Vsak suhlasim, ale pre 2 rokmi sa od Malaciek cakalo vacsinou 10 min., od Bratislavy 5 min., a po novom od Bratislavy, odkial cestuje viac ludi, kazdy druhy "pripoj" 15 min.?
AT by malo byť Austria, ale systém, prečo to niekde je a niekde nie - asi kvôli tomu, že je to len pracovná verzia alebo je to tak v zone nahodené.
Trate 100 a 101 sú len výcuc a chýba tam ďaleko viac zástavok ako len Kledering či Grillgasse.
Re #155119 intony: VÚC to platí, môže to ovplyvniť, ale práve oni tam zvykli požadovať prípoje aj od Malaciek na Záhorskú.
Re #155072 mrcheef:
V ramci zlepsovania nadvaznosti si ludia v sukafone v Zohore oproti trom rokom, kedy trval prestup 3 min., od decembra pockaju 16 min. (!!!) kym sa vobec pohne z miesta.
A diera v rannej spicke sa zvysi na 2 hod. 13 min.
ja som sa tiež v prvý moment zhrozil, že sa cesta predĺži, no potom som si uvedomil - stadlau - u2 - komfortný prestup na u-bahn priamo do centra /uni /wu.
Skôr si myslím, že týmto zrušia časť vlakov (S80, resp. os do Marchegu)
Ešte by sa to dalo riešiť aj tak, že vodič by si mohol zvuk vypnúť, ak by mu stačil svetelný signál. Negatívne na tom by bolo, že by to mohol zabudnúť zapnúť, keď by sa zmenili svetelné podmienky.
Presne, dá sa to vyriešiť aj inteligentne, jemné zvukové + svetelné znamenie pre vodiča, s tým, že zvuk sa ozve iba raz, potom zostane svietiť kontrolka.
Osobne som za zastávky na znamenie tam, kde je to vhodné, vďačný - napr. na Mudroňovej. Či už z pohľadu vodiča alebo cestujúceho.
Aha, takze ine cesty, ini ludia, ina vekova a vzedalonostna struktura, atd. maju vplyv na to ci pocut/vidiet, ze niekto dal znamenie? To snad nemyslis vazne...
Spravil by som to nejak takto:
- Nejaky kratky, nie velmi neprijmeny zvuk, ktory by zaznel iba raz medzi dvoma zastavkami (neopakoval by sa do najblizsieho otvorenia dveri)
- Svetielko, pripadne vozy co maju displej na palubovke by tam mali info o znameni
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk