Jo. ? Je tomu už síce 15 rokov, čo ma uviedol do tejto problematiky takže si už nepamätám všetko, ale isto viem, že svoje okolie mal precízne zmapované a zdokumentované. ?
Áno, je to pozostatok, ale počítalo sa s nimi aj do budúcnosti, v rámci zatrolejovania Pražskej a Brnianskej (ak si správne spomínam, plánovali sa tam linky 207 a 208 na Patrónku a do Lamača. 209-ka mala ísť na Dlhé Diely cez Mudroňovú - Slávičie údolie a Mlynskú dolinu). Tá Hroboňova vraj mala slúžiť ako manipulačka na Brniansku namiesto Pri Habánskom mlyne a Pri Suchom mlyne, s ktorými sa už nepočítalo. Kamarát čo býva na Pri suchom mlyne sa už dlhé roky profesionálne venuje bratislavským trolejbusom a zaujíma sa o ich históriu, by o tom vedel viac...
Re #157093 S499.1023: Sory, sekol som sa - Kolibu som samozrejme myslel, nie Kramáre. (príspevok som písal dosť narýchlo, lebo som potom utekal na bus do NR) ?
Nazdar lidi, mám dotaz. Nemá náhodou někdo nějaké výkresy k francouzskému metru, konkrétně k jeho podvozku typu VAL 206, 208 nebo 256 podle kterého bych byl schopen alespoň trocha udělat 3D model? Byl bych za to moc rád a hodně vděčný za jakýkoliv výkres a nebo aspoň odkaz, kde si ho můžu stáhnout. Předem díky všem ? a jinak posílám pěkný pozdrav z Moravy z okolí Olomouce ? PS: Případné výkresy nebo odkazy můžete poslat na jin.dok@seznam.cz
"Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom"
- rýchlejšie spojenie čoho s depom?
"V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre"
- prepojenie čoho cez Vlársku na Kramáre? Ja viem, že Koliby ale píšeš dosť nezrozumiteľne.
"tam je naznačená trolejbusová linka č. 13 po trase Koliba- ... - Búdková - Lovinského - Gaštanová - Pri Hab. Mlyne - Pri Suchom Mlyne - Limbová - Vlárska."
... a na zadnej strane v prehľade liniek je "13 Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".
Čo do toho montuješ, aký interval má mať L207? Mňa vôbec nezaujíma, aký interval má mať, ja som dokonca na túto tému ani nikde nediskutoval. Reagoval som na jednu konkrétnu vetu z Tvojho príspevku #156977, kde si napísal, citujem: "Navyše tá jednotnosť intervalu pri t-bus linkách je teraz úplne rozbitá keď v intervale 10/12/12//15 premávajú už iba 204,205,206,209 a 212, pričom 206 má počas sedla interval 12-24-24 a cez víkend rovnako ako L209 30minút, zvlášť intervalu majú L201,202 a 208 a celotýždenne 12minút má L210.".
Zaujalo ma spojenie "jednotnosť intervalu je teraz úplne rozbitá". Keďže si použil takúto formuláciu, z logiky veci vyplýva, že s daným stavom nesúhlasíš. Preto som sa Ťa v príspevku #156980 slušne opýtal, z akého dôvodu hovoríš o rozbitosti jedného intervalu, resp. inými slovami, prečo by vôbec nejaký jednotný interval v trolejbusovej sieti mal existovať. To je celé, nič viac som sa nepýtal, ani Ťa v inom nekomentoval, zato ani na túto jednoduchú otázku som odpoveď nedostal.
---
Re #157058 no.ev.di.: Ja nechápem, čo riešiš. AAA napísal, že na Búdkovej sa točila L213. V príspevku #157002 si ho zotrel, že: "Zaujímavé, že mám mapu mesta kde je na Lovinského 216 a 217 a tiež aj na Búdkovej a L213 iba po Hodžko. Než sa t-bus menili pred 10 rokmi tak L213 chodila iba na Hodžko a hore na Búdkovu chodili iba L216 a 217. Možné je, že jeden čas tam premávala aj L213 ale pred zmenami to bolo dlho dlho iba úsek Hodžko - Koliba na L213, si to zisti a uveríš."
A ja Ti znova oznamujem, že to tzv. "dlho dlho" bolo len smiešnych prechodných 6 rokov v porovnaní s celými dekádami, keď linka z Kolby jazdila a jazdí až na Búdkovú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
... a na zadnej strane v prehľade liniek je "13 Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".