Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije
Problem je v tom, ze neviem si uplne predstavit, akoby to vedenie tam islo, lebo zo stanice by si mohol odbocit na Prazsku(201-dojazd, prip. T-32ka na Dlhe diely) a Stefanikovu(T-510), a z Predstanicneho minimalne na prazku(204, 209). To by sa zle robilo, lebo by to bolo vseljak prekrizene...
no ja osobne by som napriklad gagarinku z jedneho hladiska - lepsia cesta, novsie trolejove vedenie = rychlejsie cestovanie
Re #15659 Vladimír: no ja by som linky 1, 2, 3, 8 ani neprecislovaval a iba ich nechal premavat aj v noci s vyriedenym intervalom (a zrusenim prislusnych busovych nocakov), takze s tym co vravis (trasa) iba suhlasim :-))
Ano, mas pravdu 3 vyhybky, plus 1 vymenit. Ale cez Gagarinku by to nedali, lebo by sa potom stazovali obyvatelia prievozu.. Predsa ked niekto ide v noci domov, tak je mu lepsie ked prejde kratsiu vzdialenost. V noci nechodi ani 86ka.. A ti co byvaju medzi Ruzinovskou a Gagarinovou, tak maju aj 511ku na Ruzinovskej..
Veď keby tí vaši vrbusti sprejazdnili smer Hlavná stanica - SAV - Štefánikova, tak by už mohli prepojiť aj Mierovú s Popradskou, no nie?
Re #15657 si: Heh... A nočná e-504 v trase dnešnej dennej e-1 by sa Ti nepáčila? Na ňu by mohla na Molecovej striedavo naväzovať zlúčená a-502+503 Kuklovská - Molecova - Devín a Pri kríži by na ňu čakala a-501
I think, the route of line 203 is very nice or interesting could be a short section of routes of tram lines 5 and 9 in tunnel... I can´t remember more atractions now.
vyhybky by boli treba minimalne 3 ak to dobre ratam... (ale to by sa pri tej uprave na predstanicnom a SAVke stratilo (alebo by to behalo tade kadial dnesne linky 201 a 202, su to paralelne ulice nedaleko od seba vzdialene, pesia dostupnost je v pohode...)
Re #15653 Vladimír: chyba mi tu este elektrickova linka do karlovej vsi a dubravky (1)
Este k tej linke 510: Musis zmenit trsu od Hranicnej po Cintorin Ruzinov, lebo z Mierovej sa neda bez rucneho prehodenia palic ist na Dolne hony. Musis ist po Gagarinovej... Alebo zozen dve vyhybky a dame vrbustom nech namontuju
Thanks Vladimir, I've printed off all I need, just wondered if there was any places or routes that I should not miss...or maybe there is some I should miss!! Richard
O.K., popusťme uzdu fantázii (zatiaľ hovorím len o NOČNEJ doprave). Zatiaľ buďme skromní, výprava sa nenavyšuje - tzn. všetky zmeny = vozidlo za vozidlo:
I. ETAPA
1. Zmena a-510 na t-510 a zároveň úprava trasy: ...Popradská - Vrakunská - Hradská - Kazanská - Dvojkrížna - Čiližská.
2. Zmena trasy a-512: ...Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice.
II. ETAPA
1. Zmena a-511 na e-511 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Miletičova - Záhradnícka - Ružinovská - Astronomická a späť.
2. Zmena a-514 na e-514 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť
3. Zmena trasy a-512 na: Vajnory - Roľnícka - Cesta na Senec - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor - Bojnická - Rožňavská - Rádiová - Bulharská - Galvaniho - Ivanská cesta - Vrakunská cesta - Astronomická - Vrakunská cesta - Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice a späť
a-512 by striedavo naväzovala raz na e-511 na Astronomickej pre jazdu smerom na Dolné Hony a Pod. Bikupice a raz na e-514 na Jurajovom dvore pre smer Vajnory. Tzn. Biskupice a Vajnory by mali polovičný počet spojov ako ružinovská a vajnorská riadiála obsluhovaná električkou.
Ja by som mal snahu nechat premavat cast dennych liniek aj ako nocne, ako stvorene su na to napriklad linky 1, 2, 3, 8 ale aj niektore autobusove linky (napriklad 93).
Stalo by to zato pospekulovat nad tym, ale ono to nie je zas az tak uplne jednoduche (najma ak sa snazis nechat elektricku trakciu vsade kde sa to len da), pretoze nasledne treba vymysliet prestupovu linku do Vajnor a pod. (co vsak ak by bol na tych hlavnych linkch v noci interval 30 minut, tak na tych koncoch by sa dalo v pohode s jednym vozidlom spravit pripoj ku kazdemu druhemu spoju a kvalita verejnej dopravy v noci by tym vyrazne vzrastla)
[a pravdepodobne by sa aj zlepsil zivot v starom meste, zvysili prijmy a nasledne odvadzane dane podnikov...]
prave ma napadla uplna *****ina, ale ajtak mi to neda spat? preco v BA niesu linky 200 a 500, to sa boja z dpb tych dvoch nul?
Inac, ja by som zaviedol take nocaky 101-118(a-linky 1-18 niesu, takze nemozu byt aj posilove)... naco ist az do 500viek?
N200 preto, lebo to vzniklo zlucenim/skombinovanim liniek 201 a 202 (povodny zamer bola nocna linka 201, ale ta s vynimkou konecnej = prestupneho uzla nema v noci velmi zaujimavu trasu, preto vzniklo taketo skombinovanie a oznacenie...) co sa tras sucasnych liniek tyka, tak tie si vystihol vcelku dobre, zeby sa jednalo iba o prehodenie konecnych. Ale aj vzhladom na to, ze mnou navrhovana linka by premavala uz od 21:00 by asi nebolo uplne vhodne ju zaradit medzi nocne linky, lebo to by sa to tu potom za chvilu zvrhlo na to, zeby vsetko koncilo uz o 21:00 a ostali by iba nocne linky...
Nočná trolejbusová linka v tejto trase ma napadlo už dávno. Je to pekná predstava. I keď je to absolútne nepodstatné - prečo číslo N200? Prečo nie 510?
L510 by bola trolejbusová a 512 autobusová s tým, že vo východnej časti mesta by si prehodili konečné. L510 by šla na Čiližskú a L512 na ŽST Podunajské Biskupice.
"Ale ako to vyzera s elektrickami ??? Tie treba tiez nizkopodlazne a hlavne NOVE ako sol ! Alebo budeme dalsich 10-20 rokov jazdit na tom co denne vypravuju z Juraku, pripadne z Krasnan ???? To hadam nie ! treba nakup MINIMALNE 80 kusov nizkopodlaznych elektriciek."
Sme radi, že sa kupuje aspoň tých pár trolejbusov a autobusov a ty chceš kupovať NP eliny?! Vieš že podľa dĺžky od 20 do 42 metrov stoja eliny na oba rozchody (Siemens Combino)od 60 do 120 mil. Len keby si zobral tie najmenšie tak ťa tých tvojich 80 kusov výjde na 4,8mld. Tak sa nestrapňuj ty ak nemáš pojem o cenách a finančnej situácií mesta. No možno si jeden z tých, ktorý zadĺžia a potom do nútenej správy. (Ako KE a BB) O fungovaní mesta nevieš absolutne nič.
A čo sa zmeny rozchodu týka, to isté. Nemáš pojem o akú investičnú akciu by išlo. Ono netreba len zmeniť rozchod, ale aj vymeniť podvozky na T3, T6 a K2 a to tiež nie je lacná záležitosť. No a neviem kto by tie podvozky vyrobil. DPB sa nemôže len tak rozhodnúť od zajtra meníme rozchod. O veľkých investičných akciách v DPB rozhoduje magistrát, ktorý musí nájsť financie. Treba požiadať o štátnu podporu (ak by si to nespravil si blbec najväčšieho kalibru) to trvá nejaký čas, vybrať dodávateľov, odsúhlasenie úveru, etc. etc. Nevieš o čom je reč, nevieš o aký proces ide. A okrem toho do roku 2007 je odsúhlasená koncepcia a tá zatiaľ platí. V nej sa nehovorí o žiadnych nových elinách ani zmene rozchodu. Len reko takmer 100 elín. Uvidíme čo prinesie čas, ale pochybujem, že sa niečo zmení. Aj keď malá šanca by tu bola. Skús porozmýšlať ako by sa to dalo a napíš. Nech zistíme či aspoň dokážeš nájsť riešenia k svojím ideám.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy