? ? kedze rekonstrukcia Prazskej zacala zaciatkom roka 1976, asi to mala byt nahrada za linky 12 a 11...zda sa, ze trat sa vybudovala, ale nikdy nesprevadzkovala. ked som prechadzal Vecerniky z tych rokov, ziadnu zmienku o takejto linke som nenasiel.
vid moj prispevok nizsie ...37 bola presmerovana z kramarov na prazsku a dochodcovia z dubravky boli na nervy, tak bolo zriadene toto....neviem ako dlho vydrzala ale iba chvilu..
No z tej edície máp BA od Sl. kartografie mám o. i. vydanie z dec. 1975 a tam je naznačená trolejbusová linka č. 13 po trase Koliba- ... - Búdková - Lovinského - Gaštanová - Pri Hab. Mlyne - Pri Suchom Mlyne - Limbová - Vlárska..
Aj keď je jasné, že info o linkovom vedení od DPMB pre Sl. Kartografiu mohli byť pochybné, a tiež keďže tu na imhd v histórií trás nič také nemáme, takúto trasu by si autori mapy sami od seba vymysleli iba ťažko..
Re #157024 Martin Fundárek: tie veľké zmeny obmedzujúce autobusy, kedy sa presmerovala 22 z Bajkalskej rovno na Slovnaftskú boli 18.4.1994. Zrejme aj vtedy bola zrušená 108..
Re #157025 Petto: na 83ke bolo vtedy 24 vozov. Ale od novebra 1997, teda už 2mesiace potom, zriedili interval na 34 aj 83 ráno na 5min. a poobede na 6min. a to bolo na 83ke 20 vozov. Tento grafikon potom vydržal prakticky bez zmeny 3 roky..
v danom case zacinali rekonstrukcie Lamacskej, Brnianskej, Prazskej...mozno si aktualna situacia vyziadala nejaku operativnu spojku na vyjazdy/dojazdy....mozno si raz niekto spomenie, na co to sluzilo...
tak nemôžme vylúčiť ani možnosť, že napr. obyvateľom zobrali predzáhradky, resp. že chodník bol delený od vozovky trávovým pásom, ktorý sa zrušil. Poprípade sa mohlo využiť nevyužité parkovisko. To sú detaily, ktoré ani miestni obyvatelia nevedia ? Chcel som tým len potvrdiť to, že tam kedysi bolo obratisko a že pravdepodobne trolejbusy prestávkovali práve tam
Nič. Práve to som hovoril, že cesta tam je širšia z iného dôvodu, preto sa tam urobilo obratisko. Opačná domnienka je, že sa cesta rozšírila preto, aby sa mohli urobiť obratisko. Mne sa zdá ako reálnejší prvý variant.
Brnianska sa stavala v 70-tych rokoch. 1941-1974 viedla po celej Pražskej a Brnianskej obojsmerná trať. Na juhu siahali drôty na Červený kríž (1943), Búdkovú (1961), a od 1971 do 1974 premávala linka 13 na Hroboňovu (17 na Búdkovú), kde sa točila jednosmerne cez Prokopa Veľkého a Brniansku. Od 1974 bola postavená trať na Lovinského, jazdila tam 17-ka a 13-ka bola skrátená na Búdkovú. Po prestavbe Brnianskej bolo akákoľvek napojenie na Brniansku nemožné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Nevie niekto viac o tejto linke? Aky bol dovod jej zriadenia, preco bola oznacena prave 351, atd?