Reply on: Trolleybus #156286:
Nuž to by bolo rentabilné iba v prípade, že by železničná trať šla z Trnavy priamo, t.j. žiadne vybočenie za Báhoňom smerom na Šenkvice a Pezinok, ale rovno okolo Svätého Martina a Chorvátského Grobu s vyústením do ŽST Vajnory. V takomto prípade by malo zmysel vybudovať nejakú električku BA - Sv. Jur - Pezinok - Modra
no.ev.di.
Re #156273 ivanbuto: Viem si na tom moste predstaviť trávnik a na ňom živý plot, ktorý by oddeľoval pešiu časť od električkovej trate. Pamätám si, že bola aj jedna vizualizácia, kde boli nad každým pilierom také výklenky s lavičkami pre oddych, to bolo pekné celkom aj tak archaicky to vyzeralo. Takže zeleň tam môže byť, ale nejaké stromy, tak to je kravina, lebo strom potrebuje nemálo priestoru na korene a tie vedia si preraziť cestu aj cez stavebné materiály (viď. chodníky). Čo sa týka sochy, tak patrí tam aj ten Svätopluk. Ja s tým problém nemám nejak, myslím, že to riešia hlavne tí čo nemajú čo na práci a denno denne sa odbavujú na takýchto kravinách. Čo sa týka kombinácie most+sochy, tak mám obavy, že síce by most mal podľa pani V. krásny starobylý vzhľad, určite by nejaký z jej ľudí, alebo odborníkov ako ona prezentovala a vychvaľovala sa, by to sprznil nejakou surrealistickou sračkou, ktorá by sa hodila skôr do Star Treku než na Starý most.