Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Trolleybus #155131:

1) EU plati len naklady na zavedenie linky, nie prevadzku.

2) To ze su to prostriedky EU je akoze dovod aby sme ich rozhadzovali? Uvedomujes si, ze ide o nase (tvoje, moje) peniaze?
Reply on: 810zssk #155130:
EZ predsa, lebo by sa nespravil projekt na autobusovú, ale vlakovú linku do Rajky, to dá logiku. Ta ne.
Reply on: Trolleybus #155123:
A kto to zaplati?
Reply on: intony #155128:
Však ked máme taký inteligentný "takt" ZSSK, škoda o tom polemizovať.
Reply on: ufo #155124:
Vsak suhlasim, ale pre 2 rokmi sa od Malaciek cakalo vacsinou 10 min., od Bratislavy 5 min., a po novom od Bratislavy, odkial cestuje viac ludi, kazdy druhy "pripoj" 15 min.?
Reply on: Mike #155110:
To si ma teda fest sklamal.
Reply on: frenky #155106:
To isté, ako keď sa pokazí bzučiak.
Reply on: ufo #155100:
Neočakávane ? ? ?? Tak zhýralý podnik ako OeBB Personenverkehr sa aj v socialistickej Európe ťažko hľadá...
Reply on: Peon #155111:
AT by malo byť Austria, ale systém, prečo to niekde je a niekde nie - asi kvôli tomu, že je to len pracovná verzia alebo je to tak v zone nahodené.
Trate 100 a 101 sú len výcuc a chýba tam ďaleko viac zástavok ako len Kledering či Grillgasse.

Re #155119 intony: VÚC to platí, môže to ovplyvniť, ale práve oni tam zvykli požadovať prípoje aj od Malaciek na Záhorskú.
Reply on: 810zssk #155112:
Je to rýchlejšie a keby išiel vlak v úseku Rajka -Řusovce - Petražlka , tak má len 3 stanice a v Petržke je zabezpečený prestup na MHD.
Reply on: zakaznik #155121:
o tom ako by to šlo, keby sa chcelo. 🙂
Reply on: Mike #155110:
Šak jasné, že ak chceš, tak nájdeš milión päť pseudodôvodov, prečo satonedá. Ale Zlošuk zrejme diskutuje ?
Reply on: intony #155119:
to je sila.
Reply on: mrcheef #155072:
Re #155072 mrcheef:
V ramci zlepsovania nadvaznosti si ludia v sukafone v Zohore oproti trom rokom, kedy trval prestup 3 min., od decembra pockaju 16 min. (!!!) kym sa vobec pohne z miesta.
A diera v rannej spicke sa zvysi na 2 hod. 13 min.

BID?!?!?!
Reply on: Peon #155111:
ja som sa tiež v prvý moment zhrozil, že sa cesta predĺži, no potom som si uvedomil - stadlau - u2 - komfortný prestup na u-bahn priamo do centra /uni /wu.
Skôr si myslím, že týmto zrušia časť vlakov (S80, resp. os do Marchegu)
Reply on: Martin Fundárek #155116:
svetlo by mohlo blikať, aby "udrelo" do očí...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ivanbuto #155115:
Ešte by sa to dalo riešiť aj tak, že vodič by si mohol zvuk vypnúť, ak by mu stačil svetelný signál. Negatívne na tom by bolo, že by to mohol zabudnúť zapnúť, keď by sa zmenili svetelné podmienky.
Reply on: Ike #155109:
Presne, dá sa to vyriešiť aj inteligentne, jemné zvukové + svetelné znamenie pre vodiča, s tým, že zvuk sa ozve iba raz, potom zostane svietiť kontrolka.
Osobne som za zastávky na znamenie tam, kde je to vhodné, vďačný - napr. na Mudroňovej. Či už z pohľadu vodiča alebo cestujúceho.
Reply on: Mike #155110:
Aha, takze ine cesty, ini ludia, ina vekova a vzedalonostna struktura, atd. maju vplyv na to ci pocut/vidiet, ze niekto dal znamenie? To snad nemyslis vazne...
Reply on: Ike #155109:
Spravil by som to nejak takto:
- Nejaky kratky, nie velmi neprijmeny zvuk, ktory by zaznel iba raz medzi dvoma zastavkami (neopakoval by sa do najblizsieho otvorenia dveri)
- Svetielko, pripadne vozy co maju displej na palubovke by tam mali info o znameni

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.