Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #158378:
nedá sa ozaj kúriť v novších autobusoch aj tak, aby v nich bola teplota tak 10-15 stupňov počas zimy? Podľa mňa kúriť až keď je -5 je blbosť, lebo keď je napr. okolo nuly, celú noc stojí vozidlo vo vozovni a nekúri sa v ňom, tak je v ňom jak v ľadovni. A dokazovať DPB zo strany cestujúceho, že bolo -5 vonku a oni sa môžu škriepiť, že bolo -4 a prd sa vyrieši sťažnosťou. Čo sa týka toho kúrenia tak nemuselo by sa vyslovene kúriť na saunu ale stačilo by temperovať na už spomenutých 10-15 stupňov, lebo zas sedieť naobliekaný (rolák, sveter, bunda zimná/kabát) nie je nič príjemné a ešte by sa na tom dalo ušetriť keby nekúrili jak o život.
Tak tretia vozickarska linka nakoniec zacne jazdit az od noveho roka (RR)
Reply on: TeBeCe #158382:
Tak to je iné ... 🙂
Reply on: Hug0 #158381:
ale je, vyrabal sa zarovno s nasimi. len pre nas este vyrabali staru verziu...
V novom update je to troška popletené

Tieto biele Tedomy su určené pre Bulharsko a nie pre Polsko preto majú tolko madiel na dverách.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69186&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=


Toto sú Tedomy pre Polsko presnejšie pre MKS Mielec.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69209&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=


A tento Tedom určite není s tej série čo naše prvé keďže túto priežku dostávali až posledné dodané vozidlá

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69194&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

:):)
Reply on: S499.1023 #158379:
zatial nie.
Reply on: TeBeCe #158376:
Mmch., už niekde prezentoval Vtáčkar, aké personálne zmeny chystá v managormente DPB?
Reply on: TeBeCe #158376:
Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Reply on: intony #158375:
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.

Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.

Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.

Tu je porovnanie v tabuľke, ale ceny OBB (VOR) sú už vyššie. http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7244&text=do Viedne
Reply on: Peon #158374:
A naco, ked premaval subezne s vlakom za porovnatelnu cenu?
BLAGUSS DO VIEDNE UŽ NEPREMÁVA?

Linka dopravcu Blaguss z Bratislavy do Viedne bola zrušená ALEBO iba ešte nebol nahraný nový CP na www.cp.sk ? Lebo nedá sa vyhľadať a nie je tam ani doterajší CP v PDF. Na svojom webe však majú pôvodný CP naďalej.

Ak bola zrušená, tak je to podľa mňa škoda. Síce 2-hodinový interval bol oproti Slovak Lines nevýhodný, ale cestovné bolo lacnejšie (porovnateľné s vlakom) a premával po diaľnici.

Re #158372 no.ev.di.: To si myslím aj ja. V minulosti som to tu tiež kritizoval.
NOVÝ CP - LINKA 901

Od dnes premávajú všetky spoje až do Hainburgu.

Ale podľa dpb.sk aj bid.cp.sk robí po novom zachádzku vo Wolfsthali k železničnej stanici, a to V OBOCH SMEROCH a nestojí na Hauptstrasse 40. Podľa imhd je to naopak. Ako je to v skutočnosti?

Už nedávno som si všimol (a tu spomínal), že v oboch prípadoch čo som išiel 901-kou v posledných týždňoch, spravil vodič IBA V SMERE DO BRATISLAVY zachádzku aj k železničnej stanici vo Wolfsthali. V CP to však nebolo uvedené. Ale stál aj na Hauptstrasse 40.

Dúfam, že tie spoje budú stíhať svoj odchod z Hainburgu (ktorý je nezmenený). Už teraz kvôli zápcham v Hainburgu cez pracovné dni popoludní zvykol z Hainburgu meškať do 5 minút.
prečo sa ešte drží v premávke L54? Nebolo by lepšie ju zrušiť a radšej predĺžiť vybrané spoje L52 k ŽST Vajnory + na nej predĺžiť prevádzku cez víkendy a zaviesť tiež prevádzku počas sedla pracovných dní?
Reply on: ufo #158358:
Keby ŽSR nebola trať "inteligentne" zmodernizovala, zmestil by sa aj takt aj Metrans. Ale ŽSR tuším má modernizáciu nerozlučne spojenú so znižovaním kapacity a priepustnosti.
Reply on: Petto #158369:
Ako vyzerala 3706 pred požiarom a bez nalepenia reklamy?
Reply on: Hug0 #158368:
V čom je podobny 3706 s "celovecernym" naterom 4115 ? To sa mi skor podoba 4115 na ex. west Karosy - 3000, 3146 a 3167
K jednej fotke v novom update je napísane : "Krátke TAMy 232 sa po opravách vyznačovali pestrosťou náterov"
Keďže prichádzame pomaličky o tambusy v pestrosti ich nahrádza ďalší typ ? ?

3702 = 4106
3707 = 4136
3706 = 4115
Reply on: kecho #158365:
L192 má terčíky ľubovoľne kde sa dotyčným ľuďom z DPB chcelo dať jej terčík, tam je.
Reply on: luky133 #158364:
To býva vždycky pri teplotných zmenách a každý rok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.