Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Máme historické autobusy: 1512, 4507, 1306, 2881 a 1409 II.
Takže ten bývalý historičák 1510 bude zošrotovaný?
Ktorý autobus tipujete na adepta na historické vozidlo z Karos B732 a z krátkych Tam - ov?
Reply on: no.ev.di. #157372:
druhy aj treti, akurat trat zo Zahradnickej na Obchodnu neviest cez Majkovu ale cez pesiu zonu ulice Mickiewiczova.
Reply on: intony #157370:
skvely navrh! Keby sa zakopali aj chodniky aj cyklochodnik a vyrubali by sa stromy, mohla by byt aj 8pruhova!
Lepsim a hlavne lacnejsim riesenim by bolo zakopat takto zmyslajucich inteligentov. Poriadne hlboko. ?
Reply on: Peto02 #157362:
Dostojevského rad by sa dnes dal v pohode, len by nesmel nikto protestovať, že tam bude hluk z električky ? väčšinou to je tak, že aj keby šla cez Dostojevského tranzitná doprava, tak by sa nikto nesťažoval ale na električku už áno ?

Otázka do pléna : V nejednom návrhu NS MHD z roku 1970 bola zakreslená Ružinovská radiála s pokračovaním od "miletičky" po Záhradníckej a ďalej s napojením na električkovú sieť na Karadžičovej (kde ostatne tiež el. trať nie je). Ktorý variant je podľa Vás lepší? Ten čo je dnes (t.j. Ružinov - Záhradnícka - Miletičova - Trnavské mýto - centrum ...) alebo ten po Záhradníckej na Karadžičovu? Príp. tretí variant (môj návrh) by bol s pokračovaním po Záhradníckej až na Odborárske námestie kde by sa spájala s traťou z Vajnorskej ulice a potom spojka po Májkovej ulici hore na Radlinského s linkami z Rače. Rád budem čítať akékoľvek názory. ?
Reply on: Peto02 #157362:
mňa by okrem iného zaujímalo aj, že ktoré úseky v CMO sú vlastne podzemné, lebo z tej mapy je to dosť nejednoznačné.
Reply on: Peto02 #157364:
Ako som povedal, keby sa chcelo, tak ten priestor sa najde ? lenže u nas mas velmi divny trend - napr. spravatelia urbanistickej studie Ruzinovska navrhovali elektricku zakopat a cestu rozsirit na tri pruhy pre auta v oboch smeroch, co je v uplnom rozpore s tym, co sem pastol tr3mp...
Reply on: Peto3700 #157367:
pracuje sa na prednom clanku. Zadny je po plecharine hotovy. Pracuje sa, mozno nie rychlo, ale kvalitne.
Zdravím. Pýtam sa to tu v pravidelných polročných intervaloch ale ako je na tom renovácia Sanosov? Zle jazyky tvrdia že to zakapalo, podobne ako s GO Ikarusov.
Reply on: Peto02 #157362:
Po Dostojevského rade sa dá, zavisí však od prístupu, aký zvolíme. Či viac áut a koľajová MHD len ak vôjde, alebo redukcia priestoru pre IAD a revitalizácia verejného priestoru - električková trať, cyklotrasa, priestor pre chodcov.

Krásny príklad z Francúzska:
http://picasaweb.google.com/filip.stepan.bohac/TramvajeToulouseLinkaG#

Odporúčam porovnať pôvodný a navrhovaný stav, a plochy v nich pre IAD, MHD, cyklistov a chodcov.
Reply on: Peto02 #157362:
Tu trat by som netahal cez Harmincovu, ale vedla Harmincovej, cez tie zelene plochy a krizovatku pri Sitine by to preslo pod zemou...
Reply on: intony #157363:
Tak na urcitych castiach tych ulic ciastocne BUS pruh je, takze z toho som vychadzal a tam kde nieje bohuzial 🙂 Ja by som bol najradsej keby sa pri budovani ciest bral ohlad aj na cyklsiticke cesty. Preco v zakone nieje, ze cesta ma mat sirku najmenej 3,5m z toho 1m pre cyklopruh? Hned by nobol problem s budovanim novych cyklociest 😉 Vzdy ked som v Braclavy a vidim na ich hlavnej ceste tie cyklopruhy tak si povzdychnem preco take nieco nemoze byt v BA...
Reply on: Peto02 #157362:
Z toho, že by sa ubral pruh pre autá, nemusíš mať žiadne výčitky. V praxi je síce zakorenené konšatovanie, že pre električku (buspruh) nie je miesto, logicky je to však presne naopak a teda, že priestor nie je na viac pruhov pre autá.
Reply on: no.ev.di. #157360:
1. asi by to inak neslo,
2.podla mna je Prazska, Brnianska, Lamacska dost siroka aby tam mohla ist po strede aj elektricka, horsie by to bolo s napojenim do Dubavky cez Harmincovu,
3. po Trnavskej sa mi zda ze trat zakreslena nieje, ale na Dolne hony je to zaujimave, trat cez Mlynske Nivy, Prievozsku a Gagarinou problem nieje ale potom od Tomasikovej ist cez Kastielsku do Slovnaftu sa mi moc nezda, pokracovanie po Slovnaftskej a Kazanskej moze byt...
Paci sa mi vyuzitie Karadzicovej, ktora si tym sirokym stredovym pruhom vzdy elektricku pytala 🙂 S Dostojoveskeho radom si niesom moc isty, ci by sa to dnes dalo...
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8740

Dobrý článok ? len by ma zaujímalo niekoľko vecí (ja rád rozvíjať blbosti ? )
1) tá otočka pre električky na Žabotovej či Palárikovej je pod zemou
2) ako by si autor predstavoval riešenie trate na Pražskej a jej pokračovanie
3) rovnako ma zaujíma realizácia trate na Trnavskej ceste a tiež na Dolné hony
No a vyber si občan koho budeš voliť ? jedna sviňa jak druhá http://www.youtube.com/watch?v=FfGHAPGtxEI&feature=youtu.be
Reply on: kecho #157355:
ilustracny thumb, vo vacsej verzii nepouzitelne ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.