v Pressburgu? to snáď nemyslíš vážne veď by "Nick" skolaboval ?
Re #158086 TeBeCe: "Na keru rit tam maju kamerovy dohlad" keď im nevadí, že im cez tunel jazdia autá, čo ich je po nejakých cencúľoch... ?
Re #158090 S499.1023: "od zastávky Vazovova na Vazovovej je to naozaj veľmi blízko" ? odporúčam poslať Borišincovi na ODP, ktorý silou-mocou musí mať zastávku na Vazke
a jeden OT - dnes montujú druhý prístrešok na Floriánskom, tak snáď už čoskoro budú eliny stáť v pôvodnej polohe
ešte by ma zaujímalo, pre prípad, žeby sa Bratislava rozhodla pre obmedzenie t-busovej dopravy iba na kopcovité časti + nejaké trate na rovine v centre pre spojenie, tak porovnanie : Napr. dajme tomu, že by sme namiesto t-busov na L201 a 202 mali CNG autobusy. Aké by boli náklady na prevádzku t-busov na týchto tratiach vrátane trolejí a aké by boli pri CNG autobusov?
áno, bohužiaľ ... otec vie aký to je imbecil, že síce tie jeho úvahy o vlaku niesú zlé ale chlapík si to predstavuje ako Hurvínek vojnu. Nepovedal ani to, že úsek - odbočka Parndorf - Petržalka - Filiálka sme si iba my vylobovali, lebo pôvodne a vlastne aj bez zmeny stále je priorita projekt trať Paríž - Viedeň - Budapešť a toto je iba taká malá odbočka, ktorú sme si my vydupali. Otázne je ako sa k tomu EÚ postaví a ako sa k tomu postavia naši "odborníci" lebo pri takomto postupe, keď chcú ešte aj električku mariť, vidím realizáciu stavby na roky 2020-30. A okrem toho sa dostal v nejakých voľbách do zastupiteľstva, alebo neviem kam takže chmuľo poberá dva platy a rozširuje ešte tie drby.
"Nie je priestor na vybudovanie zvýšeného nástupišťa" - Bol si niekedy vo Viedni, v Prahe alebo aspoň v Brne?
"Rovnako by pomohlo, keby sa zrušilo zastavovanie liniek 2, 8 a 9 na novej zastávke Floriánska, lebo je podľa mňa zbytočné, od zastávky Vazovova na Vazovovej je to naozaj veľmi blízko, navyše toto zastavovanie zbytočne predlžuje cestovný čas a blokuje automobilovú dopravu. Nová električková zastávka Floriánska by tak slúžila len pre električky liniek 3 a 5" - takže na zastávke by stála d-5 s otvorenými dverami a za ňou d-8 so zatvorenými? Efekt prestupu eliminovaný?
Ale ani v jednom z tých článkov nepíšu, že by sa vykašlali na zimnú údržbu a nechali to len na poistku. Celkom by som chcel vidieť niekedy v mojom bývalom bydlisku v Bratislave tak upratané chodníky, ako mám teraz pred domom v Prahe.
V tuneli sa caka na nejake nestastie? Na keru rit tam maju kamerovy dohlad, ked asi nevedia aku tam maju situaciu? Hrube ladove spice visiace nad jazdnou drahou elektricky ich zjavne netrapia....jeden krasny je tam, kde elektricky cakaju na gule na nabrezie...predpoklada,ze stresny laminat na T3 v oblasti kabiny vodica, resp. zadnej plosiny by velku sancu nemal ak by sa to utrhlo...
Pán G. v tom ošiali, že musí obhajovať vlak sa prekecne a povie kus pravdy ale potom na to zas hádže ten vlakový hnoj. Ja som podobného názoru, že vlak bude osožný tak akurát pre ľudí z DNV, Rusoviec, Vajnory, príp. Rače, či P.Biskupíc a ostatných dedín a miest na dopravu do mesta bližšie k cieľu cesty, resp. na ideálnejšiu zastávku, pri ktorej budú stáť jemu vyhovujúce linky/a na prestup pre pokračovanie do cieľa cesty. Dnes napr. človek zo Zohoru môže vystúpiť iba v DNV, Lamači a potom až na Hl.st., po novom by mal možnosť vystúpiť aj na DNV-sídlisko, Tesco Lamač, či Kramáre. Zas napr. ľudia cestujúci z Pezinka ak cestujú do okolia Kukučínovej tak vystúpia na zast. Slovany a odvezú sa 1-2 zastávky alebo pôjdu pešo, namiesto prestupu na ŽST Vinohrady a príkladov by bolo ešte za priehršť. Určite sa nájdu aj ľudia čo pôjdu v rámci mesta vlakom, ale to bude trebars cesta DNV - P. Biskupice, ktorá by elinou,busom či t-busom trvala aj cez hodinu, alebo napr. Rusovce či Petržalka - Rača.
dajme tomu, že sa nám neoplatí mať trolejbusy na rovine hej? Ako by sme ale teda riešili dopravu z Prievozu a Vrakune? Električka po Gagarinovej by mohla byť ale na úkor priestoru pre IAD, avšak neviem si predstaviť kadiaľ by sme ju do Vrakune dostali keď Vrakunská ulica je úzka. Takisto aj na Trnavskej ceste by mohla električka obsluhovať hlavný smer Trnavské mýto - Rožňavská - Zlaté piesky kadiaľ prúdi veľa IAD a motivovať ľudí cestovať MHD v tomto úseku namiesto áut. Vlastne by nám zostali pre trolejbus iba Dlhé diely, Kramáre, Horský park, Patrónka a Lamač a nemuselo by sa kupovať veľa trolejbusov, za to by šla značná porcia investícií do električky.
Ak ťa môžem poprosiť, vysvetli mi slovo "propulzívne"
ad 3) stačí zakázať ľavé odbočenie z Radlinského na Májkovu a máš tam o 70% autistov menej... + vypadne jedna fáza zo semaforov... mimochodom, práve tie "odbáčajúce" autá v účinnej spolupráci s exotmi parkujúcimi časťou na chodníku a 2 kolesami na ceste v kombinácii s "aktivitou" policajtov, ktorí na to zvysoka s€rú, úspešne blokujú priamy smer... a potom sa všetci čudujú, že sú tam kolóny a autá sem-tam stoja "na červenú" až v zastávke...
niekde mal inak celkom pravdu, ale vzápätí to totálne znegoval...
- určite nie je možné spoliehať na segregáciu regionálnej a mestskej dopravy, ale naopak ich integrovať s tým, že železnica bude nosná. Ale to nie je všeliek. Môže to byť riešenie dopravy pre vzdialené časti BA (ako DNV, Rusovce, Vajnory) a pre denný dochádzkový región BA, ale rozhodne nikto nebude využívať vlak vrámci centrálneho intravilánu mesta (Petržalka-Centrum je, ako hovorí klasik "galaktická sprostosť"). Mne osobne by sa v kontexte dochádzkového regiónu pozdávala koncepcia nosnej železnice + prestupných bodov pre obce bez obsluhy železnice (a v prípade obcí, bez železničnej obsluhy, ale v blízkosti mesta systém P+R). Tu ale železničná doprava rieši mestkú nepriamo (ako vedľajší produkt) a o to ide... Toto p. Guttman zjavne nechápe. Zbavme sa dochádzajúcich áut (v kontexte suburbanizácie platí, že každý člen rodiny má auto) a ulice sa vyprázdnia, čím sa otvorí cesta PRIAMEMU riešeniu MHD.
- Čo sa týka trolejbusov vs. CNG, tiež má pravdu. Z estetického hľadiska pôsobí elektrické vedenie propulzívne.
svoje relatívne rozumné tvrdenia ale zabil tým, že nazval električku kolíznou, nestabilnou v kontraste so železnicou, pričom reči o rozširovaní rozchodu komentovať ani nebudem...
K dokonalosti azda chýba rozprávková zmienka o zintegrovaní električkových tratí do siete ŽSR s premávkou hybridných vozidiel... ? ?
V tuneli zaviedli nejake predvianocne efekty? Kazda druha stropna ziarivka (ak pocitame prva, druha, tretia a tak dokola) sa dnes pravidelne vypinala a zapinala, rovnako tak kazda tretia, ale zapinanie tych tretich bolo o kusok posunute a este aj cely rad LED svetiel na jednej strane sa pravidelne vypinal a zapinal ?
Niekolko nezmyslov...
1. liniek tam je 7, nie 8, linky 7 a 17 mozno len tazko povazovat za dve linky, a ked aj, tak SUCASNE NIKDY NECHODIA, takze sucasne tam nikdy 8 liniek nechodi...
2. Ze prestup na jednej zastavke je "pochybny argument" moze povedat len asi niekto kto chodi len autom... To je praveze klucovy argument, prestup nahrane
3. Doprava na tejto casti a v tomto smere Radlinskeho vobec nie je intenzivna, je len okrajova, a trasa Racianska - Spitalska je bezproblemov s minimalnou nadchadzkou obiditelna cez Mytnu - Imricha Karvasa, uzavera tejto casti by bola uplne bez problemov... Co uz neplati o opacnom smere, kde je doprava vcelku intenzivna, najma preto, ze Mytna je jednosmerna v opacnom smere... To ze zastavka na Radlinskeho rovnakeho typu je na daleko intenzivnejsom useku Radlinskeho opacnym smerom (kde prebera opacny smer z jednosmernej mytnej) to je akosi opomenute...
4. Primitivny problem so semaformi je naozaj lahko riesitelny prvou fungujucou preferenciou pre elektricky, najma na tak malo vytazenej krizovatke IAD a frekventovanej elektrickami... Cena realizacie by bola nizsia ako cena realizacie elektronickeho ovladania vyhybiek na Vazovovej... 7 liniek pri intervale 12 minut, to je naozaj bezproblemovo zvladnutelne zastavkou aj tak malo vytazenou krizovatkou...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
44
http://www.auto.cz/dva-elektrobusy-v-ulicich-ostravy-53135