Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLadimír #15675:
jasneee, ja viem, ze to uz existuje. v prahe nocne eliny, vo viedny nocaky s N-kom... ja som len prekvapeny, ze to tu niekto nadhodil... osobne som o tom v tichosti premyslal uz davnejsie, ale nikdy mi v spravnom momente nenapadlo to tu zacat rozoberat.

a vobec, len ci by ten tvoj cestujuci za vyhliadkovu jazdu mestom bol vdacny... 😉
Reply on: hroch #15673:
Ale veď ja a Si len uvažujeme nad pražským modelom v bratislavskej praxi! Také veci už dávno fungujú.
Andyho nápad zasa v minulosti existoval v Košiciach. Pred číslo dennej linky vsúsvali písmeno X a nočný variant mal mierne odlišnú trasu od denného.
Ale možno by sa dalo spraviť linky aj tak, že by stačilo dať do CP značku. Veď na takej e-2 by cestujúci prehliadnutím značky o žiadnu zastávku neprišiel, len by si obzrel nočné centrum mesta 🙂
Reply on: Vladimír #15672:
heh a uz sme sa dopracovali k niecomu ako som pouzil - N200 (povodne to malo byt N201 ale kedze sa to ponasa viac na 202ku a este predlzenu, tak som tomu dal aj nove cislo:-))
Reply on: Andy #15670:
suhlasim, znacky v CP robia chaosy. ale to uz potom mozes tie linky nacislovat nanovo, ked budu mat odlisne trasy...

mimochodom, ten prejazd cez centrum sa mi zda byt dobry napad...

to krizenie t-vedeni pri SAV si viem predstavit celkom dobre... potom, co som videl kablovy chaos na hrobonovej, verim, ze sa da spravit AKEKOLVEK krizenie vedeni 🙂

Vladimir ("#15659"): nemyslim si, ze skratit 501 len z DNV do dubravky je dobry napad... 501 totiz obsluhuje aj patronku a lamac... aj ked - prave som si kukol mapu a tam jazdi predsa 505, takze by sa to aj celkom dalo. pocuj, chlape, tvoje napady vobec nie su zle.

a vobec, suhlasim s nazorom, ze v noci by mali jazdit nocne eliny a busy by mali byt iba doplnkom. ak by to aj nejazdilo kazdu pol hodinu ale kazdu hodinu, bola by to vyhra.
Reply on: Andy #15670:
No s tými N-kami pred číslom to nie je zlý nápad.
Reply on: Neopl@n #15650:
Odpoved je jednoducha: Linky 501-517 vznikli v roku 1995, a vtedy este existovala vacsina liniek v rozmedzi linky 101-117-...
Ja by som to riesil tak, ze keby mala linka tu istu trasu, tak by mala rovnake cislo a keby mala odlisnu trasu, tak by mala N pred cislom, napr. N2, N8, N201 atd.. Lebo znacky v CP robia iba chaos..
Reply on: si #15662:
Ja s premávkou denných E liniek v noci súhlasím, len si zober, že niektoré z nich by museli mať v noci upravenú trasu. Napr. sa mi zdá veľkým luxusom, aby e-2 šla v noci priamo zo stanice na Vajnorskú. Považujem za nutnosť aby zachádzala v trase ...Starohorská - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Vajnorská..., aby zachytila centrum (e-8 to isté). A tu sa už vynára otázky, či by cestujúci neprijal radšej dennú e-2 a nočnú e-514 ako e-2 s odlišnou trasou cez deň a odlišnou v noci. I keď, uznávam, aj to by šlo, že v CP e-2 a e-8 by sa nočné spoje značkovali s poznámkou "zachádza cez Námestie SNP".
Reply on: si #15665:
Tak ano, ale zo stanice by si musel ako vodic prehodit dve vyhybky, to by bolo nieco ako na Hodzovom a navyse by to bolo napchate na malom kusku vsetko... Ale dalo by sa...
Reply on: Andy #15666:
Myslim ze ked sa odvezies vecernou 201ckou, 202kou a 208kou a budes sledovat kolko ludi odkial a kam ide, vyde ti jasne ze tahat to mierovej nie je az tak nutne 🙂
Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije 🙂
Reply on: Andy #15664:
pri sucasnych radiom ovladanych vyhybkach a snahe by som v tom problem nevidel... ak ale to druhe chyba...
Problem je v tom, ze neviem si uplne predstavit, akoby to vedenie tam islo, lebo zo stanice by si mohol odbocit na Prazsku(201-dojazd, prip. T-32ka na Dlhe diely) a Stefanikovu(T-510), a z Predstanicneho minimalne na prazku(204, 209). To by sa zle robilo, lebo by to bolo vseljak prekrizene...
Reply on: Andy #15661:
Tak potom to vidím s t-510 veľmi čierne 😞
Reply on: Andy #15660:
no ja osobne by som napriklad gagarinku z jedneho hladiska - lepsia cesta, novsie trolejove vedenie = rychlejsie cestovanie

Re #15659 Vladimír: no ja by som linky 1, 2, 3, 8 ani neprecislovaval a iba ich nechal premavat aj v noci s vyriedenym intervalom (a zrusenim prislusnych busovych nocakov), takze s tym co vravis (trasa) iba suhlasim :-))
Reply on: Vladimír #15659:
Pochybujem, ze vrbusti niekedy vobec spojazdnia usek Hl. stanica - SAV, a nie to este SAV - Stefanikova... 🙂
Reply on: si #15657:
Ano, mas pravdu 3 vyhybky, plus 1 vymenit. Ale cez Gagarinku by to nedali, lebo by sa potom stazovali obyvatelia prievozu.. Predsa ked niekto ide v noci domov, tak je mu lepsie ked prejde kratsiu vzdialenost. V noci nechodi ani 86ka.. A ti co byvaju medzi Ruzinovskou a Gagarinovou, tak maju aj 511ku na Ruzinovskej..
Reply on: Andy #15656:
Veď keby tí vaši vrbusti sprejazdnili smer Hlavná stanica - SAV - Štefánikova, tak by už mohli prepojiť aj Mierovú s Popradskou, no nie? 😉

Re #15657 si: Heh... A nočná e-504 v trase dnešnej dennej e-1 by sa Ti nepáčila? 🙂 Na ňu by mohla na Molecovej striedavo naväzovať zlúčená a-502+503 Kuklovská - Molecova - Devín a Pri kríži by na ňu čakala a-501 🙂
Reply on: RAF #15655:
I think, the route of line 203 is very nice or interesting could be a short section of routes of tram lines 5 and 9 in tunnel... I can´t remember more atractions now.
Reply on: Andy #15656:
vyhybky by boli treba minimalne 3 ak to dobre ratam... (ale to by sa pri tej uprave na predstanicnom a SAVke stratilo 🙂 (alebo by to behalo tade kadial dnesne linky 201 a 202, su to paralelne ulice nedaleko od seba vzdialene, pesia dostupnost je v pohode...)

Re #15653 Vladimír: chyba mi tu este elektrickova linka do karlovej vsi a dubravky (1) 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.