ale keď si to tak vezmeš, že ročná stojí cca 200, tak ušetríš 20€. Z nich dáš 3 za vytvorenie karty a bohvie aký má byť ten poplatok za aktiváciu u DPB. A keď si to porovnáš s tým, že DPB zrazu zistil, že všetky karty sú po životnosti a chce ich od leta vymieňať, za čo si tiež zaplatíš teraz je otázne, či v prípade zrušenia zľavy na MHD sa bude dať zrušiť aj tá BA karta a hlavne, za koľko...
Re #156834 Peon: ? čiže vlastne DPB si na jednom webe odporuje sám sebe - novinka vs. vlastný cp pričom v novinke ani nie sú označenia Tr "I" a Cab "I" ale iba "II"...
Mám to nekvalitne odfotené, takže neposielam. Logicky to vyzerá (a teda dôverujem) CP na imhd a zároveň na dpb.sk , kde je to rovnako. Dožvie ako to majú nahrané v palubných počítačoch... Na označníkoch nie sú názvy tých zastávok.
Ja by som si chcel uplatnit tu zlavu na 3-mesacnu, alebo rocnu "elektricenku". A tam je tych 10% - pre mna - zaujimavych.
Co pisali na weboch, tak by to malo fungovat tak, ze tu kartu Ti vystavia v banke bez nutnosti mat v nej ucet.
Zatiaľ žiadne detaily zverejnené neboli. Avšak neviem aké terno majú byť tie zľavy na MHD, keď dostaneš zľavu na predplatný cestovný lístok 10 % (t.j. 2,30 € na mesiac), keď si musíš vybaviť kartu v "spriatelenej" banke (buď tam mať účet, alebo za ňu zaplatiť 3 € na rok), aktivácia v DPB tiež nebude zadarmo....
chces sa spytat na Bratislavsku kartu. Mala sa vydavat od septembra, potom od januara 2011. Tolko som si vyguglil. Ale nejake blizsie informacie, kde, kedy, ako som nenasiel. Chcel by som ju vyuzivat kvoli zlavam na MHD, nakolko MHD dost vyuzivam a teda od 3.1.2011. Bude to mozne? Na koho sa mam pripadne obratit? Viete nejake detaily o vydavani tejto karty?
Vdaka.
Je to tak, že ono by normálne mohla byť L51 predĺžená na Slanec, ibaže to by nemali potom šoféri L51 vôbec pauzu na sociálke a vo vozovni takto majú. Tam linka skončí, ide sa autobus otočiť a prehodí číslo na L156 a šofér tam popauzuje a ide na L156.
inak už išli nejaké návrhy na MÚ v Petržalke a aj na DPB aby pohli s tou L180, že ju netreba a stačilo by, aby vybrané spoje na L80 zašli k cintorínu. Ako hrach o stenu hádzal ?
Zaujímavé, že na 180-ke sa v porovnaní s linkami 35, 36, 135, 139, 156 šetrí - v rannej špičke cez pracovné dni nepremáva vôbec a v poobedňajšej len na jej začiatku. Viem, že je to preto, aby tam (na 180-ke) mohol byť každý deň iba jeden vodič..
na L180 premáva všetko možné... chvíľu tam je minibus, potom B9.5, BN9.5, potom B732 CNG, potom sa to ustáli, už si človek myslí, že sa to nezmení a prdlajz, zas tam potom jazdí všetko možné ?
To by aj mňa zaujímalo odkiaľ sa na to všetko zobrali peniaze. Ročný projekt MHD (či ako sa to volá) s tým nepočítal, však? Ten vypracováva DPB a dáva na schválenie magistrátu ALEBO je to nejak inak?
Linky 35 a 139 by som nechal - podľa mňa zmysel majú. Akurát, že na 35-ke by som zrušil tu zachádzku cez Hlaváčikovu a Veternicovu ul.
Polianky by sa mali riešiť nejako inak, ale netuším ako, keďže to presmerovanie 34-ky tade na Patrónku a opačne (aspoň zatiaľ) nevyzerá reálne..
Ale mňa udivuje aj 156-ka. Ju prečo nekritizujete?
Btw, na 180-ke momentálne aký typ vozidiel premáva?
Valec