pamätáš si ešte keď DPB kupoval tých 22 Solarisov za výhodnú cenu? Vtedy argumentoval, že sa chce uberať výlučne cestou nákupu autobusov na CNG pohon. Čo sa stalo, že DPB onedlho radikálne zmenil názor neviem ? a neverím ani na to, že to zmenil jeden Solaris čo zahorel.
jazdili tu už aj väčšie trosky celodenné služby a DPB na to ? z vysoka... ja som v prípade B741 hovoril iba o ZV a delených službách, čiže to isté čo majú TAM-BUSy pre svoj vek a stav.
pozri, nepoviem, že museli ich nechať všetky v premávke, ale vyradiť všetky je druhý extrém. Nejaká záloha sa vždy zíde a zvlášť nášmu DP, ktorý síce nakúpil 50 kĺbov no otázne je čo mu dovolí rozpočet mesta nabudúci rok (MBCC asi nepripadá v úvahu) a čo nabudúci rok dojazdí nadobro, určite si to odnesú nejaké TAM-BUSy a Ik435... ak sú tie B741 vyradení dočasne, ako písal kecho, tak je dobre, že ešte môžu byť k dispozícií a môžu ich dať doporiadku na zálohu, príp. dlhší záskok za iný voz.
mýliš sa, metro nie je otrepané - dnes ráno som videl (de)bil-board Ftáčnik2010 - "obchvat a metro" ?
Re #154450 810zssk: niekedy minulý týždeň som ho raz videl na jednej 99ne...
Re #154454 Petto: "Naco mali jazdit cca 15rocne vrakosy ,ked doslo 50 novych klbov ???" uvidíš tak o 5-6 mesiacov, keď bude 94ka (následne aj 68 a pod.) opäť krátka, lebo "nie sú kĺby"
Re #154463 S499.1023: existuje aj inštitút "dočasné vyradenie z evidencie" - odovzdáš zeleným mužíčkom EČV, nemusíš platiť PZP ani mať TK/EK - len ten voz nemôžeš mať na verejnom priestranstve...
Ja neviem, aká je konkrétne situácia s klobásami, či si mohli dovoliť vyraďovať alebo nie ale ma len zaujalo, že Dunčo mal hneď jasno, kto všetko sú hlupáci. Múdry hospodár napríklad nebude platiť prípravu na STK, samotnú STK a poistku niečomu, čoho využitie a životnosť sú veľké neznáme.
preco by nemal vyradit, pri 50 novych vozoch si myslim , ze DPB mohol daco vyradit. A isiel si dakedy dakou starou 42xx - cislo uz neviem ,ale dotycny voz už ani ťah nemal, o interieri ani nevravim - hnus
Ale má aj trochu pravdu, lebo keďže ďalšie nové kĺbaky prídu v nedohľadne a Tamy a Ik 435 kontinuálne odchádzajú, o rok sa môže stať, že budeme tam, kde sme boli pred 1. 7..
TeBeCe
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6886