Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #157398:
2x meraj a raz rež (než niečo napíšeš) 🙂
1. pozri si pojazd - môže toto byť 1000 mm? Myslím že jednoznačne vidno, že kolesá sú "bližšie" k vonkajšiemu obrysu vozňa než je u nás zvykom, a teda ďalej od seba navzájom, takže to musí byť širší rozchod
2. pozri si insígnie na boku, zbadáš nápis BKH (teda žiaden z názvov prevádzkovateľa BMEŽ), a navyše PVVV/BMEŽ nepoužíval pri značení vozňov písmená (CMg) ani 4-ciferné čísla (tie máme až od veľkého prečíslovania v 1976, kedy už 2-nápraváky 2 roky nejazdili, a tie čo dovtedy jazdili, už celé roky nemali tanierové spriahla ale COMPACTy, neskôr pražské spriahla).
3. keď sa na vozeň lepšie zahľadíš, zistíš, že ide o veľmi podobnú konštrukciu ako vozy 51-54 a 121-127, neskôr prečíslované na 101-111 (z ktorých máme dochovanú 104-ku), len je na rozdiel od nich 4-okenný (tieto boli 5-okenné) a nemá americký vetrací nástrešok. Takéto vozy BA nikdy nemala. Najviac sa to podobá na vozne Ganz 21-30, ale stále chýba vetrací nástrešok. Navyše, Ringhoffer mal zjavne širšie a najmä zatvárateľné dvere na plošinách, kdežto tu je vidieť len ochranné mreže ako na 104 (dvere by sa ani nemali kam zasunúť).
4. Vylúštenie hádanky: ako písal TeBeCe, je to vozeň "viedenskej električky", točiaci sa po meste na obojrozchodnom okruhu nábrežie - Nám. Ľ. Štúra - Mostová - Jesenského - Štúrova - Šafárikovo nám. CMg 1612 bol jeden z tých, ktoré na túto trať patrili.

Nič v zlom, len ťa navádzam na to, ako si lepšie všímať detaily 😉
Reply on: luky133 #157398:
vozen trate BKH, CMg1612
Prechádzam facebook a narazím tam na túto fotografiu:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1161.snc4/150364_161819160521029_100000788394975_282747_8237839_n.jpg

Malo by ísť o historickú fotografiu z Bratisalvy. Nevie niekto o aký typ električky ide? Pomerne vysoké číslo ma na vtedajšiu dobu...

Ak sa správne pozerám na nákres na imhd.sk a porovnávam ho s touto fotografiou nejde náhodou o Ringhoffer? Jediná električka daného druhu v BA?
Reply on: peter007 #157396:
Ďalší "odborník", čo o veci síce ho.no vie, ale rád kritizuje.
Dnes som sa bol previezť 801 do Rajky. Myslel som, že už ma veľa vecí nemôže prekvapiť, ale 801-tke sa to podarilo. Zistil som, že MHD meškalo so spustením tejto linky len preto, že nevedeli nájsť dostatočne odľahlé miesto na konečnú zastávku v Rajke. Autobus stojí úplne nezmyselne kdesi na konci Rajky odkiaľ nemôžete pokračovať vôbec nikam. Voľakedy som v Rajke robil 15 rokov a myslel som si, že ju poznám. Keď som vystúpil z autobusu, tak som nevedel kde som. Stačilo by, aby prešiel ešte asi 1,5 km a mohol by končiť pri železničnej stanici, kde by boli prípoje aj na vlaky ďalej do Maďarska, alebo naopak ľudia, ktorí si kúpili domy ďalej za Rajkou by z vlakov mohli prestupovať na tento autobus. Ale MHD asi nechce cestujúcich. Načo by im boli, veď dostali peniaze z EU, tak načo by im boli nejakí cestujúci. A to som ešte nespomenul ľudí, ktorí robia priamo na železničnej stanici. Autobusy teraz chodia prázdne, a bojím sa, že linku o pár mesiacov zrušia ako neefektívnu a pritom by stačilo tak málo. Posunúť konečnú v Rajke k železničnej stanici. Z Bratislavského MHD mi je do plaču ?
Reply on: Marek1978 #157390:
SOR(ry) .
Re #157390 Marek1978: Kvôli zlému technickému stavu a skorodovanej karosérii .
Reply on: Marek1978 #157390:
Dúfam že to je výrobca ktorý už ma skúsenosti s výrobou elektrobusov -.- ? .(Nemyslím tým elektroinštaláciu v maringotke).
Reply on: TeBeCe #157368:
Ďakujem za info ?
Reply on: no.ev.di. #157391:
Buď pán G, alebo pán K., teoreticky ešte možno S... niekto z nich
Reply on: Mike #157386:
no to dúfam teda, že má... lebo ak aj takéto blbosti jej musí dakto písať tak potom neviem čo ona v tej hlave má. A ide nám vymývať mozgy ako je ona odolná voči vonkajším tlakom, vplyvom a pod. No trt, už len pri kampani verklikuje kraviny čo jej napísal jeden imbecil pán G. z Petržky ?
prave reportaz na markize o prvom elektrobuse na Slovensku, ktory bude premavat vo Vys.Tatrach. A skuste 3-krat hadat o aku znacku sa jedna ?
mame vyradeny dalsi ikarus - 1801
Reply on: tr3mp #157366:
Napriek dostatku priestoru, redukcia priestoru pre autá o viac než polovicu, zatiaľ čo tu zo 17 metrov na bežnej ulici patrí autám 14 metrov vrátane legálneho parkovania na chodníkoch. Hlavne, že je všetko v poriadku. ☠
Reply on: Ruslan #157375:
#8003, #8005, #3700
Reply on: no.ev.di. #157384:
..a si myslíš, že to má z vlastnej hlavy?
Reply on: no.ev.di. #157384:
? ja Magdusku celkom chapem, aj ja nastastie chodim do prace pesi... inak by som to tu v tom meste asi neprezil...
Reply on: Valec #157383:
ale treskol by som krucifix pani Vašáryovej o hlavu jej fantasmagorickú ? to je úplne v predeli keď do toho fušujú ľudia čo sa do práce prechádzajú, prechádzajú sa z práce, na nákup, z nákupu,... žijú úplne mimo reality toho čo žijú a potrebujú bežní ľudia ktorí nečítajú rozprávky a tak to potom vyzerá.
Reply on: tr3mp #157366:
Už si viem predstaviť to vyjadrenie ODP a KDI na takýto návrh.

Re #157372 no.ev.di.: No hádam nechceš, aby električka ukrižovala ešte aj Dostojovského rad. Kadiaľ by sa potom Milan prechádza do práce.
Reply on: 810zssk #157381:
dôvod?
Reply on: no.ev.di. #157380:
Tak zrovna trat na Hviezdoslavovom namesti je jedina o ktorej som presvedceny, ze bolo spravne ju zrusit...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.