrenia tak nemuselo by sa vyslovene kúriť na saunu ale stačilo by temperovať na už spomenutých 10-15 stupňov, lebo zas sedieť naobliekaný (rolák, sveter, bunda zimná/kabát) nie je nič príjemné a ešte by sa na tom dalo ušetriť keby nekúrili jak o život.
Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.
Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.
Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.
Linka dopravcu Blaguss z Bratislavy do Viedne bola zrušená ALEBO iba ešte nebol nahraný nový CP na www.cp.sk ? Lebo nedá sa vyhľadať a nie je tam ani doterajší CP v PDF. Na svojom webe však majú pôvodný CP naďalej.
Ak bola zrušená, tak je to podľa mňa škoda. Síce 2-hodinový interval bol oproti Slovak Lines nevýhodný, ale cestovné bolo lacnejšie (porovnateľné s vlakom) a premával po diaľnici.
Re #158372 no.ev.di.: To si myslím aj ja. V minulosti som to tu tiež kritizoval.
Ale podľa dpb.sk aj bid.cp.sk robí po novom zachádzku vo Wolfsthali k železničnej stanici, a to V OBOCH SMEROCH a nestojí na Hauptstrasse 40. Podľa imhd je to naopak. Ako je to v skutočnosti?
Už nedávno som si všimol (a tu spomínal), že v oboch prípadoch čo som išiel 901-kou v posledných týždňoch, spravil vodič IBA V SMERE DO BRATISLAVY zachádzku aj k železničnej stanici vo Wolfsthali. V CP to však nebolo uvedené. Ale stál aj na Hauptstrasse 40.
Dúfam, že tie spoje budú stíhať svoj odchod z Hainburgu (ktorý je nezmenený). Už teraz kvôli zápcham v Hainburgu cez pracovné dni popoludní zvykol z Hainburgu meškať do 5 minút.
prečo sa ešte drží v premávke L54? Nebolo by lepšie ju zrušiť a radšej predĺžiť vybrané spoje L52 k ŽST Vajnory + na nej predĺžiť prevádzku cez víkendy a zaviesť tiež prevádzku počas sedla pracovných dní?
Keby ŽSR nebola trať "inteligentne" zmodernizovala, zmestil by sa aj takt aj Metrans. Ale ŽSR tuším má modernizáciu nerozlučne spojenú so znižovaním kapacity a priepustnosti.
K jednej fotke v novom update je napísane : "Krátke TAMy 232 sa po opravách vyznačovali pestrosťou náterov"
Keďže prichádzame pomaličky o tambusy v pestrosti ich nahrádza ďalší typ ? ?
no.ev.di.