Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Osky #157077:
"Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu..."
Na Hroboňke stĺpy nie sú "pripravené", ale sú pozostatkom po linke 13 #157033).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #157068:
"Či tam naozaj jazdila neviem"
Nie, nikdy.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #157047:
"tam je naznačená trolejbusová linka č. 13 po trase Koliba- ... - Búdková - Lovinského - Gaštanová - Pri Hab. Mlyne - Pri Suchom Mlyne - Limbová - Vlárska."
... a na zadnej strane v prehľade liniek je "13 Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".
Reply on: no.ev.di. #157059:
Čo do toho montuješ, aký interval má mať L207? Mňa vôbec nezaujíma, aký interval má mať, ja som dokonca na túto tému ani nikde nediskutoval. Reagoval som na jednu konkrétnu vetu z Tvojho príspevku #156977, kde si napísal, citujem: "Navyše tá jednotnosť intervalu pri t-bus linkách je teraz úplne rozbitá keď v intervale 10/12/12//15 premávajú už iba 204,205,206,209 a 212, pričom 206 má počas sedla interval 12-24-24 a cez víkend rovnako ako L209 30minút, zvlášť intervalu majú L201,202 a 208 a celotýždenne 12minút má L210.".

Zaujalo ma spojenie "jednotnosť intervalu je teraz úplne rozbitá". Keďže si použil takúto formuláciu, z logiky veci vyplýva, že s daným stavom nesúhlasíš. Preto som sa Ťa v príspevku #156980 slušne opýtal, z akého dôvodu hovoríš o rozbitosti jedného intervalu, resp. inými slovami, prečo by vôbec nejaký jednotný interval v trolejbusovej sieti mal existovať. To je celé, nič viac som sa nepýtal, ani Ťa v inom nekomentoval, zato ani na túto jednoduchú otázku som odpoveď nedostal.

---
Re #157058 no.ev.di.: Ja nechápem, čo riešiš. AAA napísal, že na Búdkovej sa točila L213. V príspevku #157002 si ho zotrel, že: "Zaujímavé, že mám mapu mesta kde je na Lovinského 216 a 217 a tiež aj na Búdkovej a L213 iba po Hodžko. Než sa t-bus menili pred 10 rokmi tak L213 chodila iba na Hodžko a hore na Búdkovu chodili iba L216 a 217. Možné je, že jeden čas tam premávala aj L213 ale pred zmenami to bolo dlho dlho iba úsek Hodžko - Koliba na L213, si to zisti a uveríš."

A ja Ti znova oznamujem, že to tzv. "dlho dlho" bolo len smiešnych prechodných 6 rokov v porovnaní s celými dekádami, keď linka z Kolby jazdila a jazdí až na Búdkovú.
Reply on: TeBeCe #157085:
Pravdepodobne je to cesta, čo je za protihluvkou stenou doteraz.
Reply on: luky133 #157086:
Zjavne si nepochopil význam tej RTO medzi akými vloženými odchodmi medzi 25Tr-kami čo stoja vo vozovni ? ? Toto je určite operatívne záložne vozidlo .
Reply on: TEDOM-1103 #157078:
To mám ako chápať, že jazdí medzi vloženými dochodmi, alebo má odchod raz za hodinu či ako? ?
Reply on: TeBeCe #157084:
a vlastne este nalavo popri domoch bola nejaka cesta, resp. chodnik.
Reply on: Ike #157082:
pri pohlade k patronke, zhruba od hrobonky po pravej strane bola dvojpruhova cesta, po lavej strane bol siroky prazdny pas.
Reply on: Hug0 #157081:
no...cyklobusy už nejazdia, takže nejaký ten príves či dva by sa možno aj našiel ?
Reply on: Osky #157077:
Inak ako vyzerala Brnianska pred rozšírením? Bol tam ešte jeden rad domov? Lebo pochybujem, že len zelená plocha
Reply on: TEDOM-1103 #157078:
Dúfam že ma za sebou nejaký NP príves... ?
Chcem sa len opýtať či neviete koľko jazdí pani na 7757-7758. Ďakujem
KAZDY DEN DO 24.11. JAZDI NA LINKE 33 HISTORICKA RTO LUX PROPAGUJUCA NASU BRATISLAVU
Stĺpy určené pre trolejbusy nájdeme na viacerých uliciach v okolí Kramárov a Pražskej. Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom, V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre. Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu... Ale zo všetkých plánov napokon vzišlo.
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
Reply on: irizar #157073:
ďakujem ?
Reply on: no.ev.di. #157071:
Cesťák a mapu siete máš tu - je to len nórska verzia, ale vyznať sa v tom dá. Je to stránka miestneho organizátora dopravy, má aj naglickú verziu, ale tá je na informácie dosť skúpa.

http://www.skyss.no/nn-no/Rutetider-og-kart/Ruter-for-Bybanen/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement