m@rtin: Dovolím si Ťa upozorniť, že podľa ekonomickej námestníčky DPMP stál systém časových CL prostredníctvom čipových kariet v Prešove menej ako zavedenie kĺzavej doby platnosti časových CL v roku 1993. Zavedenie kariet nebolo len výdavkom, ale súčasne obranou DPMP pred falšovateľským úsilím časti cestujúcich. Keďže DPB má karty od tej istej formy, myslím, že uvedené platí aj pre Bratislavu.
Skrátka, zavedenie IČK nie je až také drahé, ako sa to zdá.
Skrátka, zavedenie IČK nie je až také drahé, ako sa to zdá.
J
Ale mne tu pred oknom jazdí 94 s jedným vodičom čo zastavuje 3m od obrubníka, včera vystupoval cestujúci s obmedzenou schopnosťou pohybu a on zvonil ako sprostý a nakoniec ho privrel do dverí. A chystám sa ho bonznúť, taký vodič musí minimálne prísť o prémie.
Myslím si, že nejsť skôr ako máš je spríjemnenie jazdy. Zase na druhej strane viezol som sa s tebou a jazda s tebou bola príjemná. Elinou netrhalo, tak ako to veľa vodičov robí, cez výhybky pomaly atď. atď. Ale si predstav že niekto príde na zastávku presne a ty už si odišiel, musí čakať, vži sa do situácie toho cestujúceho.
Áno, keby som mal tu moc tak za náskok ti strhnem prémie, všetkým vodičom a keby som mal tu moc tak toho výpravcu vyhodím. A keby som mal tu moc tak chronometráže sa robia nanovo v spolupráci s vodičmi.
V DPB nesmie byť kamarádičkovanie. Á KLF má +2 no jeho poznám, jemu nič nepoviem. Naozaj by si chcel aby sa k tebe takto ľudia správali, veď potom nevieš či máš priateľstvá úprimné a či nie sú pokrytecké.
Tým čo som napísal som ťa nechcel nijak zhodiť, no ty si to tak pochopil. Keby si ma v tvojom príspevku neurážal, tak by som ti to aj vysvetlil ako som to myslel, ale vykašlal som sa na to.
neviem či si čítal toto, ale prečítaj si #15384