Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #155629:
50ke by v niektorych casoch neuskodilo ani pridanie Solarisov bez predlzenia intervalu.

Ale hlavne si myslim, ze Solaris by to nevytocil.
Reply on: no.ev.di. #155629:
50-ka je dobra tak, ako je teraz, teda s hustym intervalom.
Reply on: Marek1978 #155630:
a samozrejme aj na 96 ked tam nie je tolko sorov.
Reply on: no.ev.di. #155629:
aj na 87
Reply on: Valec #155626:
teraz sú teda Solarisy na 32,88 a 133? Radšej ich mohli magori dať na L50 a predĺžiť trochu interval na 7-8/10/7-8//12
Reply on: Valec #155626:
tú novinku som veru nevidel a ani nenašiel...
Reply on: no.ev.di. #155625:
Cez tyzden minim.3ks+MBCC a cez vikend som tam videl uz aj 4 sorky+MBCC.
Reply on: TeBeCe #155619:
Možno, lebo ja používam kartu DPB z roku 2004 (ale kupujem cez net, takže mi ju nemá kto skontrolovať) a kartu SL z roku 1999. Obe fungujú bez problémov.

Re #155623 no.ev.di.: Nemusíš si byť istý, jazdia tam 2 SORy (bolo to aj v novinke), inak tam stretávam len Solarisy (ale zasa pravdu povediac, moc často tým necestujem).
Reply on: Marek1978 #155624:
nuž asi je ich tam viac, či nie?
Reply on: no.ev.di. #155623:
Nie, jazdili tam uz cez prazdniny. Bolo to tu aj spominane, ze budu v zadeleni 2-3 sorky na linke 96.
Reply on: Marek1978 #155622:
Trnávkovské SORky na 96 od zaradenia do premávky? Tým si tak istý niesom, skôr by som povedal, že to začalo nejak v septembri.
Reply on: no.ev.di. #155621:
Ale ved tie sorky tam jazdia uz od zaradenia do premavky ?
P.S.: Nenastala náhodou zmena aj v tom, že na L96 cez pracovné dni jazdia kĺbové SORky? Nejak síce nestretávam L96 často, ale cez pracovné dni som tam v poslednom čase nevidel iný voz ako SOR NB 18, iba cez víkendy som tam narazil na Solaris.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8642

Chcem dodať k L20 a 22, že na nich bol interval v rannej špičke predĺžený na 12min práve z dôvodu, že boli na ne nasadzované autobusy SOR 10.5BN, kedy prvý krát DPB aj priznal, že tieto autobusy nemajú štandardnú kapacitu 12m vozidiel a pristúpil na skrátenie intervalu. Po čase však na L20 a 22 začal nasadzovať klasické 12m vozidlá, čím šla kapacita hore. To už či tam 10.5BN postačujú neviem posúdiť. Ak niekto vie, nech napíše ?
Reply on: Valec #155617:
no napr. ja som si musel minuly rok kartu vymenit, lebo uz sa vraj nedala predlzit. a to mohla mat tych 5 rokov a jej stav bol skoro ako nova ? ale nebola to karta vydana DPB ale univerzitou, tak mozno v tom bol problem...
K aktuálnej novinke. Veľká vďaka za výmenu vozidiel na linkách 65 a 67, hneď sa o niečo lepšie cestuje, len keby tá #3529 tak strašne neskákala. ?
Reply on: jkt #155612:
Nie, ak je karta v dobrej kondícii, na predajnom mieste ti jej platnosť automaticky predĺžia (dokonca si to ani pýtať nemusíš). Tá platnosť, ale to sa mi len marí, tak to ber s rezervou, je len jej garantovanou životnosťou.
Reply on: Papyr #155611:
záleží od toho či to má úplne hladký povrch alebo sa to zvykne nacapiť a zadrhnúť, lebo jak si dáš latex na telo, tak to nejde ľahko dole.
Reply on: Ike #155596:
Návrh možno zaujímavý čo sa týka organizácie priecestí cez E trať, ale narážajúci na fundamentálny problém, ktorý ho nekompromisne stavia do roviny utópie: Vieš si predstaviť cestujúcich o paličke, prípadne mamičky s kočíkmi, ako pobehujú niekoľko desiatok metrov po nástupišti do tretieho či štvrtého vozidla v poradí? Ja veru nie...
Nech je prestupný terminál akokoľvek veľký či frekventovaný, vždy platí princíp, že na jednom nástupišti (peróne) stoja vždy max. 2 vozidlá súčasne (prípadné ďalšie poslušne čakajú zatvorené pred zastávkou, kým ju tie predchádzajúce opustia). Akýkoľvek väčší počet súčasne stojacich vozidiel by bol nerealizovateľný ako z pohľadu praktického (chaotické pobiehanie po peróne za účelom zistenia, či náhodou ten voz o 2-3 vpredu/vzadu nie je ten môj, a zároveň systematická diskriminácia menej pohyblivých v tomto procese) tak aj z pohľadu predpisového - to, že je v predpise zakotvené státie max. 2 vozov v zastávke naraz, má svoj hlboký praktický význam práve pre toto a neverím, že by bol niekto až taký hlupák, aby to z predpisu (a tušímže aj zo zákona) vyškrtol.
Takže záver - predlžovanie jestvujúcej zastávky nemá žiaden význam (kým majú naše súpravy dĺžku max. cca 30 m), pretože tým ničomu nepomôžeš. Vytvorením viacerých perónov (nástupíšť) aby sa tam toho vošlo viac, tiež ničomu nepomôžeš, lebo zasa donútiš ľudí húfne behať medzi perónmi podobne ako dnes namiesto dosiahnutia prestupu na hrane.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.