Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #157390:
SOR(ry) .
Re #157390 Marek1978: Kvôli zlému technickému stavu a skorodovanej karosérii .
Reply on: Marek1978 #157390:
Dúfam že to je výrobca ktorý už ma skúsenosti s výrobou elektrobusov -.- ? .(Nemyslím tým elektroinštaláciu v maringotke).
Reply on: TeBeCe #157368:
Ďakujem za info ?
Reply on: no.ev.di. #157391:
Buď pán G, alebo pán K., teoreticky ešte možno S... niekto z nich
Reply on: Mike #157386:
no to dúfam teda, že má... lebo ak aj takéto blbosti jej musí dakto písať tak potom neviem čo ona v tej hlave má. A ide nám vymývať mozgy ako je ona odolná voči vonkajším tlakom, vplyvom a pod. No trt, už len pri kampani verklikuje kraviny čo jej napísal jeden imbecil pán G. z Petržky ?
prave reportaz na markize o prvom elektrobuse na Slovensku, ktory bude premavat vo Vys.Tatrach. A skuste 3-krat hadat o aku znacku sa jedna ?
mame vyradeny dalsi ikarus - 1801
Reply on: tr3mp #157366:
Napriek dostatku priestoru, redukcia priestoru pre autá o viac než polovicu, zatiaľ čo tu zo 17 metrov na bežnej ulici patrí autám 14 metrov vrátane legálneho parkovania na chodníkoch. Hlavne, že je všetko v poriadku. ☠
Reply on: Ruslan #157375:
#8003, #8005, #3700
Reply on: no.ev.di. #157384:
..a si myslíš, že to má z vlastnej hlavy?
Reply on: no.ev.di. #157384:
? ja Magdusku celkom chapem, aj ja nastastie chodim do prace pesi... inak by som to tu v tom meste asi neprezil...
Reply on: Valec #157383:
ale treskol by som krucifix pani Vašáryovej o hlavu jej fantasmagorickú ? to je úplne v predeli keď do toho fušujú ľudia čo sa do práce prechádzajú, prechádzajú sa z práce, na nákup, z nákupu,... žijú úplne mimo reality toho čo žijú a potrebujú bežní ľudia ktorí nečítajú rozprávky a tak to potom vyzerá.
Reply on: tr3mp #157366:
Už si viem predstaviť to vyjadrenie ODP a KDI na takýto návrh.

Re #157372 no.ev.di.: No hádam nechceš, aby električka ukrižovala ešte aj Dostojovského rad. Kadiaľ by sa potom Milan prechádza do práce.
Reply on: 810zssk #157381:
dôvod?
Reply on: no.ev.di. #157380:
Tak zrovna trat na Hviezdoslavovom namesti je jedina o ktorej som presvedceny, ze bolo spravne ju zrusit...
intony + Max : inak zaujímalo by ma, že do akej miery je ten článok objektívny čo sa týka zverejnených variantov, lebo bolo ich až 8! (nájsť ich možno v príspevku #152303) hoc bol daný návrh vybraný v roku 1969 podľa toho čo písal R.A.T.P. je to aj objektívne ten najlepší? Ešte chcem poukázať na to, že ak sa pozrieme detailnejšie na mapku riešenia siete v CMO, tak napr. dnešná ul. I. Karvaša tam pokračuje cez Americké námestie a cca v smere ulice 29.augusta na Nivy. Takisto tam nie je zakreslená ani Mickiewiczova ulica, či Kollárovo námestie. Všetko to vyzerá ohodne lepšie ako súčanosť no fakt z tých návrhov si vybrať neviem. Osobne by som určite zmenil tú vec, že Ružinovskú radiálu by som viedol do mesta cez Záhradnícku a Mickiewiczovu až na Obchodnú. Čo sa týka trate po nábreží tak sú tu až štyri varianty :
1) obojsmerná premávka cez Jesenského a ponechanie trate na Vajanského nábreží iba ako manipulačnú trať či pre výluky
2) zobojsmerniť trať na Vajanského nábreží a zrušiť trať na Jesenského, príp. ponechať jednu koľaj pre výluky
3) vedenie trate od Nám. Ľ. Štúra po úplne novej trase a síce cez Fajnorovo nábrežie (ako je v návrhu z r. 1970), potom popod Starý most a vyústenie na Dostojevského rad
4) obnovenie trate na Hviezdoslavovom námestí s napojením na Jesenského, t.j. tam, kde sa dnes trať od Jesenského stáča na Mostovú ulicu a súčasne s týmto návrhom ponechať úsek Mostová - Vajanského nábrežie iba ako manipulačnú koľaj, príp. pre výlukový stav
Reply on: intony #157377:
inak ako na tej schéme riešenia električky v CMO rozpoznám kde všade je podzemný úsek?
Reply on: Max #157374:
ibaže musím dodať, že trolejbusy by boli značne obmedzené keďže po Mickiewiczovej by nič neprešlo a potom by bola zbytočná trať na Ul. 29. augusta a ani po Záhradníckej by nič neprešlo popri električke, ak tak iba jednosmerne IAD, pre t-bus by to stratilo zmysel celé tade premávať a tým pádom by asi sotva dačo šlo aj po Svätoplukovej, keďže táto trať ústi na severnom konci na Záhradnícku.
Určite by ale musela potom ako náhrada byť zavedená posilová t-bus linka k linke 201 v úseku Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Ružová dolina pre balíky ľudí idúce od Trnavského mýta na "miletičku", bolo by to minimálne prínosom v tom, že by sa od Trnavského mýta cestovalo na "miletičku" z jednej zastávky a nie z troch - nástupište elín, L201+209 a potom ešte L68.
Reply on: no.ev.di. #157372:
Aby bolo obsluzene Trnavske myto, potencial vidim skor v zruseni povrchvej trate na Kriznej (novy priestor pre sirsi chodnik, zelen, cyklo, parkovanie) a v jej podpovrchovom vedeni v linii Blumentalskej a cez Trnavske myto. Na Zahradnickej ponechanie trolejbusov a vytvorenie cyklo.
Neviete kedy Bratislava vyradí Karosy a Ikarusy?
A kedy začne na juhozápade v Bratislave na Slovensku snežiť?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement