Čo sem pletieš to, čo bolo pred dvoma rokmi? Navyše, neviem, či si dobre pamätáš, aká tam bola situácia. Ono by možno aj bola využívanejšia v úseku Molecova-Nový most, keby sa do nej na DD zmestil, keďže tie spoje chodili päť minút po plných 32 a 10 po 33. Takto polovica vystúpila na Molecovej, ďalej išla poloprázdna. Navyše, chceš poprieť, že 133 a električky chodia v SÚČASNOSTI plné? Ešte by som ťa pekne poprosil, aby si mi našiel príspevok, v ktorom hovorím, že treba posilniť 133 na 6 minút a kde hovorím, že sa nemajú preferovať tbusy.
Je ale zaujimave, ze pokial robili 133ku trolejbusy pod Novy most, tak s tym necestovalo take kvantum ludi a nikomu to ani nechybalo v popoludnajsej spicke, nakoniec sa ta linka zrusila. Potom prisiel Zahradnik, spravil z toho expreslinku pomaly dobre ze nie do kancelarii na Olejkarskej a zrazu aka super linka, 12min interval je malo, dajme rovno 6 minut. Naco sa potom ale stavala ta trolejbusova trat na DD, ked tam tie trofle chodia prazdne v spicke?
A pokial si dobre pamatam, tak uz v casoch liniek 44 a 62 bol pokus o linku z DD pod Novy most, ale ani ten sa neuchytil.
PS: Suhlasim s nazorom, ze je treba nejakym sposobom trolejovo spojit DD so zvyskom siete, nechapem dodnes, preco sa to rovno neurobilo pocas reko Mlynskej doliny.
Ja si napríklad spomínam, ako často chodievala L29. A práve to je to smutné, že teraz chodí L28 až do DNV a ten interval sa oproti tomu keď chodila L29 a len po Devín príliš nezmenil. A to,že chodí poobede L28 aj L29 je aj tak irelevantné, pretože L29 chodí 5 minút pred L28. Súhlasím s frenkym, že nejaké posilnenie by sa zišlo. Napríklad niektoré večerné spoje od Eurovey sú plné už pri Malej scéne (aj to len preto, lebo už nechodí slávna L133).
Na linke v úseku Karlova Ves - Šafárikovo nám. by si s dvoma súpravami vyčaroval prinajlepšom 30 minútový interval. To ti je jasné, že? A ešte raz to skúsim, 133 chodia plné, 4/12 chodia plné. Vyplýva z toho asi to, že pravdepodobne veľa ľudí cestuje do mesta, alebo chce prestúpiť na 50/70/82/88/91/191/78/95... Takže asi dosť ľudí cestuje pod most, resp. ďalej... Iste, môžeš im spojenie zrušiť, aby si upokojil svoje antidlhodielske chute, ale nečakaj, že ti niekto bude cestovať MHD. To je ako keby som povedal, že zrušte 95, lebo však v Petržalke už chodí 93.
a všetci z Molecky idú práve(!) pod Nový most, však? to mi pripadá, ako lolo kedysi tvrdil, že všetci budú jazdiť na Nivy
okrem toho je úplne jedno "koľko" liniek ide ale dôležitý je interval. takže - je problém vybrať dve elinové súpravy na "otočku" Šafko-Karlovka? je to lacnejšie či drahšie ako ťahať nezmyselnú 133? je problém stiahnuť 1-tku z tunela k Dunaju? a keď podľa teba všetci idú pod most - je problém skrátiť 133 po most? veď spod mosta sa dostaneš na 1 prestup 50/70/28 na MSc i ku EV
ad2/ok, tak čo takto dať tie vozy na nejakú úplne inú linku...?
Ale je ti jasne, ze 28cka chodi az do DNV, ano? Tym padom porovnanie byvalej 29 a terajsej 28cky je uplne scestne. By si sa cudoval, ale 28cka by si zasluzila lepsi interval.
Konečne sa tu dakto zastáva 133?
Bez 133 si to fakt neviem predstaviť však okrem 1tky sú všetky eliny narvaté. A tiež každý si tu predstavuje 133 tak, že sa v nej vezie 5 ľudí. Prd však ja musím ísť ráno hore na konečnú aby som sa zmestil (Kto neverí tak nech sa zvezie 7:04, 7:10 alebo 7:16 z Kuklovskej)
Nehovoriac o tom, že navrhuješ to, aby na 33 pod trolejovým vedením premávali vybrané poradia autobusy ? To hádam ani nepotrebuje komentár. Čiže vyložíš na Molecovej z autobusu na trolejbusovej linke balík ľudí, ktorý sa následne nedostane do električky, ale hlavne, že zrušíš 133. Ďakujem pekne, ďalší deň idem autom. ?
Skúsim ešte raz. Problémom je, že by nestačili ani trolejbusy a ani električky. So zvyškom povedzme že súhlasím, ale vyriešil by si len polovicu problému. K tým 15Tr - tiež sa ti zdá, že sú nejaké nazvyš?
? spomínaš si ako často kedysi premávala L29 z Devína pod Nový most? V špičke 3x za hodinu a mimo nej 2x, dnes tam máš 28 so 4x/h v rannej špičke, 2x/h v sedle a cez víkend a poobede 3x/h + 29 1x/h počas pracovných dní od rána do večera, tak neviem čo chceš ešte posilňovať.
+Re #156748 Petto: A to je problém, že je málo trolejbusov na L33? Tak niektoré poradia bude robiť a-bus a niektoré t-bus, alebo sa dotiahne skoro ráno o 4 jedna 15Tr a tá tam odmaká službu do 21 a je to vybavené. Najideálnejšie by bolo keby :
1) dobudovanie trolejí v úseku od obratiska cez Botanickú a Mlynskú dolinu na Patrónku a potom trolejová stopa, ktorá by umožňovala odbočenie na Predstaničnom námestí v smere Pražská - Hl.st.
2. nakúpiť potrebný počet kĺbových trolejbusov na L32+33 a zaviesť interval 3/5/3-4//6-7, L32 by zachádzala k Hl.st. v intervaloch 12/15/15//20, tak by sa pomohlo aj víkendovej premávke na L32 a aj Kramárom, kde by už definitívne stačili sóla na L212.
Aha, čiže zobrať vozy zo súbehovej 133 a dať ich na rovnako s električkou súbehovú 28. Múdro. A ešte by ma zaujímalo, na aký interval by si ju chcel posilniť. 12 minút, 10? To, že by chodila väčšiu časť trasy prázdna, to je vedľajšie, že?
to netvrdím, ale je otázka, či nie je jednoduchšie a hlavne lacnejšie spraviť 1-2 elinové súpravy po trase KV-Šafko navyše ako mať linku odvšadiaľvšade kopírujúcu už existujúce trasy v prestupnom systéme... a z ušetrených busov napr. posilniť 28čku...
kecho