podla fotky od kolegu bol trolejbus zakliesneny az kdesi na chodniku, takze najskor ho bolo potrebne vytiahnut na cestu a predpokladam, ze pod tou spz ma trakktor oko na tahanie
som názoru, že bratislavčania trvajú na nespoplatnenom parkovaní a berú ho ako samozrejmosť. Ak by bola aj legislatívna situácia lepšia, mestá už za tie roky mohli mať na zaberaní priestoru vybrané dosť na to, aby sa nielen statická doprava mohla vydať lepším smerom. Takto je tristné, že sa nedá získať pruh pre autobusy bez investície do (náhradných) miest na parkovanie - už za cenu zelene. Len pokiaľ sa veci riešia ľudskými náhradami za automaty, či od podstaty debilným vyhradzovacím návrhom parkovania v Petržalke (kvôli ktorému by zrejme vzniklo povstanie) tak to lepšie nebude. Čo chcem ale povedať je, že ktokoľvek kto chce parkovať na plochách k tomu určených samosprávou by mal za tieto platiť. Skoro všade v podobne automobilizovanom svete to tak je a hlavne sa potom nestáva, že by bolo parkovanie neprehľadné alebo by bol veľký nedostatok miest. A ešte ku Košickej - možno by sa dalo uvažovať nad časovým obmedzením parkovania napr. Po - Pi 7:00 - 19:00, čo nie je síce ideálne ani pre jedno ani pre druhé, ale pre mhd lepšie ako terajší stav.
policajti nám sú úplne na prd... iba vyžierajú štátnu kasu, po 20-25 rokoch služby majú mastný dôchodok a potom idú do nejakej mafie na dôchodok, viď. TV noviny. Pomimo to zbuzerujú slušného človeka, s neprispôsobivými úkazmi tejto spoločnosti nerobia nič, v BA vytrvale maria väčšinu snáh DPB o preferenciu MHD a nedozerajú takmer vôbec na poriadok na cestách. Na čo nám vlastne policajti sú?
a ešte lepšie, keď zaparkujú medzi zastávkami... hlavne, že na začiatku ulice pred chodeckým semaforom pred zastávkou je značka zákaz zastavenia - a policajtom je to srdečne u r*ti... ?
bus pruhy ma zmysel budovat po tom, co zaxne policia tvrdo sankciovat arogantnych iad chytrakov. Zdrzuju ma aj ako vodica igk aj ako cestujucwho mhd.
Preoze raz som zaparkoval iad na rezerve susedky o 23.00 na 15 min a dostal som pokutu za "zavazne porusenie plynulosti cestnej premavky", ale to, ze na sancovej je kazde rano zapratany bs pruh, to nikoho netrapi
Neviem, tebe sa zdá byť úsek Košickej ul. medzi Mlynskými nivami a Miletičovou ul. "monštrózny". Ivan predsa hovoril o jej rekonfigurácii v úseku medzi Mlynskými nivami a Mostom Apollo, kde nie je žiadne parkovanie a počet jazdných pruhov je 6 až 9."
Momentalne je tam prejazdny len jeden. Moze sa zrusit parkovanie, ale zbytocne by si odstranil parkovacie miesta v uz beztak problematickej oblasti co by nebol problem keby tam byvali zapchy. Ale vacsinou je tam doprava OK, tak nevidim dovod tam budovat BUS pruh kvoli trom hodinam tyzdenne.
Električkovú trať na Košickej určite nie v strede, jednak kvôli organizácii v križovatke Miletičova-Košická a jednak kvôli stromom, ktoré v stredovom páse rastú (najmä v pravej časti), ale excentricky, miesto východnej dvojpruhovej komunikácie Košickej. Zo západnej časti urobiť dvojpruhovú komunikáciu (jeden pruh by sa mal získať zúžením zeleného pásu), plus širší pruh umožňujúci šikmé parkovanie (pred križovatkou ako normálny pruh). Ak by bola trať zatrávnená, Košická by prestavbou získala charakter zeleného "bulváru".
TeBeCe