m@rtin: Dovolím si Ťa upozorniť, že podľa ekonomickej námestníčky DPMP stál systém časových CL prostredníctvom čipových kariet v Prešove menej ako zavedenie kĺzavej doby platnosti časových CL v roku 1993. Zavedenie kariet nebolo len výdavkom, ale súčasne obranou DPMP pred falšovateľským úsilím časti cestujúcich. Keďže DPB má karty od tej istej formy, myslím, že uvedené platí aj pre Bratislavu.
Skrátka, zavedenie IČK nie je až také drahé, ako sa to zdá.
Skrátka, zavedenie IČK nie je až také drahé, ako sa to zdá.
J
Máš pravdu v DPB chýba ochota. Zato, že je sprostý systém prerozdelenia daní, za to BA trpí, ale viac ochoty by nezaškodilo. Ale nie je pravda, že niektoré veci nestoja nič, možno okrem toho úsmevu a doplnkového predaja u vodičv, ale aj čistá elina stojí svoje prachy- saponát, voda, človek. No tvrdiť, že DPMK ide cestou zrušeniael ektričiek, to sa mi nezdá, že až takú výziu by mali.
Zavedenie čípových kariet je dobrá vec, hlavne keď si pomyslím, že už nebudem musieť chodiť do predajní, ale dám len trvalý príkaz a časový lístok, nabehne včas a ani si to neuvedomím. Vyhnem sa tým zbytočným pokutám z dôvodu zabudnutia. To je veľmodobrá vec z pohľadu cestujúceho. Aj keď tú čipovú si musí zaplatiť (160,-) noto by DPB nezvládol, keby to malo ísť z jeho zdrojov. Keď si pamätám, ako som každý mesiac chodil na poštu platiť účty a teraz,.. Už si ani nepamätám kedy som bol naposledy na pošte. To musíš uznať, že vtom DPB urobil krok vpred.
si: skôr si myslím aby chronometráž bola spravená tak aby mohol mať normálny rozjazd, max rýchlosť 50km/hod a norm. brzdenie. No a samozrejme meškanie minúta snáď ani nie je meškanie. Ak by sa stalo také niečo ako včera či predvčerom, tak to sa dá hlásením vo vozidle ospravedlniť, niečo ako vážení cestujúci ospravedlňujeme sa za meškanie z dôvodu dopravnej zápchy, alebo tak nejak, no to by nám vozy museli hlásiť Každú linku treba robiť individuálne, nie že sa zoberú medzizástavkové vzdialenosti,priemerná rýchlosť a máme chronometráž. Mám pocit, že takto to robili