Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #158335:
Zrušenie Miloslavov - Kvetoslavov - úsek linky na území TTSK (hoci platený BSK) a priemerná obsadeonsť niektorých spojov tam bola menšia ako 1osoba...
Reply on: Peon #158335:
Skôr katastrofálne ? Na trase BA- Rovinka - Dun. Lužná redukcia cca.12% výkonov V smere Rovinka - BA zrušených 9 spojov zo 79 a v opačnom smere 7 spojov zo 71. A ako ,,bonus,, zrušenie popoludňajšieho dielu linky 102412/ 3xx Bratislava-Dunajská Lužná vrátane posledného spoja o 22:45 ktorým denne cestovalo 18-25 cestujúcich. Takže Rovinka a Dunajská Lužná majú psledný večerný spoj o 22:20. Všetky ostatné smery: Pezinok, Senec, Stupava Most pri Bratislave majú o 22:45. ?
Reply on: 810zssk #158339:
Zákon to umožňuje, ale kto vie.
Reply on: Peon #158335:
Už mi odpísali v banskobystrickej sekcii imhd. Ak náhodou nepoznáte, dávam vám do pozornosti http://web.archive.org , kde som si našiel staršiu verziu webu dopravcu Hríbik.
Reply on: 810zssk #158339:
No to netuším, ale pokiaľ viem má aj číslo tej prímestskej linky v tom formáte 1xx 4xx.. toto by jej pridelil tiež DPB?
Reply on: Mike #158338:
Inak co je pravdy na tom, ze 630 ma licenciu od mesta, nie kraja?
Reply on: Peon #158337:
Tak napr. tieto otázky si skús vygúgliť, nájdeš to veľmi ľahko.. medzištátne vydáva ex. MDPT (dnes MDVRR)... aj 801 a 901 má od MDPT, nie od magistrátu BA..
Reply on: Kami #158334:
Pozerám, že na Slovensku je viacero malých dopravcov prevádzkujúcich diaľkové linky. Keďže na tie nedostávajú žiadne dotácie, dostáva licenciu takmer každý, kto si požiada? Aké podmienky napríklad musia splniť?

A pri medzinárodných linkách vydáva licenciu pre územie SR Ministerstvo dopravy alebo tiež samosprávne kraje? 801-ke a 901-ke na území Bratislavy stačila licencia od bratislavského magistrátu?
SÚ NEJAKÉ ZAUJÍMAVÉ ZMENY V PRÍMESTSKEJ DOPRAVE SLOVAK LINES? PRÍPADNE U INÝCH DOPRAVCOV V OKOLÍ BRATISLAVY?

Podľa mojeho zbežného prezretia sú výkony Slovak Lines,a.s. na približne rovnakej úrovni než doteraz.

1; Akurát na linke "Bratislava - Miloslavov" bolo zrušené pokračovanie všetkých, čiže dvoch spojov až do Kvetoslavova (v oboch smeroch).

A tu nastala iná anomália než v #158319 . Na portal.cp.sk sa po vyhľadaní zastávky "Kvetoslavov,,OcÚ" zobrazí aj linka http://portal.cp.sk/Data/L102411_101212_31041.pdf napriek tomu, že Kvetoslavov tam už SPRÁVNE NEMÁ VOBEC UVEDENÝ.

2; A už asi od 1.10 (ak nie skôr) si v Slovak Lines Express rozmysleli zachádzku jednej linky k obchodným centrám Avion, Aupark a Eurovea. http://portal.cp.sk/Data/L102502_101212_30808.pdf

3; Inak, osobná železničná doprava do Rajky zostala z maďarskej strany v doterajšom obmedzenom režime (v porovnaní spred vyše roka). Do Bratislavy a opačne je úplne pozastavená aj v letnom období.
Reply on: Peon #158332:
spravidla je licencia udelovana v domovskom kraji dopravcu. Ale moze to byt aj ten kraj, ktory je pruznejsi a privetivejsi. K ziadosti o licenciu sa vyjadruju aj dotknute kraje. Napr. zilinsky kraj tieto konania zverejnuje na svojej stranke.
MINULÁ KAUZA S (NE)UDELENÍM DOPRAVNEJ LICENCIE

Zdá sa mi, že z tohto fóra som sa pred pár rokmi dozvedel o odvolaní sa nejakého podnikateľa na Ministerstvo dopravy, pretože Banskobystrický samosprávny kraj mu odmietol udeliť licenciu na prímestskú linku do / z nejakej obce. Tuším ponúkal nižšie cestovné než SAD Zvolen (?) a ani nežiadal dotácie.

Vedeli by ste mi prosím poskytnúť bližšie informácie, príp. dať linky na články, kde sa o tej kauze píše a ako to dopadlo? A ten podnikateľ nejaký čas tú linku aj reálne prevádzkoval?

Nepamätám si ani názov toho malého súkromného dopravcu, preto si to nemôžem na internete sám vyhľadať.
Reply on: Kami #158329:
A ostatné kraje, cez ktoré diaľková linka prechádza, sú aspoň informované o jej existencii?

Viem, že ani pri vyhľadaní spojenia cez www.cp.sk mi to už Žilinu neukáže, keďže tam v skutočnosti nepremáva. Ja kritizujem ten PDF súbor. Je aj v tlačenej podobe v knižnom cestovnom poriadku Slovak Lines.

Za východiskovú zastávku sa považuje ktorá? V jednom smere to môže byť napr. Bratislava a v opačnom smere Žilina... To môže dopravca žiadať o licenciu najskôr napr. v Bratislavskom samosprávnom kraji a ak mu náhodou nevyhovejú, tak sa obráti na Žilinský samosprávny kraj?
Reply on: ivanbuto #158330:
Pozri ja som si povedal len svoj názor čo sa týka Metropolisu a PKO.
Čo sa týka riešenia MHD v jeho okolí na to by sa mali pozrieť kvalitní odborníci,ktorí by to celé vyhodnotili a navrhli ? Ja len dúfam pre dobro celého projektu že ak to budú riešiť tak to budú len zahraniční odborníci. ?
Reply on: roman2 #158312:
Hlupák.
Reply on: Peon #158324:
cestujucich to nezavadza, lebo malokto si pozera konkretnu linku. Na vozidle je vzdy konkretny ciel.

Licenciu na dialkove (vnutrostatne) linky udeluje samospravny kraj na uzemi ktoreho je vychodiskova zastavka.
Reply on: intony #158326:
Samozrejme,že nie len cesty,ale doriešiť aj MHD.Samotnú električku v Petržalke zaviesť nové linky/nové intervaly/výpravu klbových BUSov(nákup ďalších vozov) na existujúce L91 a L191.Skrátka doriešiť celkovo dopravnú infraštruktúru k celému komplexu.
Reply on: Valec #158323:
Takže tie linky sú pre SAD TT ziskové, či ako to mám chápať? Ak nechceš odpovedať sem, napíš mi na mail.
Reply on: roman2 #158312:
Pre stavebnu cinnost, v slovenskom prostredi, mimo intravilanu obci je charaktericke postupne gumovanie pojmu krajinotvorba.

Treba rozsirit cesty? Co robis na diskusnom fore o MHD?
Reply on: Valec #158323:
"Takáto licencie je na zrušenie"

Rozumiem správne, že mi dávaš za pravdu a zdieľaš moje rozhorčenie? ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.